-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Виконання робіт: «Капітальний ремонт #######»
Завершена
62 785 760.64
UAH з ПДВ
Номер:
5ddcd82bfc304014acf0147baf31abcd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-27-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.11.2023 00:00
Період моніторингу:
27.11.2023 16:21 - 19.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2023 №52-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 27.11.2023 №52-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-08-23-001178-a 23.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору без використання електронної системи закупівель – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, договір від 22.08.2023 № 2719/КТЕЦ-23, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, надані 01.12.2023 на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області через електронну систему закупівель.
Документи, що містять інформацію, яка повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення відкритих торгів та/або в тендерній документації, належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури, та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, під час моніторингу не досліджувались.
Період усунення порушень:
05.12.2023 14:27 - 09.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2023 14:27
Запити/Пояснення
Номер:
9250c66316d04e608541d88595c48690
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
28.11.2023 12:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Виконання робіт: «Капітальний ремонт #######»», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-23-001178-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
2. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ЕКНІС-ІНЖИНІРИНГ» (код 39639696), з яким укладений договір від 22.08.2023 № 2719/КТЕЦ-23 без використання електронної системи закупівель?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
640a23d33a8d443c8179ab3c71c41ceb
Назва:
Пояснення на запит від 28.11.2023 о 12.44 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-11-27-000005
Дата опублікування:
01.12.2023 11:05
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
(Замовник / Підприємство) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ)
за предметом закупівлі Виконання робіт «Капітальний ремонт #######», ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-23-001178-a, надає пояснення.
1 Питання: Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення: Укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів обумовлено таким:
1. Об’єкти Підприємства – це об’єкти критичної інфраструктури, що віднесені
до І категорії критичності згідно з Порядком віднесення об’єктів до критичної інфраструктури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 жовтня 2020 р. № 1109 «Деякі питання об’єктів критичної інфраструктури».
2. Документальним підтвердженням є:
лист Міністерства енергетики України від 28.12.2022 № 26/1.7-10.2-21353 щодо критичної інфраструктури.
3. Збройними силами російської федерації здійснено обстріл об’єкта Підприємства. Факти руйнувань зафіксовано витягом з Єдиного реєстру досудових розслідувань, актом дефектації будівель та споруд об’єкта та звітом КП «КИЇВЕКСПЕРТИЗА».
4. При укладенні прямого договору та оприлюдненні інформації в Єдиній системі електронних публічних закупівель ProZorro Замовник керувався пп. 1, 12, 15 пункту 13 Особливостей (постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»)
в редакції, що діяла на дату укладення договору.
2 Питання: Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначено на підставі експертного звіту від 31.07.2023 № 510/КЕ/2023, наказу
на затвердження ПКД від 11.09.2023 № 829, зведеного кошторисного розрахунку.
3 Питання: Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ЕКНІС-ІНЖИНІРИНГ» (код 39639696), з яким укладений договір від 22.08.2023 № 2719/КТЕЦ-23 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення: Замовник при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі керувався Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649),
яка встановлює порядок визначення Замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник направив запити виконавцям робіт, отримав не менше
3 пропозицій, за результатами розгляду яких обрано підрядника з найменшою ціною – ТОВ «ЕКНІС-ІНЖИНІРИНГ».
Замовник додатково інформує Державну аудиторську службу України,
що більш детальна інформація «належить до інформації з обмеженим доступом або коли її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, та/або безпеці об’єктів енергетичної чи газової інфраструктури та/або об’єктів електроенергетики, та/або об’єктів розробки чи видобування вуглеводнів, за наявності відповідного обґрунтування». За потреби і за окремим запитом Державної аудиторської служби України Замовник готовий надати підтверджувальні документи безпечним для Підприємства критичної інфраструктури способом – на зазначену поштову адресу запитувача.