• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція водогону Д 600 мм по просп. Героїв України та по пров. Парусний від дюкеру до вул. Флотська, м. Миколаїв

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 316 000 (триста шістнадцять тисяч ) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Завершена

79 042 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 790 429.00 UAH
Номер: b781d8b05196435c9a928e248f4f72bb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-11-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.10.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 01.11.2023 12:08 - 23.11.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 31.10.2023 № 314 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-08-19-000519-a 19.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пункту 47 та 49 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у відповідності до вимог чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.09.2023 № 10, роз’яснення щодо тендерної документації від 07.09.2023 відповідь Замовника від 09.09.2023 та від 10.09.2023, вимога про усунення порушення подана учасником процедури закупівлі ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» від 18.09.2023, відповідь Замовника від 21.09.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» (далі – ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 14.09.2023 № 6, повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2023, договір підряду на виконання будівельних робіт від 20.09.2023 № 102 на суму 75 090 755,00 грн з ПДВ (далі - Договір), додаткову угоду від 20.09.2023 № 1 до Договору, додаткову угоду від 22.09.2023 № 2 до Договору, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 10.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Абзацом третім пункту 49 Особливостей визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому абзацом четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. За результатами проведеного моніторингу установлено, що у пункті 2 «Строк укладання договору» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, зокрема: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.». Зважаючи на вищезазначене, на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить інформацію, яка не відповідає вимогам абзаців третього та четвертого пункту 49 Особливостей в частині строку укладання договору про закупівлю. Крім того, відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив, що забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику у разі, зокрема: «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону». Водночас, згідно з частиною шостою статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. В свою чергу, не завантаження переможцем у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, є підставою для відхилення пропозиції учасника та підставою для стягнення коштів забезпечення пропозиції у відповідності до положень Особливостей. Отже Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми пункту 47 Особливостей в частині строку надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 17 Закону. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі також встановлено, що відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати: - довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання та матеріально-технічної бази (марки, модель), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан; - до довідки на підтвердження наявності обладнання учасник повинен надати договори оренди/суборенди та/або оборотно-сальдову відомість чи витяг з неї та/або видаткові накладні та/або акти приймання-передачі тощо. Учасник ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.09.2023 № 07/09-63 (далі – Довідка), в якій зазначив спеціальний вантажний автокран більше 20Т-С марки XCMG QY25K-5 р/н ВН7013ІЕ, який використовується учасником на підставі договору оренди від 01.08.2023 № 01/08 (файл «1.3 Договір оренди з ТОВ РОСТГРУП ПД (кран).pdf). Крім того, відповідно до пункту 8 розділу 4 «Інша інформація» (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зокрема: - Експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – кран автомобільний. ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» у складі тендерної пропозиції надало декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки (файл «11.Декларація відповідності вимогам законодавства з питань охорони праці 2023.pdf») (далі- Декларація 2023), якою підтвердило можливість експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема: Кран автомобільний Tadano TR-200E-3-00101, країна виробник – Японія, рік випуску – 2000 р., заводський номер 555300. Таким чином, учасником ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» надано Довідку, яка містить інформацію про спеціальний вантажний автокран більше 20Т-С марки XCMG QY25K-5 р/н ВН7013ІЕ, можливість експлуатації якого не підтверджено жодним документом згідно з пунктом 8 розділу 4 «Інша інформація» Додатку 1 тендерної документації. Водночас, автомобільний кран, вказаний у Декларації 2023 (Tadano TR- 200E-3-00101, країна виробник – Японія, рік випуску – 2000 р., заводський номер 555300), не зазначений у Довідці в якості обладнання, необхідного для виконання робіт (послуг) за предметом закупівлі. Отже чітка вимога Замовника щодо наявності двох документів для підтвердження можливості використання крану автомобільного не виконана учасником ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО», оскільки у складі тендерної пропозиції ним не надано стосовно одного й того ж крану автомобільного документів на право використання техніки та документів, передбачених пунктом 8 розділу 4 «Інша інформація» Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» усунути такі невідповідності. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав із ним договір.
Період усунення порушень: 24.11.2023 17:05 - 09.12.2023 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2023 17:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 31.10.2023 року по закупівлі робіт з Реконструкція водогону Д 500 мм по просп. Центральний від вул. Маршала Василевського до вул. 3-тя Слобідська, м. Миколаївв, Державної аудиторською службою України, згідно Наказу від 31.10.2023 № 314, було розпочато моніторинг. 24.11.2023 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок з інформацією про наявні порушення під час проведення процедури закупівель. Також, висновок містив зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: «Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у відповідності до вимог чинного законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.». Оскільки за результатом закупівлі укладено та оприлюднено договір, закупівля завершена. Законодавство України у сфері публічних закупівель не передбачає редагування закупівлі після її завершення. Отже, відсутні технічні можливості редагування закупівлі після її завершення. Таким чином, додаємо інформацію про усунення виявлених порушень. З метою усунення виявлених порушень замовником було витребувано у переможця закупівлі ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» документи на підставі яких він використовує для виконання робіт Кран автомобільний Tadano TR-200E-3-00101, країна виробник – Японія, рік випуску – 2000 р., заводський номер 555300, в свою чергу ТОВ «ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО» надало до департаменту містобудування, архітектури, капітального будівництва та супроводження проєктів розвитку Миколаївської обласної державної адміністрації наступні документи: - Договір оренди № 01/06 від 01.06.2023р.; - Додаток № 1 до Договору№ 01/06 від 01.06.2023р.; - Свідоцтво про реєстрації машини; - Довідку про наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №27/11-03 від 27 листопада 2023р.. Крім того, вважаємо, що через недостатню конкретизацію умов тендерної документації, дійсно є протиріччя у наданих Учасником документах, а саме в довідці зазначений кран, який відсутній в наданому дозволі. При цьому згідно вимог тендерної документації Учасник надав всі документи та інформацію, оскільки у вимогах тендерної документації відсутня вимога щодо зазначення в дозволі крану, який зазначений у довідці. В свою чергу, для уникнення в подальшому порушень під час проведення закупівель нами були здійснені наступні дії: 1. Щодо порушень у вимогах тендерної документації. Шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було приведено у відповідність до ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови 1178 та з урахуванням зауважень викладених у висновку; 2. Щодо зазначення в дозволі на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, зокрема: - Експлуатація машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме – кран автомобільний. Для уникнення порушень в подальшому, шаблон тендерної документації, який використовується під час проведення закупівель було відредаговано та даний пункт було вилучено, оскільки Замовник може перевірити дані дозволи до укладення договору.
Дата публікації звіту: 28.11.2023 21:39

Запити/Пояснення