-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля (оплата видатків із благоустрою населених пунктів)
закупівля проводиться на очікувану вартість
Завершена
5 999 944.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 35 000.00 UAH
Номер:
fd7c9ec13aa44771b2094cc6eb5e2152
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-09-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2023 00:00
Період моніторингу:
09.11.2023 17:32 - 01.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.11.2023 №52-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12568-2023 від 01.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 09.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
09.11.2023 №52-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-24-000102-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Клінекспертсервіс плюс» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 11.07.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.08.2023; тендерну пропозицію ТОВ «Клінекспертсервіс плюс»; повідомлення про намір укласти договір від 08.09.2023; договір про закупівлю від 19.10.2023 № 75; додаткова угода №1 від 19.10.2023; пояснення Замовника від 14.11.2023, від 16.11.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до пункту 8 розділу 3 тендерної документації, Замовник встановив вимогу, що у разі, якщо учасник буде залучати до виконання послуг субпідрядника (субпідрядників) )/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції, необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про суб’єктів господарювання за переліком.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Клінекспертсервіс плюс» у складі своєї пропозиції надав довідку від 31.08.2023 вих. № 31/08-15 (файл «6. ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПІВВИКОНАВЦІВ - довідка про співвиконавців.pdf») про залучення субпідрядника/співвиконавця ТОВ «Клінтаунсервіс» в обсязі менше 20% від вартості договору.
При цьому, відповідно пункту 2 Додатку №1 тендерної документації, Замовник встановив вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у такому разі складається окрема довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в розрізі субпідрядників/співвиконавців стосовно всіх залучених фізичних осіб із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, загального стажу роботи, освіти, а також правові підстави використання Учасником праці кожного окремого працівника, а саме: скан-копію з оригіналу договору між Учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або скан-копію з оригіналу договору між Учасником та його субпідрядником/співвиконавцем.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Клінекспертсервіс плюс» у складі своєї пропозиції не надав окрему довідку у довільній формі із зазначеною інформацією та не надав скан-копію з оригіналу договору між Учасником та його субпідрядником/співвиконавцем ТОВ «Клінтаунсервіс», чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку №1 тендерної документації.
Відповідно до наданих пояснень Замовника від 16.11.2023, які отримані на запит Держаудитслужби, Замовником підтверджено відсутність вищезазначеної інформації в пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Клінекспертсервіс плюс», у зв’язку з її невідповідністю кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, установленого статтею 16 цього Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 19.10.2023 № 75 з ціною 5 999 944 гривень без ПДВ.
Період усунення порушень:
17.11.2023 16:27 - 02.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.11.2023 16:27
Оскарження висновку в суді
Опис:
30.11.2023 подано позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі до Запорізького окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
30.11.2023 16:55
Дата відкриття провадження:
11.12.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
280/10153/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі за
№ оголошення UA-2023-08-24-000102-a
Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району (далі – Замовник) розглянула Висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 17.11.2023 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-24-000102-a та не погоджується із зазначеним висновком, тому надає аргументовані заперечення:
ЩОДО твердження «За результатами проведеного моніторингу установлено, що відповідно до пункту 8 розділу 3 тендерної документації, Замовник встановив вимогу, що у разі, якщо учасник буде залучати до виконання послуг субпідрядника (субпідрядників) )/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції, необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про суб’єктів господарювання за переліком. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Клінекспертсервіс плюс» у складі своєї пропозиції надав довідку від 31.08.2023 вих. № 31/08-15 (файл «6. ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПІВВИКОНАВЦІВ - довідка про співвиконавців.pdf») про залучення субпідрядника/ співвиконавця ТОВ «Клінтаунсервіс» в обсязі менше 20% від вартості договору. При цьому, відповідно пункту 2 Додатку №1 тендерної документації, Замовник встановив вимогу, що для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у такому разі складається окрема довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в розрізі субпідрядників/співвиконавців стосовно всіх залучених фізичних осіб із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, загального стажу роботи, освіти, а також правові підстави використання Учасником праці кожного окремого працівника, а саме: скан-копію з оригіналу договору між Учасником та фізичною особоюпідприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або скан-копію з оригіналу договору між Учасником та його субпідрядником/співвиконавцем. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Клінекспертсервіс плюс» у складі своєї пропозиції не надав окрему довідку у довільній формі із зазначеною інформацією та не надав скан-копію з оригіналу договору між Учасником та його субпідрядником/ співвиконавцем ТОВ «Клінтаунсервіс», чим не дотримано вимоги пункту 2 Додатку №1 тендерної документації. Відповідно до наданих пояснень Замовника від 16.11.2023, які отримані на запит Держаудитслужби, Замовником підтверджено відсутність вищезазначеної інформації в пропозиції учасника. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Клінекспертсервіс плюс», у зв’язку з її невідповідністю кваліфікаційному критерію щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, установленого статтею 16 цього Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір про закупівлю від 19.10.2023 № 75 з ціною 5 999 944 гривень без ПДВ.»
