• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Реконструкція водогону Д 600 мм по вул. Флотська від вул. А. Шептицького до НСВ «Північний» за адресою: вул. Архітектора Старова, 3/1, м. Миколаїв

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 163 400 (Сто шістдесят три тисячі чотириста) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

40 873 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 408 732.00 UAH
Номер: 9a2cff2eb31a4eff89963ae4e1a06c84
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-01-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.10.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.11.2023 12:03 - 23.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 31.10.2023 № 314 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2023-08-19-000528-a 19.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, pashkova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пункту 47 та 49 Особливостей. За результатом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішення комісії АМКУ – порушення не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у відповідності до вимог чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.09.2023 № 12, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» (далі – ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.09.2023 №б/н, вимоги про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій від 10.11.2023 №2, договір підряду на виконання будівельних робіт від 30.11.2023 № 106 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.11.2023 № 1 до Договору, рішення Комісії АМКУ від 03.10.2023 № 15750-р/пк-пз, від 24.11.2023 № 18933-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 09.11.2023. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Абзацом третім пункту 49 Особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому абзацом четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі установлено, що пунктом другим розділу 6 тендерної документації визначено: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.».  Зважаючи на вищезазначене, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію, яка не відповідає вимогам абзаців третього та четвертого пункту 49 Особливостей в частині строку укладання договору про закупівлю. Крім того, відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у разі, зокрема: «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону». Водночас, згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. В свою чергу, не завантаження переможцем у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є підставою для відхилення пропозиції учасника та підставою для стягнення коштів забезпечення пропозиції у відповідності до положень Особливостей. Отже Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми пункту 47 Особливостей в частині строку надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 17 Закону. Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Відповідно пункту 3 частини першої додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати Довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою Таблиці 3, а також, зокрема, копії договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Учасник ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» надав довідку від 24.08.2023 вих №38, в якій зазначив про виконання аналогічного договору підряду від 16.12.2022 №16/12. Однак у складі тендерної пропозиції ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» відсутня копія Договору підряду від 16.12.2022 №16/12, зазначена у довідці, у повному обсязі, зокрема, відсутня проєктна документація, яка є невід’ємною частиною договору відповідно до пункту 1.2 цього ж договору. Тобто, наданий договір не містить інформації про склад та обсяги робіт. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «МИКОЛАЇВМІСЬКБУД» усунути такі невідповідності.
Період усунення порушень: 04.12.2023 18:31 - 19.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 04.12.2023 18:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ДЕПАРТАМЕНТОМ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЄКТІВ РОЗВИТКУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ були здійснені заходи, направлені на недопущення встановленого ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ порушення у подальшому, а саме з уповноваженою особою була проведена робота щодо аналізу тендерної документації на предмет можливих невідповідностей умов тендерної документації законодавству з публічних закупівель, в тому числі тих, що викладені у висновку, та недопущення в подальшому аналогічних невідповідностей. Так, Шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було приведено у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з урахуванням зауважень викладених у висновку. Відповідно до пункту 1.2 Договору №16/12 «склад та обсяги робіт на Об’єкті, що доручаються до виконання Підряднику, визначені умовами цього Договору та проєктною документацією, яка є невід’ємною частиною Договору» проєктна документація зазначена як невід’ємна частина договору. Водночас, після завершення робіт, підрядник зобов’язаний передати проектну документацію Замовнику, що і було зроблено після підписання, що ймовірно і було зроблено після підписання актів про виконання робіт.
Дата публікації звіту: 05.12.2023 17:57

Запити/Пояснення