• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) КЗ "Мереф'янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6" Мереф'янської міської ради Харківської області, за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Мерефа, вул. 5 Вересня, 87

Завершена

67 287 483.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 336 437.42 UAH
Номер: f8ccb162b402426895185cc8bdd4058a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-15-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 15.02.2024 17:29 - 08.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.02.2024 № 23 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 14.02.2024 року В.о.начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.02.2024 №23 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2023-08-22-012787-a 22.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА» АРТОС» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Харківської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 22.08.2023 № 230), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»; повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2023, договір від 08.09.2023 № 40-23 з додатковими угодами, пояснення Замовника від 26.02.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС» встановлено, що відповідно до вимог Додатку 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі в тендерній пропозиції повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання 3-х аналогічних договорів; сканкопії оригіналів відгуків від замовника про досвід роботи з учасником; сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в) по кожному договору, зазначеному у довідці. При цьому, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» надано «Довідку про наявність ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» від 25.08.2023 № 25/08/56-23 (файл «Кваліфікація» стр.9), в якій зазначено 4 договори, а саме: договір № 28/01-2020 вiд 28.01.2022, договір № 05/11-21 вiд 05.11.2021, договір підряду № 34 вiд 10.04.2021 та договір субпiдряду № 08271-22 вiд 01.10.2022. Проте, документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: № 28/01-2020 вiд 28.01.2022, № 34 вiд 10.04.2021 та договору субпiдряду № 08271-22 вiд 01.10.2022 в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» відсутні. Тобто, в тендерній пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС»» підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів зазначених у довідці надано тільки до договору № 05/11-21 вiд 05.11.2021, що не відповідає вимогам тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.02.2024 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «…В складі тендерної пропозиції ТОВ "НВФ "АРТОС" надано рекомендаційний лист від ТОВ "АЛЬФА КОНСТРАКШН УКРАЇНА" та акт виконаних робіт щодо договору № 09371-22 від 20.12.2022. Те, що в довідці про досвід виконання аналогічних договорів зазначено інший договір з тим же замовником, є технічною несуттєвою помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Таким чином, вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання 3-х аналогічних договорів ТОВ "НВФ "АРТОС" виконана.». Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА»АРТОС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень: 05.03.2024 17:18 - 20.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.03.2024 17:18

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звіт
Дата публікації звіту: 07.03.2024 11:10

Запити/Пояснення