-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ЛГВ 23П-043_Обслуговування та ремонт офісної техніки _ 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Завершена
308 349.66
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер:
b1ea04fa54744524878c3ec066770190
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-27-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.12.2023 00:00
Період моніторингу:
27.12.2023 16:58 - 18.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.12.2023 № 329
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 19.12.2023 №003100-18/14702-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.12.2023 № 329.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-22-008862-a, 22.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення Органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, та, відповідно, пунктів 3 та 55 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання учасником-переможцем документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, та, відповідно, пунктів 3 та 55 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 17 січня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «Укргазвидобування» в особі філії «Львівгазвидобування» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-08-21-003915-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Невестюк Марії Дмитрівни (далі – ФОП Невестюк М.Д.); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження ФОП Невестюк М.Д. (скарги UA-2023-08-22-008862-a.b1 та UA-2023-08-22-008862-a.c2) порядку проведення Замовником процедури закупівлі та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду скарги UA-2023-08-22-008862-a.b1 (рішення №14115-р/пк-пз від 05.09.2023) та прийняття Органом оскарження рішення щодо відмови у розгляді скарги UA-2023-08-22-008862-a.c2 (рішення №16003-р/пк-пз від 09.10.2023); опубліковане повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни учасника ФОП Невестюк М.Д. та опубліковане вказаним учасником обґрунтування щодо аномальної ціни; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 19.10.2023 №ЛГВ23П-043; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені ФОП Невестюк М.Д. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір від 01.11.2023 №ЛГВ-445/07-23, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.01.2024 №5; звіт про виконання договору про закупівлю; надані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ФОП Невестюк М.Д. та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду (рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз), моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Моніторинг процедури закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону не проводився.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
У пункті 28 Особливостей №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Проведеним моніторингом встановлено, що ФОП Невестюк М.Д. 25.08.2023 подано до Органу оскарження скаргу UA-2023-08- 22-008862-a.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
За результатами розгляду скарги UA-2023-08-22-008862-a Органом оскарження прийнято рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2023-08-22-008862-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Зокрема, у мотивувальній частині рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз (щодо розгляду пункту 1 скарги) зазначено, що включення до тендерної документації Замовника умов (пункт 3 розділу VII) щодо врахування / не врахування ПДВ у ціновій пропозиції є порушенням вимог статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Так, відповідно до пункту 3 розділу VII тендерної документації Замовника, у разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну Пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%).
1. При поданні пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону.
2. Переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону та оновлений проект договору з усіма додатками (при закупівлі робіт та послуг) без ПДВ згідно з результатами аукціону. У формі цінової пропозиції в додатку №2.2 тендерної документації зазначається в п. 9 ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна без ПДВ 20%.
3. Ціною договору вважається ціна пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. форми цінової пропозиції в додатку №2.2 тендерної документації).
Щодо вищевказаного у мотивувальній частині рішення Органу оскарження зазначено, що за таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі серед неплатників ПДВ зможуть лише ті учасники, які врахують в ціну пропозиції ПДВ (20%), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, скаржника.
Крім того, у мотивувальній частині рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз зазначено, що дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, Замовником 27.09.2023 опубліковано нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться до тендерної документації.
Так, Замовником внесено зміни до Додатку №1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам), Додатку№3 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та Додатку №4 (Проєкт договору) щодо питань, які були предметом розгляду Органом оскарження скарги UA-2023-08-22-008862-a (рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз, пункти 2 та 3 скарги щодо встановлених вимог у тендерній документації про підтвердження учасником наявності відповідних працівників та гарантійного сервіс центру).
Проте, моніторингом встановлено, що зобов’язальна частина рішення Органу оскарження від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2023-08-22-008862-a з метою усунення порушень, зазначених у питанні 1 (про результати розгляду пункту 1 скарги) мотивувальної частини цього рішення, не виконана Замовником, зміни до тендерної документації (пункту 3 «Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ» розділу VII) Замовником не внесено.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником, зокрема, зазначено, що рішенням Органу оскарження від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз скаргу ФОП Невестюк М.Д. UA-2023-08-22-008862-a.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі задоволено частково, відповідно до вказаного рішення Органу оскарження зобов'язане внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2023-08-22-008862-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, Замовником, на виконання пунктів 2 та 3 мотивувальної частини рішення усунуто зазначені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цих частинах, пунктом 1 мотивувальної частини рішення Орган оскарження не зобов'язував Замовника вносити зміни у частину 3 розділу VII тендерної документації.
