• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи

Завершена

500 744.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 504.00 UAH
Номер: c260b38096084dcab1cf0bfcd6fec999
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-18-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.09.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 18.09.2023 17:23 - 10.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.09.2023 Одеса № 223 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.09.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 18.09.2023 № 223 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 6 UA-2023-08-19-000462-a 19.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 719-35-16, d.o.morozov@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлені порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договорів з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального закладу «Балтська спеціальна школа Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18.08.2023 № 142, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Гризан Наталії Миколаївни (далі – ФОП Гризан Н.М.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.08.2023 № 156, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднені 28.08.2023 в електронній системі закупівель, договір від 04.09.2023 № 41 (далі – Договір). За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та ТД не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу 3 пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, в оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи; назви номенклатурних позицій предмета закупівлі – капуста білокачанна, цибуля, морква, буряк столовий, часник, огірок сезонний, зелень кропу, зелень петрушки, кабачок свіжий, перець солодкий, баклажани, помідор, кавун, диня, виноград, слива, груша, банани, апельсин, лимон, яблука, мандарин; код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі – ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи. Проте на порушення пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082 Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремому електронному полі «Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі» не вказав коди товарів, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: «капуста білокачанна» становить код «ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна», «цибуля» становить код «ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля», «морква» становить код «ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква», «буряк столовий» становить код «ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк», «часник» становить код «ДК 021:2015: 03221100-7 — Часник», «огірок сезонний» становить код «ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки», «зелень кропу» становить код «ДК 021:2015: 03221300-9 — Листкові овочі», «зелень петрушки» становить код «ДК 021:2015: 03221300-9 — Листкові овочі», «кабачок свіжий» становить код «ДК 021:2015: 03221250-3 — Кабачки», «перець солодкий» становить код «ДК 021:2015: 03221230-7 — Перець овочевий», «баклажани» становить код «ДК 021:2015: 03221200-8 — Плодові овочі», «помідор» становить код «ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори», «кавун» становить код «ДК 021:2015: 03222310-9 — Ягоди», «диня» становить код «ДК 021:2015: 03222310-9 — Ягоди», «виноград» становить код «ДК 021:2015: 03222340-8 — Виноград», «слива» становить код «ДК 021:2015: 03222334-3 — Сливи», «груша» становить код «ДК 021:2015: 03222322-6 — Груші», «банани» становить код «ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани», «апельсин» становить код «ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини», «лимон» становить код «ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони», «яблука» становить код «ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука», «мандарин» становить код «ДК 021:2015: 03222240-7 — Мандарини». За результатами аналізу питання відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням Особливостей. Водночас відповідно до вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити, зокрема, інформацію про умови оплати. В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів вказані умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): подія – поставка товару, тип оплати – післяоплата, період – 10 робочих днів, розмір оплати – 100 %. Водночас відповідно до пункту 4.1 проєкта договору, викладеного в Додатку 5 до ТД розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів після фактичної поставки товару. Отже, на порушення вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів неправильно зазначено інформацію про умови оплати. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до ТД. Відповідно до форми тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 1 до ТД, учасник повинен вказати у тендерній пропозиції, у тому числі номер/ідентифікатор закупівлі, найменування предмету закупівлі, запропонованого учасником та виробника предмета закупівлі. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не вказав у тендерній пропозиції вищезгадані відомості, чим не дотримав вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД та Додатку 1 до ТД. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток 2 до ТД). Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 2 до ТД учасник надає, зокрема, довідки (відповідно до Додатків 8 та 9 до ТД), які повинні підтверджувати, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу, необхідні для постачання предмету закупівлі, що відповідають гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав довідки відповідно до Додатку 9 до ТД, а також надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не у відповідності з формою, наведеною у Додатку 8 до ТД, а саме: не вказав кількість однорідних одиниць, номер та дату договору на дезінфекцію автотранспорту, чим не дотримав вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Крім того, відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 2 до ТД за відсутністю в учасника власного спеціалізованого автотранспорту, необхідно надати підтверджуючі документи щодо його оренди, лізингу, тощо, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2023 року. Додатково у складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження права орендодавця (надавача послуг) здійснювати господарську діяльність, пов’язану зі здаванням в найм, оренду тощо складських приміщень та транспортних засобів. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. у складі тендерної пропозиції не надав документальне підтвердження права орендодавця фермерського господарства «Прогресагро» здійснювати господарську діяльність, пов’язану зі здаванням в оренду транспортного засобу, про який йдеться у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази б/д б/н, чим не дотримав вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку перевірки міжрайонними, районними, міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС в області складського(их) приміщення(ь), в якому(их) зберігається (буде зберігатись) товар, що є предметом закупівлі, та автотранспортного(их) засобу(ів), який(і) планується залучати для перевезення предмету закупівлі, щодо його відповідності санітарно-гігієнічним вимогам для постачання продуктів харчування у дитячі навчальні заклади, датою видачі не раніше другого півріччя 2022 року. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав таку довідку у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає акт перевірки міжрайонними, районними, міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС в області стосовно дотримання вимог законодавства про харчові продукти операторами ринку (учасниками торгів), які здійснюють постачання сировини та харчових продуктів (наказ Міністерства економіки України від 21.01.2022 № 143-22), датою видачі не раніше другого півріччя 2022 року. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такий акт у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію з Державного реєстру операторів ринку харчових продуктів (копію рішення про державну реєстрацію потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу) (наказ Мінагрополітики від 10.02.2016 № 39; ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») або завірену належним чином копію(її) експлуатаційного(их) дозволу(ів) для потужностей операторів ринку харчових продуктів, діяльність яких пов’язана з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (стаття 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Інформація надається учасником в залежності від групи постачання товару, до якої належить предмет закупівлі (рослинного чи тваринного походження). Під поняттям потужності маються на увазі споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовується у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.4 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену(і) належним чином копію(ї) діючого(их) на дату проведення процедури розкриття договору(ів) на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі, та завірену(і) належним чином копію(ї) наказу(ів) учасника та/або іншого документу про призначення особи відповідальної за проведення дезінфекційних робіт автотранспорту. