• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – (Бензин А-95, Дизельне паливо (скретч-картки та/або талони)

Торги не відбулися

576 382.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 882.00 UAH
Номер: e650586f2baf418bad447cffa861fbc9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-10-27-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.10.2023 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 27.10.2023 14:31 - 17.11.2023 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 26.10.2023 № 97-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 26.10.2023 №97-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 18. UA-2023-08-22-004614-a, яку проводить КП Спеціалізоване комунальне підприємство "Запорізька ритуальна служба
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, oksana_uglova@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо виконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, встановлено порушення вимог частини 22 статті 18 Закону, що призвело до неможливості подальшого проведення процедури закупівлі. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 30 » жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, дотримання порядку надання роз’яснень, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП Спеціалізоване комунальне підприємство «Запорізька ритуальна служба» (далі– Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.08.2023 № 9 (зі змінами); рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2023 № 13964-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2023 № 13964-р/пк-пз, яким Замовника зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09130000-9 – (Бензин А95, Дизельне паливо (скретч-картки та/або талони)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-08-22-004614-a, з метою усунення порушень вимог частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, а також для дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Частиною 22 статті 18 Закону визначено, що рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Попри це, станом на 27.10.2023 Замовником не внесено зміни до тендерної документації за даною процедурою закупівлі, тобто рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не виконано, чим порушено вимоги частини 22 статті 18 Закону. У свою чергу, не виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель призвело до неможливості подальшого проведення процедури закупівлі, оскільки електронною системою закупівель автоматично призупинено дану процедуру закупівлі на час розгляду скарги, а відповідно до пункту 67 Особливостей Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 30.10.2023 09:52 - 14.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.10.2023 09:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо, що через крайню необхідність придбання Бензину А-95 та Дизельного палива (скретч-картки та/або талони), що є предметом закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-22-004614-a, та неможливість очікування розгляду скарги ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» від 25.08.2023р. Вих.№ 2508-1-амку (далі – Скарга), зміни до Тендерної документації закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-22-004614-a, які були зазначені в Скарзі, були внесені СКП «Запорізька ритуальна служба» вже в новій закупівлі, оприлюдненій 30.08.2023р. за ідентифікатором UA-2023-08-30-001301-a. Наразі придбання Бензину А-95 та Дизельного палива (скретч-картки та/або талони), відповідно до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-22-004614-a є не актуальним, у зв’язку з укладанням договору № 254 Б від 19.09.2023р. на поставку Бензину А-95 та Дизельного палива (скретч-картки та/або талони) з переможцем закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-30-001301-a ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП». Торги, відповідно до закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-22-004614-a, будуть відмінені.
Дата публікації звіту: 30.10.2023 11:31

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • notComplyDecisionACU: Відсутній механізм
Опис: Замовник здійснив заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни торгів
Дата публікації: 26.09.2024 11:41