Замовник заперечує вищезазначене та повідомляє наступне.
Вимоги пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачають підтвердження Учасником відповідності кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимоги документації: «Для підтвердження своєї відповідності даному критерію Учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому разі складається окрема довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в розрізі субпідрядників/співвиконавців стосовно всіх залучених фізичних осіб із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, загального стажу роботи, освіти, а також правові підстави використання Учасником праці кожного окремого працівника, а саме: скан-копію з оригіналу договору між Учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або скан-копію з оригіналу договору між Учасником та його субпідрядником/співвиконавцем.
На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає скан-копію договору (укладеного між ним та субпідрядником/співвиконавцем) або скан-копію з оригіналу гарантійного листа від субпідрядника/співвиконавця, що підтверджує згоду такого виступати в ролі субпідрядника/співвиконавця цього Учасника в разі його перемоги в даних торгах, а також містити вичерпний перелік працівників субпідрядника/співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного в разі перемоги Учасника в цих торгах.»
Вимогами тендерної документації НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО обов’язок Учасника в наданні в складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в розрізі субпідрядників/співвиконавців стосовно всіх залучених фізичних осіб із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, загального стажу роботи, освіти, а також правові підстави використання Учасником праці кожного окремого працівника.
Тому, і відповідно, ВІДСУТНІ в тендерній документації вимоги надання Учасником в складі тендерної пропозиції скан-копію з оригіналу договору між Учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або скан-копію з оригіналу договору між Учасником та його субпідрядником/співвиконавцем. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає скан-копію договору (укладеного між ним та субпідрядником/співвиконавцем) або скан-копію з оригіналу гарантійного листа від субпідрядника/співвиконавця, що підтверджує згоду такого виступати в ролі субпідрядника/співвиконавця цього Учасника в разі його перемоги в даних торгах, а також містити вичерпний перелік працівників субпідрядника/співвиконавця, яких він має намір залучити до виконання відповідного в разі перемоги Учасника в цих торгах.»
Крім того, в довідці від 31.08.2023 № 31/08-15 ВІДСУТНЯ інформація, що Учасник залучає ТОВ «Клінтаунсервіс», саме, для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Учасником повністю підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема в складі тендерної пропозиції надано довідку від 31.08.2023 № 31/03 та договори підряду від 02.08.2023 № 02/08-6, № 02/08-2, № 02/08-5, № 02/08-3, № 02/08-4. Слід зауважити, що стороною цивільно-правових договорів виступає ТОВ «Клінекспертсервіс плюс».
Щодо зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця закупівель (у разі наявності таких порушень): процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Замовник не погоджується з вищезазначеним та зазначає наступне.
