-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Легкові автомобілі код ДК 021:2015 - 34110000-1 (Спеціальний автомобіль мобільної оперативної групи)
Завершена
7 613 374.21
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 066.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 066.87 UAH
Номер:
1b360d0edbec46b296b07c79f9488beb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-18-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2023 00:00
Період моніторингу:
18.09.2023 10:40 - 10.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2023 №62-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.09.2023 № 62-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-08-22-010112-a 22.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду та відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОТРЕЙД", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД" – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОТРЕЙД" та ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД", вимога про усунення невідповідностей до 05 вересня 2023, вимога про усунення невідповідностей до 13 вересня 2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 06.09.2023 №93, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2023 №95, повідомлення про намір укласти договір від 13.09.2023 року, відповідь Замовника на пояснення від 19.09.2023.
Період усунення порушень:
20.09.2023 09:53 - 26.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2023 09:53
Запити/Пояснення
Номер:
feeda52afc9f412ba516ecc062c63f1a
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.09.2023 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Легкові автомобілі код ДК 021:2015 - 34110000-1 (Спеціальний автомобіль мобільної оперативної групи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-22-010112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
182bc4a762ca4f6a96e7ec31b330410f
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
19.09.2023 15:12
Опис:
Пояснення
Розмір бюджетного призначення закупівлі Спеціального автомобіля мобільної оперативної групи Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області визначався відповідно до кошторисних призначень та плану закупівлі товарів, робіт і послуг із загального фонду Державного бюджету України на 2023 рік по КПКВ 100628, як співфінансування та гарантійного внеску для належої та ефективної реалізації проекту: «Підвищення рівня безпеки населення у транскордонному регіоні шляхом посилення спільних заходів з навчання та співробітництва у сфері управління надзвичайними ситуаціями — BRIDGE», кошти загального фонду по КПКВ 1006280 на 2023 рік по КЕКВ 3110 становить 7 613 374,21 грн.
Таким чином розмір бюджетного призначення закупівлі Спеціального автомобіля мобільної оперативної групи Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області становить 7 613 374,21 грн.
Також відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) здійснено надсилання запитів для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до відповідей на запити цінових пропозицій та методики визначення очікуваної вартості відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) очікувана вартість становить 7 812 123,64 гривень.
Визачивши що найбільш економічно вигідним визначенням очікуваної вартості предемета закупівлі є кошторисні призначення та відповідно до плану закупівлі товарів, робіт і послуг оголошено тендер на суму 7 613 374,21 гривень.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/aparatgu
Розробка технічних та якісних характеристик закупівлі автомобіля мобільної оперативної групи базується на правовому та методологічному обгрунтуванні, включаючи досвід міжнародних партнерів. При їх розробці було враховано вимоги щодо оснащення даного автомобіля, затверджених наказом ДСНС 06.11.2017 №601 «Про деякі питання організації діяльності мобільних оперативних груп ДСНС», максимально допустиму мобільність, функціональну ефективність та виконання завдань даного автомобіля в важкодоступних місць виникнення надзвичайних ситуацій.