-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 код 48820000-2 Сервери (Серверне обладнання для обробки інформації ПрАТ «Укргідроенерго»)
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Завершена
119 045 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 595 230.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 595 230.00 UAH
Номер:
b966488ee39c449d917f962980deefa8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 12:21 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
31 UA-2023-08-21-004241-a 21.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «ЛанТек» та ТОВ «СМАРТ СІНЕРДЖИ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення колегії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план приватного акціонерного товариства «Укргідроенерго», на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.08.2023 № 543-23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція приватного підприємства «ЛанТек» (далі – ПП «ЛанТек») та товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ СІНЕРДЖИ» (далі – ТОВ «СМАРТ СІНЕРДЖИ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 09.09.2023, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 08.09.2023 б/н, протокол уповноваженої особи від 11.09.2023 № 244/2023/1, протокол уповноваженої особи від 13.09.2023 № 244/2023/2, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 02.10.2023 № 15621-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2023, договір поставки від 06.10.2023 № 893С/2023 вартістю 142477656,00 грн. (з ПДВ), пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 30.11.2023.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.12.2023 17:55 - 12.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2023 17:55
Запити/Пояснення
Номер:
5952826da0ad4c5ebc99fc524b96fa5d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2023 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару
ДК 021:2015 код 48820000-2 Сервери (Серверне обладнання для обробки
інформації ПрАТ «Укргідроенерго») (інформацію опубліковано в електронній
системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-21-004241-a ) та відповідно до
пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення
державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6
Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала
потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами ( аналіз
ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку
(анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування
розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та
визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через
електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня
оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального
кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог
представників органу державного фінансового контролю, створення штучних
перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена
кримінальна відповідальність.
Номер:
679d6e2d41a84b8eb61d6f8db2592c70
Назва:
Пояснення та надання інформації на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 28.11.2023, згідно моніторингу № UA-M-2023-11-23-000043
Дата опублікування:
30.11.2023 15:16
Опис:
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Метою даної закупівлі є підвищення надійності роботи серверної інфраструктури ПрАТ «Укргідроенерго» а також підвищення продуктивності та швидкодії роботи серверної інфраструктури за рахунок заміни застарілого серверного обладнання, яке вже не підтримується виробником і має підвищений ризик виходу з ладу в зв'язку з напрацьованим часом.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі наступного:
Предметом закупівлі є серверне обладнання для ПрАТ «Укргідроенерго» для заміни застарілого обладнання, яке відпрацювало свій ресурс і має підвищений ризик збоїв, на більш сучасне та продуктивне, що підвищить надійність та продуктивність роботи ІТ інфраструктури.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі були визначені та обрані, враховуючи специфіку вже встановленого серверного обладнання, операційних систем, гіпервізорів, мережевої інфраструктури, програмного забезпечення та систем кіберзахисту ПрАТ "Укргідроенерго", для забезпечення сумісності, безперебійної та сталої роботи серверної інфраструктури ПрАТ "Укргідроенерго".
Основні (обов’язкові) вимоги до серверного обладнання для обробки інформації:
- запропоноване обладнання повинно мати в комплекті ліцензії Windows Server 2022 Datacenter. Всі ядра серверів мають бути ліцензовані;
- запропоноване обладнання повинно мати в комплекті гіпервізор з підтримкою від виробника терміном не менш ніж 36 місяців. Гіпервізор повинен підтримувати міграцію віртуальних машин, централізоване управління та моніторинг, а також забезпечувати постійну доступність у разі апаратного збою без втрати даних;
- запропоноване обладнання повинно мати достатню потужність, об’єм оперативної пам’яті та встановлених накопичувачів;
- запропоноване обладнання повинно мати необхідні порти для підключення до мережевого обладнання;
- запропоноване обладнання повинно бути обладнано портами FC для роботи з мережею зберігання даних (SAN);
- у складі пропозиції повинно бути обладнання для організації мережі SAN на основі протоколу FC, для підключення наявних систем зберігання даних;
- у складі пропозиції повинно бути ДБЖ з комплектом батарейних модулів та модулів розподілу живлення, ДБЖ повинно бути достатньої потужності та мати усі необхідні захисти;
- у складі пропозиції повинні бути серверні шафи для розміщення серверного обладнання.
