• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуга на облаштування найпростішого укриття в с. Світязь Ковельського району Волинської області (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

715 140.57 UAH без ПДВ
Номер: 5affb09ef0ca490a8173691a68469caa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-04-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 04.12.2023 14:42 - 26.12.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.12.2023 № 49-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.12.2023 № 49-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-08-23-011814-a від 23.08.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління гуманітарного розвитку Шацької селищної ради (далі – Замовник); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-08-23-011814-a; договір підряду від 23.08.2023 №115 на суму 715 140,57 гривень укладений з фізичною особою-підприємцем Кареліним Сергiєм Олександровичем; пояснення та документи Замовника надані 08.12.2023 та 14.12.2023 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 5-11, 14 пункту 13 Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також зазначає підстави для здійснення закупівлі відповідно до цього пункту. Проведеним моніторингом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що пунктом 14.1 розділу 14 «Додатки до договору» договору підряду від 23.08.2023 №115 визначено, що невід’ємною частиною цього договору є договірна ціна. Проте, Замовником під час оприлюднення договору підряду від 23.08.2023 №115 в електронній системі закупівель не оприлюднено додаток до договору – договірну ціну, чим не дотримано вимог пункту 13 Особливостей.
Період усунення порушень: 18.12.2023 15:20 - 02.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2023 15:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою після проведеного моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області пройдено навчання на тему «Актуальні питання здійснення публічних закупівель. Діяльність закупівельників в кінці 2023 року та на початку 2024 року» для неухильного дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та недопущення у подальшому вказаних порушень.
Дата публікації звіту: 20.12.2023 15:03

Запити/Пояснення