-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) КЗ "Мереф'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6" Мереф'янської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. 5 Вересня, 87
Завершена
67 287 483.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 336 437.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 336 437.42 UAH
Номер:
f8ccb162b402426895185cc8bdd4058a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-15-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2024 00:00
Період моніторингу:
15.02.2024 17:29 - 08.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2024 № 23
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 14.02.2024 року
В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 14.02.2024 №23
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 UA-2023-08-22-012787-a 22.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА» АРТОС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 22.08.2023 № 230), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»; повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2023, договір від 08.09.2023 № 40-23 з додатковими угодами, пояснення Замовника від 26.02.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС» встановлено, що відповідно до вимог Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі в тендерній пропозиції повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання 3-х аналогічних договорів; сканкопії оригіналів відгуків від замовника про досвід роботи з учасником; сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці.
При цьому, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» надано «Довідку про наявність ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» від 25.08.2023 № 25/08/56-23 (файл «Кваліфікація» стр.9), в якій зазначено 4 договори, а саме: договір № 28/01-2020 вiд 28.01.2022, договір № 05/11-21 вiд 05.11.2021, договір підряду № 34 вiд 10.04.2021 та договір субпiдряду № 08271-22 вiд 01.10.2022.
Проте, документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: № 28/01-2020 вiд 28.01.2022, № 34 вiд 10.04.2021 та договору субпiдряду № 08271-22 вiд 01.10.2022 в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» відсутні.
Тобто, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів зазначених у довідці надано тільки до договору № 05/11-21 вiд 05.11.2021, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.02.2024 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…В складі тендерної пропозиції ТОВ "НВФ "АРТОС" надано рекомендаційний лист від ТОВ "АЛЬФА КОНСТРАКШН УКРАЇНА" та акт виконаних робіт щодо договору № 09371-22 від 20.12.2022. Те, що в довідці про досвід виконання аналогічних договорів зазначено інший договір з тим же замовником, є технічною несуттєвою помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Таким чином, вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання 3-х аналогічних договорів ТОВ "НВФ "АРТОС" виконана.».
Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
05.03.2024 17:18 - 20.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2024 17:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звіт
Дата публікації звіту:
07.03.2024 11:10
Запити/Пояснення
Номер:
a8e3ce779d3f4083a9761ea3b20250c2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2024 18:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) КЗ "Мереф'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6" Мереф'янської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. 5 Вересня, 87 (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-22-012787-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2.Згідно з пунктом 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, обов'язковою умовою участі в процедурі закупівлі є ознайомлення учасника з проектною документацією для визначення детального обсягу виконання робіт та подання тендерної пропозиції. Ознайомлення з проектною документацією здійснюється уповноваженими на це представниками учасника без ідентифікації назви учасника. При цьому уповноважені особи, які здійснюють ознайомлення з проектною документацією повинні надати представнику замовника документ, що посвідчує таку особу, та документ про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, сканкопія якого надається у складі тендерної пропозиції.
Яким чином, Учасником процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» виконано вимогу пункту 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: надання документу про вищу будівельну освіту для забезпечення підписання акту від замовника, який підтверджує факт ознайомлення з проектною документацією із обов’язковим зазначенням назви об’єкту?
3. Відповідно до вимог Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі в тендерній пропозиції повинен надати документи у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема:
1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів:
1.3.1. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання 3-х аналогічних договорів (Додаток 6).
Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
1.3.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надати сканкопії оригіналів відгуків від замовника про досвід роботи з учасником; сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці. Учасники, які в якості анологічних зазначають договори, укладені із Замовником, документальне підтвердження досвіду їх виконання можуть не надавати.
В тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» надано «Довідку про наявність ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» (файл «Кваліфікація» стр.9), в якій зазначено 4 договори, а саме: договiр № 28/01-2020 вiд 28.01.2022, договiр № 05/11-21 вiд 05.11.2021, договір підряду № 34 вiд 10.04.2021 та договiр субпiдряду № 08271-22 вiд 01.10.2022.
Проте, документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: № 28/01-2020 вiд 28.01.2022, № 34 вiд 10.04.2021 та договiру субпiдряду № 08271-22 вiд 01.10.2022 в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» відсутні.
Яким чином, Учасником процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» виконано вимогу підпункт 1.3.2 Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника в частині документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.