Параметри до технічних вимог формувались на підставі аналізу наявних на ринку України рішень та з урахуванням кращих світових практик.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі наведені Замовником у Додатку № 5 тендерної документації з їх детальним описом, та оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель.
2. Щодо обґрунтування розміру витрат і очікуваної вартості:
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, ПрАТ «Укргідроенерго» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Методом порівняння ринкових цін, ПрАТ «Укргідроенерго» був проведений запит комерційних пропозицій офіційним представникам, дилерам та постачальникам обладнання, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
На адресу ПрАТ «Укргідроенерго» надійшли три комерційні пропозиції, а саме:
1) ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» - 120 404 911,00 грн без ПДВ (в тому числі «Обчислювальний комплекс» (1 компл.) – 103 467 469,00 грн без ПДВ, «Сервер тип 1» (6 шт.) – 2 822 907,00 грн без ПДВ за одиницю);
2) ТОВ «СМАРТ СІНЕРДЖИ» - 117 058 904,00 грн без ПДВ (в тому числі «Обчислювальний комплекс» (1 компл.) – 104 512 610,00 грн без ПДВ, «Сервер тип 1» (6 шт.) – 2 091 049,00 грн без ПДВ за одиницю);
3) ТОВ «СІТІУС ПРО» - 119 672 984,00 грн без ПДВ (в тому числі «Обчислювальний комплекс» (1 компл.) – 103 990 058,00 грн без ПДВ, «Сервер тип 1» (6 шт.) – 2 613 821,00 грн без ПДВ за одиницю).
Визначення очікуваної вартості одиниці обладнання як середньоарифметичне значення отриманих даних, розраховано за такою формулою:
Ц оо = (Ц1+Ц2+Ц3) / К, де:
Ц оо – очікувана вартість одиниці обладнання;
Ц1 – Ц3 – ціни отримані за результатом запиту комерційних пропозицій, приведені до єдиних умов;
К – кількість цін, отриманих за результатом запиту комерційних пропозицій.
Розрахунок очікуваної вартості одиниці обладнання «Обчислювальний комплекс»: (103 467 469,00 + 104 512 610,00 + 103 990 058,00) / 3 = 103 990 045,67 грн без ПДВ.
Заокруглення очікуваної вартості до 103 990 046,00 грн без ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості одиниці обладнання «Сервер тип 1»: (2 822 907,00 + 2 091 049,00 + 2 613 821,00) / 3 = 2 509 259,00 грн без ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: 103 990 046,00 * 1 + 2 509 259,00 * 6 = 119 045 600,00 грн без ПДВ (142 854 720,00 грн з ПДВ).
Таким чином, за результатом застосування методу порівняння ринкових цін (середнє арифметичне із отриманих комерційних пропозицій), була визначена очікувана вартість закупівлі в сумі - 119 045 600,00 грн без ПДВ (142 854 720,00 грн з ПДВ).
3. Посилання на сторінку веб сайту ПрАТ «Укргідроенерго» на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://uhe.gov.ua/sites/default/files/2023-08/%D0%9E%D0%B1%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96%20%E2%84%96UA-2023-08-21-004241-a.pdf
Додатки та підтверджуючі документи до пояснення:
1. Запит від 01.06.2023 щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ»;
2. Запит від 01.06.2023 щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «СМАРТ СІНЕРДЖИ»;
3. Запит від 01.06.2023 щодо надання комерційної пропозиції ТОВ «СІТІУС ПРО»;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «ВАЙЗ АЙ ТІ» від 05.06.2023 № В/2023/06/1722;
5. Комерційна пропозиція ТОВ «СМАРТ СІНЕРДЖИ» від 05.06.2023 № 726-23;
6. Комерційна пропозиція ТОВ «СІТІУС ПРО» від 05.06.2023 № 05-1СР/06/2023.