-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розмітка
Завершена
3 479 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 395.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 395.00 UAH
Номер:
ed57c924300941b3a8a219a16213f2d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-28-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.11.2023 00:00
Період моніторингу:
28.11.2023 17:40 - 20.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2023 № 79-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 28.11.2023 № 79-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-08-23-011593-a 23.08.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей, пунктів 3, 8 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 28 Особливостей, пунктів 3, 8 частини 2 статті 22 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міськсвітло» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.08.2023 № 89, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП», товариства з обмеженою відповідальністю «МАГ ЕНЕРГІЯ, товариства з обмеженою відповідальністю «ГОРИЗОНТАЛЬ -77» (далі – ТОВ «ГОРИЗОНТАЛЬ-77»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.09.2023 № 93, від 11.09.2023 № 95, від 13.09.2023 № 98, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 27.09.2023 № 15404-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 13.09.2023, договір про надання послуг від 02.10.2023 № 36/Т на суму 3 478 000,00,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ГОРИЗОНТАЛЬ-77» (далі – Договір), додаткові угоди від 03.10.2023 № 1, від 25.10.2023 № 2, від 14.11.2023 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено, що тендерна документація зі змінами оформлена з порушеннями вимог пункту 28 Особливостей, пунктів 3, 8 частини 2 статті 22 Закону.
Так, відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Згідно пункту 3 розділу 6 тендерної документації замовника проект договору передбачено в додатку 3 до тендерної документації.
Пунктом 4.6 проекту договору передбачено, що гарантійний строк терміну експлуатації повинен становити 6 місяців. Початок гарантійного терміну відраховується з моменту нанесення розмітки. Протягом гарантійного терміну експлуатації дорожня розмітка має зберігати відповідність вимогам пункту 5.12.2.1 та пункту 5.12.2.2 ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги. Вимоги до експлуатаційного стану» та ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови».
Однак, відповідно до пункту 6.3.2 ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» функціональна довговічність постійної дорожньої розмітки, нанесеної пластиком холодного нанесення, має бути не менше, ніж зазначено в таблиця 11 в залежності від інтенсивності руху. Проте, згідно даної таблиці 11 найменша кількість місяців довговічності для пластику холодного нанесення – не менше ніж 12 місяців.
Крім того, згідно пункту 4.5 ДСТУ-Н Б В.2.3-37:2016 «Настанова з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки» виріб матеріалу та технологію нанесення виконують згідно з ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови», виходячи зі строку зносостійкості для пластичних мас – один рік.
В ході моніторингу встановлено, що Замовником згідно додаткової угоди від 25.10.2023 № 2 до Договору було внесено зміни до пункту 4.6 Договору в частині збільшення гарантійного строку терміну експлуатації, який повинен становити 12 місяці.
Також, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
Так, згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону зазначено в додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1.2 таблиці 2 додатку 2 тендерної документації надання послуг по виконанню робіт з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки повинно здійснюватись в обсягах, передбачених цим Додатком. Обсяги по нанесенню розмітки зазначенні в таблиці 1 додатку 2 тендерної документації.
Так, в пунктах 8-14 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації, додатку 1 проекту договору, що є додатком 3 тендерної документації замовником вказаний вид робіт з влаштування горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком по трафарету, типу ліній – 1.12, 1.13.1, 1.14.1-1.14.5, 1.15.
Однак, згідно таблиці 1 Горизонтальна дорожня розмітка ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» такі типи ліній як 1.13.1, 1.14.4 та 1.14.5 не передбачені.
Слід вказати, що відповідно до розділу 1 ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови» ці державні стандарти поширюються на розмітки автомобільних доріг і вулиць з удосконаленим покриттям, штучних споруд, елементів облаштування доріг, об’єктів дорожнього сервісу та інших об’єктів благоустрою та застосовується на дорогах незалежно від форм власності та підпорядкування.
Таким чином, в результаті проведеного моніторингу встановлено, що тендерна документація замовника містить посилання на вимоги, які не відповідають діючим стандартам та технологічному процесу щодо предмета закупівлі, отже оформлена з порушеннями вимог пункту 28 Особливостей, пунктів 3, 8 частини 2 статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
22.12.2023 16:38 - 06.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2023 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ПРОТОКОЛ №122
уповноваженої особи
Комунальне підприємство «Міськсвітло» Кропивницької міської ради
27.12.2023р. м. Кропивницький
Порядок денний:
1. Про розгляд висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі — Висновок) щодо закупівлі: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі (далі – Заперечення).
2. Про оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та/або документів про виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-08-23-011593-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Щодо Закупівлі за ідентифікатором №UA-2023-08-23-011593-a здійснено моніторинг органом державного фінансового контролю, зареєстрований в електронній системі закупівель за ідентифікатором №UA-M-2023-11-28-000016, дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.11.2023р, дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28.11.2023р., за результатом якого органами фінансового контролю 22.12.2023р. в електронній системі закупівель оприлюднено Висновок.
За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено:
«За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог пункту 28 Особливостей, пунктів 3, 8 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено».
Зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 28 Особливостей, пунктів 3, 8 частини 2 статті 22 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. »
Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію такого змісту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, — за ідентифікатором №UA-2023-08-23-011593-a, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому, повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та допущені не будуть.
По другому питанню порядку денного:
На виконання абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону необхідно оприлюднити інформацію щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
ВИРІШИЛИ:
1. Виконати зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку.
2. Оприлюднити інформацію та/або документи про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, через електронну систему закупівель.
Уповноважена особа ________________ Олександр ОХОТНІКОВ
підпис
Дата публікації звіту:
27.12.2023 09:25