Норми Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають, що Договір про закупівлю є нікчемним у разі:
1) якщо замовник уклав договір про закупівлю до/без проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно з вимогами цього Закону;
2) укладення договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону;
3) укладення договору в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону;
4) укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону;
5) якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Вищезазначених умов не було порушено. Тому, підстави для припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору відсутні.
Відповідно до статті 215 Цивільного Кодексу України (далі – ЦКУ) підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Відповідно до статті 203 ЦКУ загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину, зокрема:
1. Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
2. Особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.
3. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі.
5. Правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним.
6. Правочин, що вчиняється батьками (усиновлювачами), не може суперечити правам та інтересам їхніх малолітніх, неповнолітніх чи непрацездатних дітей.
Вищезазначених умов не було порушено. Тому, підстави для припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору відсутні.
Слід зауважити, що усунення виявлених порушень, припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору, після визначення переможця процедури закупівлі та укладення із ним договору про закупівлю, виконання договору, ані Законом, ані іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати саме припинення зобов`язань за договором.
Дата публікації звіту:
24.11.2023 13:28
Запити/Пояснення
Номер:
44ef6e4389a645bda2ffd19048ca9a18
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.11.2023 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-24-000102-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1e58b996492a4c5cb51448442b4552cb
Назва:
Про надання пояснення на запит
Дата опублікування:
14.11.2023 15:40
Опис:
На 1 пункт запиту повідомляємо, що очікувана вартість та розмір бюджетного призначення закупівлі за номером UA-2023-08-24-000102-a по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Навантаження, подрібнення та вивіз гілля (оплата видатків із благоустрою населених пунктів)» визначено на підставі попередніх власних закупівель замовника укладених аналогічних договорів. За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 5 999 944,00 грн. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі наведені в додатку № 2 до тендерної документації.
На 2 пункт запиту повідомляємо, що сторінка офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів https://zp.gov.ua/uk/page/prozorro-1. Також повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення зазначено в тендерній документації та міститься в паперовому вигляді в матеріалах тендерної документації (додається обґрунтування).
На пункт 3 запиту повідомляємо, що суми коштів, не сплачені за договором, що був укладений за результатами проведеної закупівлі.
Додатки:
1. Договір від 11.01.2023 № 4.
2. Додаток 3 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)».
Номер:
a483dfd5df4b4aeb95248864dc038a34
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2023 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-24-000102-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Згідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником визначено обов’язок до учасників накласти на свою пропозицію кваліфікований електронний підпис (далі-КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. При цьому Замовником конкретизовано, що під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали та посада особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Встановлено, що відповідно до результатів перевірки КЕП учасника ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС" за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображаються прізвище та ініціали особи, що підписала пропозицію, проте відсутня інформація про посаду, а отже учасником не виконано вимогу Замовника.
У зв’язку з чим поясніть чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС"?
2. Відповідно до інформації в пропозиції ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС" учасник буде залучати субпідрядну організацію ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС" в обсязі менше 20% від вартості договору. Згідно до п.2 Додатку №1 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного крітерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому разі складається окрема довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника в розрізі субпідрядників/співвиконавців стосовно всіх залучених фізичних осіб із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, загального стажу роботи, освіти, а також правові підстави використання Учасником праці кожного окремого працівника, а саме: скан-копію з оригіналу договору між Учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або скан-копію з оригіналу договору між Учасником та його субпідрядником/співвиконавцем.
Просимо надати посилання на файл тендерної пропозиції ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС" в якому підтверджено виконання зазначеної вимоги.
3. Чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС" у зв’язку з не заповненням стовбчика 5 таблиці, що має надати учасник згідно п.2 Додатку №1 тендерної документації ?
4. Відповідно до інформації в пропозиції ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС" учасник зазначає, що відповідальною особою з охорони праці та пожежної безпеки є директор ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС", проте на виконання вимог п.2 Додатку №1 тендерної документації учасник надає скан-копію з оригіналу посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці та з питань пожежної безпеки іншої посадової особи, а саме щодо директора субпідрядної організації ТОВ "КЛІНТАУНСЕРВІС". При цьому призвища обох осіб є однаковими, проте учасником не надана підтверджуча інформація щодо ідентифікації цих осіб.