Однак, у зобов’язальній частині рішення Органу оскарження від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Отже, у зобов’язанні Органу оскарження йдеться про необхідність усунення усіх порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз.
При цьому, у мотивувальній частині рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз при описі результатів розгляду пункту 1 скарги Органом оскарження визначено, що дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог у пункті 3 розділу VII порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
З врахуванням вищенаведеного, Замовником, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону та, відповідно, пунктів 3 та 55 Особливостей №1178, не виконано зобов’язання рішення Органу оскарження від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2023-08-22-008862-a, з метою усунення порушень, зазначених у пункті 1 мотивувальної частини цього рішення.
Слід зазначити, що ФОП Невестюк М.Д. 05.10.2023 було подано скаргу до Органу оскарження (UA-2023-08-22-008862-a.c2) щодо не внесення Замовником змін до пункту 3 розділу VI тендерної документації та не виконано рішення Органу оскарження в повному обсязі.
Проте, така скарга була залишена без розгляду, у зв’язку з пропуском скаржником строку на оскарження (рішення Органу оскарження від 09.10.2023 №16003-р/пк-пз).
Одночасно, відповідно до інофрмації в електронній системі закупівель, ФОП Невестюк М.Д. взяла участь у закупівлі UA-2023-08-22-008862-a, вказану учасницю визначено переможцем тендеру та укладено з нею договір №ЛГВ 445/07-23 від 01.11.2023 на суму 101 583,30 грн терміном дії до 30.12.2023 року. Відповідно до опублікованого 10.01.2024 звіту про виконання договору про закупівлю сума оплати за договором склала 101 583,30 грн, що відповідає сумі договору.
Період усунення порушень:
19.01.2024 16:34 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2024 16:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, викладених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-22-008862-a за предметом закупівлі 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Обслуговування та ремонт офісної техніки), Замовником в особі філії «Львівгазвидобування» вжито заходів зокрема, проведено роз’яснювальну роботу, проведено нараду та навчання щодо недопущення у подальшому порушень вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, та, відповідно, пунктів 3 та 55 Особливостей №1178.
Оскільки Закупівля має статус «завершена» неможливо усунути виявлені порушення.
Дата публікації звіту:
24.01.2024 14:32
Запити/Пояснення
Номер:
6a5f9f9063bb48dca49ca99b04ac106d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
02.01.2024 17:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.01.2024 00:00
Опис:
Дата: 02.01.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-22-008862-a, яка проводилась Акціонерним товариством "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування".
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
696710873f7847febfeb1361b21d0d00
Назва:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі ЛГВ 23П-043 -50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Обслуговування та ремонт офісної техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-22-008862-a про надання інформації:
Дата опублікування:
08.01.2024 09:10
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі ЛГВ 23П-043 -50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Обслуговування та ремонт офісної техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-22-008862-a про надання інформації:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
Щодо питання 1 надаємо таку інформацію:
Очікувана вартість товарів, робіт та послуг визначається / розраховується з посиланням на джерела цінової інформації, зокрема ціни комерційних пропозицій, рахунків-фактур постачальників, виробників, що спеціалізуються на постачанні товарів робіт та послуг, які планується закупити, калькуляції ціни, що містить інформацію стосовно структури витрат щодо товару/послуги, який/яка закуповується, прайсові або каталожні ціни, офертні ціни, довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, ціни, що містяться у висновках спеціалістів в окремих сферах діяльності, ціни, зазначені в кошторисах проектів, довідки спеціалізованих установ щодо середнього рівня цін на ринках, джерела інформації про ринкові ціни, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Податкового кодексу України, статистичні дані державних установ та організацій, відомості, отримані на веб-сайтах у мережі Інтернет, ціни раніше укладених договорів, як уже виконаних, так і діючих, одержаних із текстів контрактів Товариства, підприємств Групи Нафтогаз, з веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) та з інших джерел.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості за джерелом фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), предмета закупівлі здійснено відповідно до Додатку 5 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 24.10.2022 № 509, (із змінами), а саме методом визначення очікуваної вартості шляхом порівняння ринкових цін.
