-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вулиці Шевченка в с. Заболотці Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Завершена
1 086 712.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 867.12 UAH
мін. крок: 1% або 10 867.12 UAH
Номер:
de22dc1d640044ea9926c1c1f0e372e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-07-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.12.2023 00:00
Період моніторингу:
07.12.2023 15:26 - 29.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2023 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.12.2023 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-08-24-003129-a від 24.08.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Литовезької сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 24.07.2023 № 15-вт (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції ФОП «Токарчук Віктор Сергійович» та ПП «РОСТРАНС», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 11.09.2023 № 21-ВТ та від 18.09.2023 № 23-ВТ, повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2023, договір про надання послуг від 02.10.2023 № 58-23/ВТ на суму 1 086 015,76 грн, пояснення Замовника на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.12.2023.
За результатами аналізу питання розгляду Замовником тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» встановлено наступне.
Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На виконання вищевказаної вимоги учасник ПП «РОСТРАНС» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.08.2023 №31/08/2023-24 (файл «24. Довідка про техніку-1.pdf»), в якій зазначено 21 одиницю обладнання та механізмів, з них 6 одиниць котків дорожніх.
Крім того, в Додатку 3 до тендерної документації Замовник затвердив вимогу: «Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам.».
Також, у Додатку 3 до тендерної документації Замовник затвердив технічне завдання, в якому зазначені найменування та об’єми будівельні роботи. При виконанні затверджених будівельних робіт відповідно до ресурсних норм передбачається використання необхідних машин та механізмів, зокрема: котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т, котка дорожній самохідного вібраційного гладковальцевого масою 13 т та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою 16 т.
У складі тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» наявна відомість ресурсів (файл «27. Кошторис.rar») в якій у розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» передбачено використання котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т, котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 13 т та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою 16 т.
Проте, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.08.2023 №31/08/2023-24, яка надана учасником ПП «РОСТРАНС» в складі тендерної пропозиції, відсутня інформація про наявність котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 13 т та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою 16 т.
На запит Управління Замовник надав відповідь 15.12.2023 (лист ПП «РОСТРАНС» від 14.12.2023 №14/12/2023-1) щодо відсутності котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 13 т та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою 16 т, в якій зазначено:
«… Робоча маса котка дорожнього HAMM HD+ 110VV становить 13 т.
Робоча маса котка дорожнього BOMAG BW 174 АD-2 становить 16 т.».
Однак, в складі тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС» інформація щодо використання котка дорожнього BOMAG BW 174 АD-2 при наданні послуг відсутня.
Крім того, відповідно до технічних характеристик котка дорожнього HAMM HD+ 110VV, які є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних на офіційній сторінці виробника WIRTGEN GROUP (міжнародна група компаній у сфері виробництва будівельної техніки з традиційними брендами WIRTGEN, VÖGELE, HAMM, KLEEMANN та BENNINGHOVEN за посиланням https://www.wirtgen-group.com/ocs/ru-ua/ hamm/hd-110-vv-1803-p/#technologies) максимальна експлуатаційна маса становить 11,670 т, робоча маса з ROPS – 10,805 т, робоча маса з кабіною – 10,965 т.
Тобто, тендерна пропозиція учасника-переможця ПП «РОСТРАНС» не відповідає кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником у Додатку 2 до тендерної документації відповідно до статті 16 Закону.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ПП «РОСТРАНС», як такої, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір про надання послуг від 02.10.2023 № 58-23/ВТ.
Період усунення порушень:
21.12.2023 11:25 - 05.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.12.2023 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
8a1684dc16ad48e8879691cfc30add71
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.12.2023 11:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вулиці Шевченка в с. Заболотці Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-24-003129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Крім того, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
867ad39eee8c4ed5a279f7c550761b61
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
15.12.2023 10:57
Опис:
На Ваш запит від 12.12.2023 р. щодо процедури публічної закупівлі за предметом: «Поточний ремонт вулиці Шевченка с. Заболотці Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-24-003129-a). Повідомляємо наступне. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість проведено на підставі проектно-кошторисної документації робочого проекту «Поточний ремонт вулиці Шевченка с. Заболотці Володимирського району Волинської області.». Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) https://lotg.gov.ua/wp-content/uploads/2023/12/Obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-Potochnyj-remont-vulytsi-SHevchenka-v-s.-Zabolottsi-Volodymyrskogo-rajonu-Volynskoyi-oblasti.docx
Номер:
aa2d37853d00440b96c9fe54b44797c3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.12.2023 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вулиці Шевченка в с. Заболотці Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-24-003129-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Литовезької сільської ради від 11.09.2023 № 21-ВТ відхиллено тендерну пропозицію учасника ФОП «Токарчук Віктор Сергійович» через відсутність у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази інформації про обладнання, машини, механізми, що необхідні для надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме: котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого масою 8 т та котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу масою 16 т.
Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця ПП «РОСТРАНС» установлено, що у Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 31.08.2023 вих№31/08/2023-24 відсутні коток дорожній самохідний вібраційного гладковальцевого масою 13 т та коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу масою 16 т.
Чому Замовником не відхиллено тендерну пропозицію учасника-переможця ПП «РОСТРАНС»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3651b5d29b8f458da627f89b4b655592
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби від 12.12.2023 р.
Дата опублікування:
15.12.2023 11:24
Опис:
Відповідь на запит Держаудитслужби від 12.12.2023 р. наданого у межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вулиці Шевченка в с. Заболотці Володимирського району Волинської області – ДК:021:2015 – 45230000-8 – будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-24-003129-a), надаємо Вам відповідь учасника-переможця ПП «РОСТРАНС» щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази інформації про обладнання, машини, механізми, що необхідні для надання послуг, які є предметом закупівлі, у зв'язку з відсутністю в сільській раді спеціаліста для точного визначення технічних характеристик машин, механізмів.