Нормативно-правові документи з охорони праці встановлюють відповідні вимоги до спеціалістів з охорони праці стосовно їх навчання та перевірки знань. Зокрема, п. 1.6. НПАОП 0.00-4.35-04 «Типове положення про службу охорони праці», (затверджено наказом Держнаглядохоронпраці України 15.11.2004 № 255) передбачено, що навчання та перевірка знань з питань охорони праці працівників служби охорони праці проводиться в установленому законодавством порядку під час прийняття на роботу та періодично один раз на три роки.
Такі ж вимоги по проведенню навчання та перевірки знань з питань охорони праці встановлені пп. 3.1, 3.10, 5.1, п. 5 додатку 3 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (затверджено наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15). Також, згідно з п. 3.16 цього Типового положення не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.
Зазначені вище Типові положення не передбачають можливості залишити правомочними навчання та перевірку знань спеціаліста служби охорони праці, які він пройшов на іншому підприємстві.
У зв’язку з чим поясніть чому Замовником не відхилена пропозиція ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1d47d0c24d814397b0514641329dc119
Назва:
Пояснення на запит 2
Дата опублікування:
16.11.2023 11:00
Опис:
На пункт 1 повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС" не була відхилена з підстав, передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, оскільки під час перевірки КЕП уповноваженої особи учасника замовником було встановлено, що КЕП належить Лобач Володимиру Володимировичу, РНОКПП 2750110311, що діє від імені ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС" (код ЄДРПОУ 44810232) та являється керівником вказаної юридичної особи відповідно до відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, доступ до якого є вільним. Вказаної інформації було достатньо замовнику для належної ідентифікації особи, уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції.
На пункт 2 повідомляємо, що згідно умов п.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції окрему довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника в розрізі субпідрядників/співвиконавців стосовно всіх залучених фізичних осіб із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, загального стажу роботи, освіти, а також правові підстави використання Учасником праці кожного окремого працівника, а саме: скан-копію з оригіналу договору між Учасником та фізичною особою-підприємцем (якщо роботу виконує особисто підприємець) та/або скан-копію з оригіналу договору між Учасником та його субпідрядником/співвиконавцем, виключно з метою підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та в разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця. В даному випадку учасником не було подано у складі тендерної пропозиції інформацію про залучення працівників субпідрядника/співвиконавця, у зв’язку із чим, обов’язок відповідного документального підтвердження згідно умов п.2 Додатку 1 до тендерної документації був відсутній та відповідно були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав наведених у запиті.
На пункт 3 повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ "КЛІНЕКСПЕРТСЕРВІС ПЛЮС" не була відхилена з огляду на обставини, викладені у відповіді на питання 2 запиту.
На пункт 4 повідомляємо, що згідно умов п.2 Додатку 1 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції скан-копії з оригіналу посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці та з питань пожежної безпеки, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань відповідальної особи з охорони праці та пожежної безпеки. При цьому умови тендерної документації не містять застережень щодо проходження навчання саме на підприємстві учасника. В даному випадку учасником було надано у складі тендерної пропозиції посвідчення про проходження навчання та перевірку знань чинного законодавства України про охорону праці та з питань пожежної безпеки, виданого відповідним навчальним закладом, що підтверджує перевірку знань відповідальної особи з охорони праці та пожежної безпеки, яким являється директор учасника Лобач Володимир Володимирович. При цьому, факт проходження навчання на іншому підприємстві не має значення в силу умов п.2 Додатку 1 до тендерної документації. Відтак, наданої учасником інформації було достатньо для належного виконання умов п.2 Додатку 1 до тендерної документації та відповідно були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника з підстав наведених у запиті