• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вулиці Шевченка в с. Заболотці Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Завершена

1 086 712.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 867.12 UAH
Номер: de22dc1d640044ea9926c1c1f0e372e5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.12.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 07.12.2023 15:26 - 29.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.12.2023 № 50-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 06.12.2023 № 50-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-08-24-003129-a від 24.08.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Литовезької сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 24.07.2023 № 15-вт (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції ФОП «Токарчук Віктор Сергійович» та ПП «РОСТРАНС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.09.2023 № 21-ВТ та від 18.09.2023 № 23-ВТ, повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2023, договір про надання послуг від 02.10.2023 № 58-23/ВТ на суму 1 086 015,76 грн, пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.12.2023. За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» встановлено наступне. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На виконання вищевказаної вимоги учасник ПП «РОСТРАНС» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.08.2023 №31/08/2023-24 (файл «24. Довідка про техніку-1.pdf»), в якій зазначено 21 одиницю обладнання та механізмів, з них 6 одиниць котків дорожніх. Крім того, в Додатку 3 до тендерної документації Замовник затвердив вимогу: «Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам.». Також, у Додатку 3 до тендерної документації Замовник затвердив технічне завдання, в якому зазначені найменування та об’єми будівельні роботи. При виконанні затверджених будівельних робіт відповідно до ресурсних норм передбачається використання необхідних машин та механізмів, зокрема: котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т, котка дорожній самохідного вібраційного гладковальцевого масою 13 т та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою 16 т. У складі тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» наявна відомість ресурсів (файл «27. Кошторис.rar») в якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» передбачено використання котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т, котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 13 т та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою 16 т. Проте, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.08.2023 №31/08/2023-24, яка надана учасником ПП «РОСТРАНС» в складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про наявність котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 13 т та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою 16 т. На запит Управління Замовник надав відповідь 15.12.2023 (лист ПП «РОСТРАНС» від 14.12.2023 №14/12/2023-1) щодо відсутності котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 13 т та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою 16 т, в якій зазначено: «… Робоча маса котка дорожнього HAMM HD+ 110VV становить 13 т. Робоча маса котка дорожнього BOMAG BW 174 АD-2 становить 16 т.». Однак, в складі тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» інформація щодо використання котка дорожнього BOMAG BW 174 АD-2 при наданні послуг відсутня. Крім того, відповідно до технічних характеристик котка дорожнього HAMM HD+ 110VV, які є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних на офіційній сторінці виробника WIRTGEN GROUP (міжнародна група компаній у сфері виробництва будівельної техніки з традиційними брендами WIRTGEN, VÖGELE, HAMM, KLEEMANN та BENNINGHOVEN за посиланням https://www.wirtgen-group.com/ocs/ru-ua/ hamm/hd-110-vv-1803-p/#technologies) максимальна експлуатаційна маса становить 11,670 т, робоча маса з ROPS – 10,805 т, робоча маса з кабіною – 10,965 т. Тобто, тендерна пропозиція учасника-переможця ПП «РОСТРАНС» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації відповідно до статті 16 Закону. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП «РОСТРАНС», як такої, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір про надання послуг від 02.10.2023 № 58-23/ВТ.
Період усунення порушень: 21.12.2023 11:25 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.12.2023 11:25

Запити/Пояснення