-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
- 15
Природний газ, фіксований тариф на 4 місяці, без розподілу
Природний газ, фіксований тариф на 4 місяці, без розподілу - 30000 метрів кубічних. Оплата за природний газ за відповідний розрахунковий період (календарний місяць) здійснюється Споживачем виключно грошовими коштами за фактично переданий (спожитий) відповідно до акту приймання-передачі природний газ Споживачем до 15 числа (включно) місяця, наступного за розрахунковим місяцем. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80670, смт. Підкамінь вул. Нагірна, 11 а Золочівський район Львівська область .
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 854 дні назад
573 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
a51a2f9b4a35415bad8002b471468ae8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-25-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
25.09.2023 16:56 - 17.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 № 255
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.09.2023 № 255.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-21-004190-a, 21.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: відображення закупівлі у річному плані.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу Львівської обласної ради «Підкамінський психоневрологічний інтернат» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-08-18-003879-a); опубліковані в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон; в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормами пункту 10 Особливостей №1178 замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Період усунення порушень:
17.10.2023 15:40 - 21.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.10.2023 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
426ba4921f574fefab74b9a43b4eb061
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
28.09.2023 12:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.10.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-08-21-004190-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
34d3a43eb22e4654a4a4e631c0815d8a
Назва:
Протокол
Дата опублікування:
03.10.2023 23:49
Опис:
28.09.2023 року в межах проведення моніторингу до закупівлі Природний газ, фіксований тариф на 4 місяці, без розподілу (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-004190-a) поступив запит від Західного офісу Держаудитслужби, щодо надання пояснень з таких питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Частиною 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон 922-VIII), що замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Щодо першого питання: у зв’язку із неможливістю ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" в межах договору № 45 від 29.05.2023 року (ідентифікатор закупівлі
UA-2023-05-05-011576-a) поставляти природний газ для КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернат» в період з вересня по грудень 2023 року по обумовленій ціні, було прийнято рішення про здійснення закупівлі природнього газу на цей період.
Для визначення очікуваної вартості природного газу для проведення закупівлі через запит ціни пропозицій, було надано запити через e-mail до підприємств, які здійснюють поставку природного газу (додаток) на ринку. Та отримано відповідь від таких (додаток).
Поряд із цим, було здійснено аналіз очікуваної вартості природного газу за одиницю товару у оголошених закупівля замовниками в електронній системі закупівель "Prozorro та на інших електронних майданчиках. станом на 21 серпня 2023 року.
З урахуванням отриманої інформації було здійснено розрахунок відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року
З урахуванням цього, було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, яка склала 19,11 грн. за 1 м3 природного газу.
Враховуючи кількісну потребу – 30000 м3 природного газу, було визначено очікувану вартість закупівлі 573300,00 грн.
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-004190-a), були визначенні у проекті договору, а зокрема в розділі 2 Кількість та фізико-хімічні показники природного газу.
Щодо другого питання: Для КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернат» веб-сайту не створювався, а відтак інформація, щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не розміщувалася.
Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
66c4a54f484a44a7869482d64aecd5da
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.10.2023 11:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.10.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-08-21-004190-a, яка проводилась Комунальним закладом Львівської обласної ради "Підкамінський психоневрологічний інтернат" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону від 16.08.2022 №2526-IX) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Згідно з пунктом 10 Особливостей №1178 Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу” (далі – Порядок), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Відповідно до пункту 66 Порядку, Замовник укладає договір про закупівлю з переможцем відбору не пізніше ніж через 10 календарних днів з дня отримання від переможця відбору повідомлення щодо наміру укласти договір про закупівлю. Договір між замовником та переможцем відбору укладається відповідно до вимог законодавства. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у проекті договору в запиті пропозицій постачальників.
Водночас станом на 03.10.2023 договір про закупівлю з переможцем відбору в електронній системи відсутній.
Враховуючи вищенаведене , прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Чи Замовником укладено договір про закупівлю з переможцем відбору законом встановлений термін.
2. У разі укладання договору, за результатами проведеного відбору постачальника через електронний каталог, вказати причини його відсутності в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту пункту 65 Порядку, Замовник може відмінити замовлення/запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію чи Замовником відмінено замовлення/запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю.
4. У разі відміни замовлення/запит ціни пропозицій до укладення договору про закупівлю, вказати причини не публікування інформації про відміну замовлення/запиту ціни пропозицій замовником яка оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття такого рішення.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cde17b7e5369479dbff608eaf276b731
Назва:
Протокол
Дата опублікування:
06.10.2023 23:28
Опис:
У зв’язку із неможливістю ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" в межах договору № 45 від 29.05.2023 року (ідентифікатор закупівлі
UA-2023-05-05-011576-a) поставляти природний газ для КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернат» в період з вересня по грудень 2023 року по обумовленій ціні, було прийнято рішення про здійснення закупівлі природнього газу на цей період.
Для визначення очікуваної вартості природного газу для проведення закупівлі через запит ціни пропозицій, було надано запити через e-mail до підприємств, які здійснюють поставку природного газу (додаток) на ринку. Та отримано відповідь від таких (додаток).
Поряд із цим, було здійснено аналіз очікуваної вартості природного газу за одиницю товару у оголошених закупівля замовниками в електронній системі закупівель "Prozorro та на інших електронних майданчиках. станом на 21 серпня 2023 року.
З урахуванням отриманої інформації було здійснено розрахунок відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року
З урахуванням цього, було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, яка склала 19,11 грн. за 1 м3 природного газу.
Враховуючи кількісну потребу – 30000 м3 природного газу, було визначено очікувану вартість закупівлі 573300,00 грн.
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2023-08-21-004190-a), були визначенні у проекті договору, а зокрема в розділі 2 Кількість та фізико-хімічні показники природного газу.
22.08.2023 року прийнято постанову Кабінету Міністрів України № 896 « Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня 2022 р. № 812» (надалі – Постанова КМУ № 896), цими змінами подовжено дію постанови від 19.07.2022 р. № 812 «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» (Із змінами і доповненнями) (надалі- Положення) до 15 квітня 2024 року.
Пунктом 6 цього Положення визначено, що ТОВ “Газопостачальна компанія “Нафтогаз Трейдинг” постачає з 1 вересня 2023 р. по 15 квітня 2024 р. (включно) природний газ бюджетним установам, за ціною, що становить 16 390 гривень з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу (без урахування тарифу на послуги з транспортування природного газу для точки виходу та коефіцієнта, який застосовується у разі замовлення потужності на добу наперед).
У зв’язку із прийняттям Постанови КМУ № 896, та враховуючи те, що КЗ ЛОР «Підкамінський психоневрологічний інтернет» є бюджетною установою та фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, укладення договору із ТОВ "ОВІС ТРЕЙД" по ціні 19,11 грн. за 1 м3 могло б призвести до не раціонального використання бюджетних коштів, а відтак договір про закупівлю не укладався в строк визначений п. 66 Порядку формування та використання електронного каталогу затвердженого Постановою КМУ № 822 від 14 вересня 2020 р.