-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ЗДО «Дитячий ясла-садок села Великий Глибочок Білецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області» для реалізації «Програми енергозбереження та енергоефективності Білецької сільської ради 2022-2023 роки
Завершена
8 027 257.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 136.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 136.29 UAH
Номер:
882ca81b845b4b0aa3d48b7166de1818
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-07-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.11.2023 00:00
Період моніторингу:
07.11.2023 17:06 - 29.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2023 № 68
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-21-009409-a 21.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Одеського квартирно-експлуатаційного управління UA-P-2023-08-21-003133-b на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 21 серпня 2023 року № 868), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «ТЕРБУДГРУП», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.08.2023 № 905 (про визначення переможця процедури закупівлі), повідомлення про намір укласти договір, Договір про виконання робіт № 282 від 06.09.2023, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 08.11.2023.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТЕРБУДГРУП», та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ «ТЕРБУДГРУП», укладено Договір про виконання робіт № 282 від 06.09.2023 на суму 7527250,08 гривень.
Період усунення порушень:
14.11.2023 13:28 - 18.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2023 13:28
Запити/Пояснення
Номер:
dc1669db0d584254b75f0671b6cf4c05
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2023 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт ЗДО «Дитячий ясла-садок села Великий Глибочок Білецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області» для реалізації «Програми енергозбереження та енергоефективності Білецької сільської ради 2022-2023 роки» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-21-009409-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ac5c897f92a94a329f8e2b88aaaf30ba
Назва:
Відповідь, щодо запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Дата опублікування:
08.11.2023 15:38
Опис:
На Ваш запит з приводу рішення про моніторингу до закупівлі Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (UA-2023-08-21-009409-a) повідомляємо:
1. Відділ освіти Білецької сільської ради Тернопільського району Тернопільської області повідомляє, що технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та визначена очікувана вартість, була визначена відповідно до Проектно - Кошторисної Документації, яка затверджена Експертним Звітом. Документи прикріпляємо!
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі розміщено за посиланням:
https://bilecka-gromada.gov.ua/news/1699437341/