• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Реконструкція з добудовою Червоноградської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Червоноградської міської ради Львівської області на вул. Шахтарській, 8 та 8 "а" в смт. Гірник". (Коригування).

Під кількістю 1 роботи слід розуміти обсяг виконання робіт - 1 роб., обсяг виконання робіт згідно до Технічної специфікації (Додаток №2 до тендерної документації).

Завершена

7 663 871.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 319.36 UAH
Номер: 1c864cc3b19c453594a737a9afb84d45
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-02-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.11.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 02.11.2023 17:01 - 24.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.11.2023 №50-з Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12568-2023 від 01.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 02.11.2023. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 02.11.2023 №50-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-21-011389-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 55) 222-60-07, olegkoroteev@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 в редакції на 11.07.2023 (далі – Особливості №1178); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.08.2023; тендерну пропозицію ТОВ «Перспектива місто буд»; повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2023; договір про закупівлю від 07.09.2023 № 3; додаткові угоди №1 від 21.09.2023, №2 від 27.09.2023, №3 від 18.10.2023; пояснення Замовника від 07.11.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю. За результатом проведеного моніторингу установлено, що на запит Управління щодо питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті 07.11.2023 Замовником надана відповідь про те, що у зв’язку з віднесенням Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації до органів місцевого самоврядування, вимога щодо оприлюднення вищезазначеної інформації є рекомендованою, Законом та Особливостями № 1178 не передбачено оприлюднювати вказану інформацію та відсутній власний сайт, у зв’язку з чим Замовник її не оприлюднив, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710). Разом з цим, згідно даних державного веб-порталу бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/graphic), Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації зареєстрований як розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня, у зв’язку з чим надане пояснення Замовника не спростовує факту встановленого порушення та вимога пункту 4-1 Постанови №710, щодо оприлюднення вищевказаної інформації має застосовуватись до Замовника, як до розпорядника бюджетних коштів нижчого рівня. Також, моніторингом установлено, що відповідно до вимог підпункту 1.4. пункту 1 розділу №1 Додатку №1 тендерної документації Замовником встановлена вимога до учасників надати в складі тендерних пропозицій копію документу, який підтверджує спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані) або копію (-Ї) договору (ів) на надання послуг з захоронення відходів або копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує наявність на балансі учасника сміттєзвалища). На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Перспектива місто буд» у складі своєї пропозиції надав копію договору від 23.12.2021 №145/21 (м.Одеса) з ТОВ «Еко-лідер», предметом якого є закупівля послуг з вивезення/видалення великогабаритних, будівельних, твердих відходів 4 класу небезпеки, а саме: збирання, тимчасове зберігання відходів в контейнерах до прибуття спеціалізованого автотраспорту (сміттєвозу), завантажування їх у сміттєвоз, траснспортування відходів до сміттєзвалища та передача на знешкодження (утилізацію) до полігону твердих побутових відходів для їх подальшого захоронення, чим не дотримано вимоги підпункту 1.4. пункту 1 розділу №1 Додатку №1 тендерної документації, оскільки вказаний документ підтверджує тільки договірні відносини щодо транспортування будівельних відходів до сміттєхвалища, а не надання послуг з захоронення відходів. Однак, на порушення абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Перспектива місто буд» через те, що пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації, визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 07.09.2023 № 3 ціною 6 718 450,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень: 10.11.2023 17:31 - 25.11.2023 00:00
Дата публікації висновку: 10.11.2023 17:31

Оскарження висновку в суді

Опис: За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710. Повідомляємо, що спеціальним Законом (яким є Закон України «Про публічні закупівлі») не покладено на замовника додаткового обов’язку оприлюднювати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, про які ідеться у Постанові Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Тобто, такі дії Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачені до вчинення та не є імперативними. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщене на власному веб-сайті, у зв’язку з відсутністю такого сайту у Замовника. Оскільки, для створення власного веб-сайту необхідні спеціальні ліцензійні програми та відповідні знання, Замовнику необхідно залучити спеціалістів. Однак, виходячи з бюджетних призначень на поточний рік, фінансування на залучення спеціаліста для створення власного веб-сайту відсутнє. Тому, у Замовника торгів немає технічної можливості розмістити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на такому сайті. Крім того повідомляємо, що Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації немає доступу до веб – сайту Львівської обласної державної адміністрації. В пп. 1.4. п.1 Розділу №1 додатку №1 до тендерної документації вказана вимога: В складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані) або копію (-Ї) договору (ів) на надання послуг з захоронення відходів або копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує наявність на балансі учасника сміттєзвалища). Договори оренди/надання послуг повинні бути чинними на момент подання. Слід зазначити що дана вимога стосується кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та складається з 3 – х частин які розмежовані між собою розділовим словосполученням «або». Тобто Учасники вправі були надати один з перелічених документів: - копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані) або - копію (-Ї) договору (ів) на надання послуг з захоронення відходів або - копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує наявність на балансі учасника сміттєзвалища). Договори оренди/надання послуг повинні бути чинними на момент подання. На виконання зазначеної вимоги Учасником подано в складі пропозиції Договір № 145/21 від 23.12.2021 р. на послуги вивезення/видалення великогабаритних, будівельних та промислових твердих побутових відходів 4 класу небезпеки, які утворилися в процесі господарської діяльності , а саме здійснює збирання, тимчасове завантаження відходів в контейнерах до прибуття спеціалізованого, завантаження їх у сміттєвоз, транспортування відходів для їх подальшого захоронення (копія договору додається). Враховуючи зазначене Учасником було виконано вимогу пп. 1.4. п.1 Розділу №1 додатку №1 до тендерної документації, а саме: в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію (-ї) документу (-ів), який (-і) підтверджує (-ють) спроможність Учасника здійснювати збирання, вивезення та передачу на знешкодження відходів 4-го класу небезпеки (тверді відходи, великогабаритні відходи, будівельні відходи тощо) (копію (-ї) договору (-ів) оренди сміттєзвалища (якщо сміттєзвалища орендовані). Відповідно до ч. 10, ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»: У разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Керуючись зазначеним повідомляємо, що Замовник торгів планує оскаржити висновок до суду.
Дата публікації: 16.11.2023 16:26

Запити/Пояснення