Відповідно до розділу 2.2, підпункту 3:
визначили очікувану ціну за одиницю, яка не може бути вищою за середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена як середнє значення комерційних пропозицій потенційних учасників ринку, що мають можливість надати послуги відповідно до вимог Замовника.
Товариство отримало комерційні пропозиції від: ТзОВ "Ф-Прінт", ПП "ТОП-КОМ" та ТзОВ "СДМ КОМПАНІ", які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала – 308 349,66 грн з ПДВ, (розрахунок очікуваної вартості, комерційні пропозиції від ТзОВ "Ф-Прінт", ПП "ТОП-КОМ" та ТзОВ "СДМ КОМПАНІ" додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб АТ «Укргазвидобування» та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з відповідним встановленням сукупності технічних умов, та особливостей формування технічної специфікації та/або технічного завдання під час проведення закупівлі товарів, робіт та послуг, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг), або необхідні для виконання робіт та наданню послуг продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства відповідно до технічного завдання . Визначені в технічному заданні технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми, (оптимальними) для задоволення потреб Товариства, та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Додатки:
1. Розрахунок очікуваної вартості
2. Комерційні пропозиції від ТзОВ "Ф-Прінт", ПП "ТОП-КОМ" та ТзОВ "СДМ КОМПАНІ"
Номер:
71fa72641e0c458c8da0c3f20087dc05
Назва:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі ЛГВ 23П-043 -50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Обслуговування та ремонт офісної техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-22-008862-a про надання інформації:
Дата опублікування:
05.01.2024 13:08
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі ЛГВ 23П-043 -50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Обслуговування та ремонт офісної техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-22-008862-a про надання інформації:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик?
Щодо питання 1 надаємо таку інформацію:
Очікувана вартість товарів, робіт та послуг визначається / розраховується з посиланням на джерела цінової інформації, зокрема ціни комерційних пропозицій, рахунків-фактур постачальників, виробників, що спеціалізуються на постачанні товарів робіт та послуг, які планується закупити, калькуляції ціни, що містить інформацію стосовно структури витрат щодо товару/послуги, який/яка закуповується, прайсові або каталожні ціни, офертні ціни, довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, ціни, що містяться у висновках спеціалістів в окремих сферах діяльності, ціни, зазначені в кошторисах проектів, довідки спеціалізованих установ щодо середнього рівня цін на ринках, джерела інформації про ринкові ціни, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Податкового кодексу України, статистичні дані державних установ та організацій, відомості, отримані на веб-сайтах у мережі Інтернет, ціни раніше укладених договорів, як уже виконаних, так і діючих, одержаних із текстів контрактів Товариства, підприємств Групи Нафтогаз, з веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) та з інших джерел.
Розмір витрат та визначення очікуваної вартості за джерелом фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), предмета закупівлі здійснено відповідно до Додатку 5 Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» від 24.10.2022 № 509, (із змінами), а саме методом визначення очікуваної вартості шляхом порівняння ринкових цін.
Відповідно до розділу 2.2, підпункту 3:
визначили очікувану ціну за одиницю, яка не може бути вищою за середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою:
Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де:
Цод - очікувана ціна за одиницю;
Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов;
К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена як середнє значення комерційних пропозицій потенційних учасників ринку, що мають можливість надати послуги відповідно до вимог Замовника.
