-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт приміщень харчоблоку в Замглайському ліцеї Ріпкинської селищної ради, розташованому за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, смт. Замглай, вул. Центральна , буд. 3 (код згідно ЄЗС ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Закупівля за додаткові кошти (Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік № 45 від 14.07.2023 року затверджена головою Ріпкинської селищної ради, довідка про зміни до кошторису на 2023 рік № 59 від 14.08.2023 року затверджена головою Ріпкинської селищної ради). Закупівля проводиться шляхом застосування закупівлі без використання електронної системи з підстави, що визначена п.п.4 п.13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами).
Завершена
3 457 115.72
UAH з ПДВ
Номер:
31d9dc2853e34217b61a08069a788dfc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-29-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2023 00:00
Період моніторингу:
29.09.2023 15:28 - 21.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 29.09.2023 № 54-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8
UA-2023-08-23-004481-a 23.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, дотримання законодавства під час внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, дотримання законодавства під час внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу освіти Ріпкинської селищної ради (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 23.08.2023, пояснення (інформацію, документи) від 03.10.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, договір підряду від 23.08.2023 № 86, додаткова угода № 1 від 15.09.2023, повідомлення про внесення змін до договору від 19.09.2023.
Період усунення порушень:
06.10.2023 11:42 - 12.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.10.2023 11:42
Запити/Пояснення
Номер:
93c94a3e2bcb449e9a76f3c0e084366b
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
02.10.2023 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-004481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Водночас, пунктом 13 Особливостей передбачено вичерпний перелік підстав відповідно до яких замовник може здійснювати закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю в разі закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень.
Прошу надати інформацію щодо наявності підстави для застосування такого виду закупівлі як закупівля без використання електронної системи, належне обґрунтування та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
272288c053fe4c1ead2bbbddae7ff539
Назва:
РОЗ'ЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
03.10.2023 16:18
Опис:
Роз’яснення на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 02.10.2023 року щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-23-004481-a: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до проектно-кошторисної документації по об’єкту “ Капітальний ремонт приміщень харчоблоку в Замглайському ліцеї Ріпкинської селищної ради, розташованому за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, смт. Замглай, вул. Центральна, буд.3”. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: https://ripky.osv.org.ua/obgruntuvannya-12-30-07-09-08-2021.Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підстави Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 та кошторисної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № 02/168/23 від 01.08.2023 року щодо розгдяду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку в Замглайському ліцеї Ріпкинської селищної ради, розташованому за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, смт. Замглай, вул. Центральна, буд.3»(додається)), та затверджена у встановленому порядку (наказ № 55-АГ від 15.08.2023р.) Розмір бюджетного призначення: було виділено додаткові кошти, Довідками про зміну до кошторису на 2023 рік від 14.07.2023 року №45(додається) та від 14.08.2023 року №59(додається). Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, що пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № 02/168/23 від 01.08.2023 року щодо розгдяду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт приміщень харчоблоку в Замглайському ліцеї Ріпкинської селищної ради, розташованому за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, смт. Замглай, вул. Центральна, буд.3») та затверджена у встановленому порядку (наказ № 55-АГ від 15.08.2023р.). 2. Враховуючи наказ відділу освіти Ріпкинської селищної ради № 20 від 09.08.2023р «Про нагальну потребу в ремонті харчоблоку Замглайського ліцею»(додається), а саме: відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.07.2023 № 782 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні», яка набула чинності 02.08.2023р., Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305, на виконання програми Ріпкинської селищної ради «Організація харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Ріпкинської територіальної громади у 2023 році та у пришкільних таборах», затвердженої рішенням 12 сесії Ріпкинської селищної ради 8 скликання від 18.11.2022, рішення виконавчого комітету Ріпкинської селищної ради від 08.08.2023 № 225 «Про початок навчального року в закладах освіти Ріпкинської територіальної громади»(додається).