-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуга на облаштування найпростішого укриття в с. Світязь Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
715 140.57
UAH без ПДВ
Номер:
5affb09ef0ca490a8173691a68469caa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-04-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2023 00:00
Період моніторингу:
04.12.2023 14:42 - 26.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2023 № 49-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 01.12.2023 № 49-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-08-23-011814-a від 23.08.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління гуманітарного розвитку Шацької селищної ради (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-08-23-011814-a; договір підряду від 23.08.2023 №115 на суму 715 140,57 гривень укладений з фізичною особою-підприємцем Кареліним Сергiєм Олександровичем; пояснення та документи Замовника надані 08.12.2023 та 14.12.2023 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 пункту 13 Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту.
Проведеним моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що пунктом 14.1 розділу 14 «Додатки до договору» договору підряду від 23.08.2023 №115 визначено, що невід’ємною частиною цього договору є договірна ціна.
Проте, Замовником під час оприлюднення договору підряду від 23.08.2023 №115 в електронній системі закупівель не оприлюднено додаток до договору – договірну ціну, чим не дотримано вимог пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень:
18.12.2023 15:20 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.12.2023 15:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою після проведеного моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області пройдено навчання на тему «Актуальні питання здійснення публічних закупівель. Діяльність закупівельників в кінці 2023 року та на початку 2024 року» для неухильного дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та недопущення у подальшому вказаних порушень.
Дата публікації звіту:
20.12.2023 15:03
Запити/Пояснення
Номер:
a97264b368724293878ee021beb46805
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2023 09:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Послуга на облаштування найпростішого укриття в с. Світязь Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-23-011814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Зокрема, надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, листування з учасниками ринку (запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Карелін Сергій Олександрович, з яким укладений договір від 23.08.2023 №115 без використання електронної системи закупівель?
4.Чому укладений Замовником договір від 23.08.2023 №115 з ФОП Карелін Сергій Олександрович не оприлюднено в електронній системі закупівель в повному обсязі, як це передбачено пунктом 13 Особливостей, а саме відсутній в в електронній системі закупівель додаток – договірна ціна?
Також Замовнику надати додаток до договору про закупівлю від 23.08.2023 №115, а саме договірну ціну та зміни до неї.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1473e11316e14fba80bcecc434fc028d
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
08.12.2023 16:07
Опис:
Управління гуманітарного розвитку Шацької селищної ради (надалі Управління) доводить до відому наступну інформацію.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, листування з учасниками ринку (запити, запрошення до обговорення, цінові пропозиції) немає можливості, оскільки Управлінням оголошено закупівлю «Послуга на облаштування найпростішого укриття в с. Світязь Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» оскільки ми купували послуги на облаштування «Ланкок захисних модульних споруд (найпростіше швидко споруджуване сховище 2-го класу захисту) код ДК 44210000-5 Конструкції та їх частини – КЕКВ:2240 - Оплата послуг (крім комунальних).
2. 08.08.2023 року Управлінням оголошено закупівлю відкриті торги (з особливостями) «Послуга на облаштування найпростішого укриття в с. Світязь Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2023-08-08-001419-a, на суму 715 275.80 UAH з ПДВ відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, яка була відмінена через неподання жодної тендерної пропозиції. Відповідно до пп. 6.13 п. 13 вказаної Постанови прийнято рішення, затверджене протоколом від 23 серпня 2023 року №06 на закупівлю «Без використання електронної системи» та укладення Замовником договору від 23.08.2023 №115 з ФОП Карелін Сергій Олександрович.
3. ФОП Карелін Сергій Олександрович, з яким укладений договір від 23.08.2023 №115 «Без використання електронної системи закупівель», зарекомендував себе з позитивної сторони як Учасник у 34 закупівлях, переможець у 31 закупівлі на суму 11.62 млн грн та підписано 28 договорів на суму 10.95 млн грн. Здійснивши аналіз проведених закупівель та провівши телефонні розмови із Замовниками у аналогічних закупівлях прийнято рішення на укладення договору з вказаним Учасником.
Окрім цього, додатковою угодою № 2 від 19 жовтня 2023 року зменшено суму договору на 297 567 грн 49 коп, що призвело до суттєвої економії коштів місцевого бюджету Шацької селищної ради.
Номер:
86e7e048f05c4e178a02717427d0e177
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.12.2023 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Послуга на облаштування найпростішого укриття в с. Світязь Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-23-011814-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому укладений Замовником договір від 23.08.2023 №115 з ФОП Карелін Сергій Олександрович не оприлюднено в електронній системі закупівель в повному обсязі, як це передбачено пунктом 13 Особливостей, а саме відсутній в в електронній системі закупівель додаток – договірна ціна?
Також Замовнику надати додаток до договору про закупівлю від 23.08.2023 №115, а саме договірну ціну та зміни до неї.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
658761c9398947e0b0c54886a6115935
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
14.12.2023 16:44
Опис:
Управління гуманітарного розвитку Шацької селищної ради (надалі Управління) доводить до відому наступну інформацію.
08.08.2023 року Управлінням оголошено закупівлю відкриті торги (з особливостями) «Послуга на облаштування найпростішого укриття в с. Світязь Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2023-08-08-001419-a, на суму 715 275.80 UAH з ПДВ відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, яка була відмінена через неподання жодної тендерної пропозиції.
Відповідно до пп. 6.13 п. 13 вказаної Постанови прийнято рішення, затверджене протоколом від 23 серпня 2023 року №06 на закупівлю «Без використання електронної системи» та укладення Замовником договору від 23.08.2023 №115 з ФОП Карелін Сергій Олександрович.
Укладений Замовником договір від 23.08.2023 №115 з ФОП Карелін Сергій Олександрович не оприлюднено в електронній системі закупівель в повному обсязі, як це передбачено пунктом 13 Особливостей, а саме відсутній в електронній системі закупівель додаток – договірна ціна, оскільки тип процедури закупівлі – «Закупівля без використання електронної системи закупівель» – купівля «Послуга на облаштування найпростішого укриття в с. Світязь Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» за КЕКВ:2240 - Оплата послуг (крім комунальних).
Уповноважена особа після моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області та проведеною з нею керівництвом бесіди, зробила висновки та зобов'язується у подальшому звертати свою увагу на перевірку документів.