• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт приміщень харчоблоку в Замглайському ліцеї Ріпкинської селищної ради, розташованому за адресою: Чернігівська обл., Чернігівський р-н, смт. Замглай, вул. Центральна , буд. 3 (код згідно ЄЗС ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля за додаткові кошти (Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік № 45 від 14.07.2023 року затверджена головою Ріпкинської селищної ради, довідка про зміни до кошторису на 2023 рік № 59 від 14.08.2023 року затверджена головою Ріпкинської селищної ради). Закупівля проводиться шляхом застосування закупівлі без використання електронної системи з підстави, що визначена п.п.4 п.13 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами).

Завершена

3 457 115.72 UAH з ПДВ
Номер: 31d9dc2853e34217b61a08069a788dfc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-29-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 29.09.2023 15:28 - 21.10.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З від 29.09.2023 № 54-з Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель №з/п Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2023-08-23-004481-a 23.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, prozorro.melnik@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, дотримання законодавства під час внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення такої закупівлі, оприлюднення договору про закупівлю, повноти відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, дотримання законодавства під час внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Відділу освіти Ріпкинської селищної ради (далі – Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 23.08.2023, пояснення (інформацію, документи) від 03.10.2023, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, договір підряду від 23.08.2023 № 86, додаткова угода № 1 від 15.09.2023, повідомлення про внесення змін до договору від 19.09.2023.
Період усунення порушень: 06.10.2023 11:42 - 12.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 06.10.2023 11:42

Запити/Пояснення