Товариство отримало комерційні пропозиції від: ТзОВ "Ф-Прінт", ПП "ТОП-КОМ" та ТзОВ "СДМ КОМПАНІ", які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
Очікувана вартість предмета закупівлі за джерелом фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) склала – 308 349,66 грн з ПДВ, (розрахунок очікуваної вартості, комерційні пропозиції від ТзОВ "Ф-Прінт", ПП "ТОП-КОМ" та ТзОВ "СДМ КОМПАНІ" додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб АТ «Укргазвидобування» та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з відповідним встановленням сукупності технічних умов, та особливостей формування технічної специфікації та/або технічного завдання під час проведення закупівлі товарів, робіт та послуг, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг), або необхідні для виконання робіт та наданню послуг продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства відповідно до технічного завдання . Визначені в технічному заданні технічні, та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми, (оптимальними) для задоволення потреб Товариства, та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Додатки:
1. Розрахунок очікуваної вартості
2. Комерційні пропозиції від ТзОВ "Ф-Прінт", ПП "ТОП-КОМ" та ТзОВ "СДМ КОМПАНІ"
Номер:
b8820d9b912b4ccdb4fc8d66016d093a
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.01.2024 16:52
Опис:
Дата: 12.01.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-22-008862-a, яка проводилась Акціонерним товариством "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування".
Відповідно до пункту 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
За результатами розгляду скарги ФОП Невестюк М.Д. до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження) щодо наявності у тендерній документації Замовника дискримінаційних умов Органом оскарження винесено рішення від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі UA-2023-08-22-008862-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Зокрема, у мотивувальній частині рішення Органу оскарження зазначено про наявність у частині 3 "Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ" розділу VII Документації зазначено, що у разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну Пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%). При поданні Пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону. Переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону та оновлений проект договору з усіма додатками (при закупівлі робіт та послуг) без ПДВ згідно з результатами аукціону. У формі цінової пропозиції в додатку №2.2 Документації зазначається в п. 9 ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна без ПДВ 20%. Ціною договору вважається ціна Пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. форми цінової пропозиції в додатку №2.2 Документації), у тому числі, скаржника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати детальну та обгрунтовану інформацію яким чином Замовником виконано рішення Органу оскарження від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз щодо внесення змін у частині 3 розділу VII тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
86955fca912e4ddba1c070d632bfdb3a
Назва:
Надання пояснення щодо закупівлі ЛГВ 23П-043 -50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Обслуговування та ремонт офісної техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-22-008862-a.
Дата опублікування:
16.01.2024 17:25
Опис:
Запит про надання пояснення щодо закупівлі ЛГВ 23П-043 -50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Обслуговування та ремонт офісної техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-22-008862-a.
На вимогу «Надати детальну та обгрунтовану інформацію яким чином Замовником виконано рішення Органу оскарження від 05.09.2023 №14115-р/пк-пз щодо внесення змін у частині 3 розділу VII тендерної документації?» повідомляю:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №14115 -р/пк-пз від 05.09.2023 року скаргу фізичної особи-підприємця Невестюк Марії Дмитрівни від 25 серпня 2023 № UA-2023-08- 22-008862-a.b1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі задоволено частково.
Відповідно до рішення Комісії акціонерне товариство "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування" зобов'язане внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ЛГВ 23П-043_Обслуговування та ремонт офісної техніки _ 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-22-008862-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Замовником, на виконання пунктів 2 та 3 мотивувальної частини рішення усунуто зазначені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД в цих частинах. Нова редакція ТД з урахуванням внесених змін розміщена в електронній системі закупівель 27.09.2023року о 14:35.
Пунктом 1 мотивувальної частини рішення Комісія не зобов'язувала акціонерне товариство "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування", вносити зміни у частину 3 розділу VII тендерної документації.
Після внесення змін до тендерної документації Скаржник - Фізична особа-підприємець Невестюк Марія Дмитрівна прийняв участь у закупівлі UA-2023-08-22-008862-a та став її переможцем.
За результатами закупівлі з ФОП Невестюк М.Д. укладено договір №ЛГВ 445/07-23 від 01.11.2023 року, терміном дії до 30.12.2023 року.
Всі зобов'язання по договору Обслуговування та ремонт офісної техніки від 01.11.2023 року № ЛГВ-445/07-23 виконані в повному обсязі. Станом на 10.01.2024 року статус договору - закритий.