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.5 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 1.6 пункту 1 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі про наявність у експлуатації вагів для забезпечення можливості зважування предмету закупівлі. Також додається документ (завірена належним чином копія акту повірки вагів або іншого документу), який підтверджує, що ваги своєчасно повірені. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.6 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію від оператора ринку (учасника торгів), який здійснює постачання сировини та харчових продуктів, стосовно запровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів (стаття 21 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Учасник має надати скановану копію сертифікату(ів) на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO 22000:2019, ISO 22000:2018 IDT) з відповідним кодом категорії харчового ланцюга: F (розповсюдження), G (надання послуг складування та зберігання), дійсного(их) на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого(их) установою, акредитованою Національним агенством з акредитації України, з наданням завірених учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи. У разі надання сертифікатів відповідно до стандартів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), учасник повинен надати документальне підтвердження (копію звіту за результатами наглядового аудиту), що сертифікована система управління безпечністю харчових продуктів продовжує відповідати вимогам стандарту на систему управління. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.7 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 1.8 пункту 1 Додатка 2 до ТД у складі тендерної пропозиції учасник має надати скановану копію сертифікату(ів) на відповідність вимогам національного стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), дійсного(их) на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого(их) установою, акредитованою Національним агентством з акредитації України, з наданням завірених учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.8 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 1.9 пункту 1 Додатка 2 до ТД у складі тендерної пропозиції учасник має надати скановану копію сертифікату(ів) на відповідність вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), дійсного(их) на дату розкриття тендерних пропозицій, виданого(их) установою, акредитованою Національним агенством з акредитації України, з наданням завірених учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.9 пункту 1 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, спеціальність, стаж роботи, інформацію про перебування працівника у трудових стосунках з учасником з посиланням на реквізити (дата, номер) відповідного документу (наказ про призначення, трудова угода тощо). Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав таку довідку у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо проходження обов`язкового медичного огляду персоналу, який планується залучати до перевезення предмету закупівлі (відповідно до Додатку 10 до ТД) та гарантійний лист (довільної форми) про те, що у разі перемоги у даних торгах учасник гарантує при виконанні поставки предмету закупівлі за договором залучати до перевезення персонал тільки за умови проходження обов`язкового медичного огляду. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 2.2 пункту 2 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2.4 пункту 2 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену належним чином копію наказу(ів) про призначення особи (осіб), відповідальної(них) за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 2.4 пункту 2 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2.5 пункту 2 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію(ії) сертифікату(ів), виданого(их) установою, акредитованою Національним агенством з акредитації України, який(і) підтверджує(ють), що учасник забезпечив належну підготовку особи(осіб) з питань безпечності харчових продуктів, згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO 22000:2018, ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), яка(і) є відповідальною(ними) на підприємстві за розробку, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів під час обігу харчових продуктів. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі сертифікати у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 2.5 пункту 2 Додатка 2 до ТД. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно з Додатком 6 до ТД, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Відповідно до форми відомостей про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, наведеної у Додатку 6 до ТД, учасник повинен вказати у тому числі інформацію про місцезнаходження, код ЄДРПОУ, телефон замовника, для якого виконувалися аналогічні договори, найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість, вартість виконаного договору, контактна особа замовника, телефон, номер оголошення про проведення/результати процедури закупівлі (заповнюється у разі, якщо аналогічний договір був укладений за результатами відповідної процедури закупівлі відповідно до законодавства у сфері закупівель, чинного на дату укладення договору). Проте учасник ФОП Гризан Н.М. надав довідку про виконання аналогічного договору б/д б/н не у відповідності з формою наведеною у Додатку 6 до ТД, в якій не вказав вищезазначену інформацію, чим не дотримав вимог підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до ТД. Крім того, відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає копію(ї) акту(ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 3.1 пункту 3 Додатка 2 до ТД. Відповідно до пункту 4 Додатка 2 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи фінансової звітності за два останніх звітних періоди: Баланс (форма № 1), Звіт прo фінансові результати (форма № 2), Звіт пpо рух грошових коштів (формa №3) або інші документи фінансової звітності з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає довідку пояснення щодо неможливості подання документів, а також зазначає інформацію про законодавчі підстави для ведення інших фінансових документів, що є документами фінансової звітності. Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної фіскальної служби (державної податкової інспекції) звітність відповідно до положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», яка вимагається замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів та надає копії витребуваних документів бухгалтерського обліку та фінансової звітності за наявні в такого учасника останні звітні періоди (проміжні звітні періоди), які передують даті кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав вищезазначені документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог пункту 4 Додатка 2 до ТД. Відповідно до Додатка 3 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має невиконаного зі своєї сторони зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, який проводить процедуру закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває у вищезазначених обставинах, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такі документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог Додатка 3 до ТД. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі ТД, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами пункту 6 розділу 3 ТД та Додатку 4 до ТД. Відповідно до підпункту 6.2 пункту 6 розділу 3 ТД інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам ТД повинна бути підтверджена: таблицею відповідності запропонованого учасником предмету закупівлі вимогам замовника, яка повинна містити вимоги замовника, вказані у ТД, та параметри предмету закупівлі, запропоновані учасником; копіями сертифікатів та/або ветеринарних свідоцтв (довідок) та/або декларації виробника та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі; у разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов ТД, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками та в терміни, визначені ТД та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними ТД та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі, номер лоту (за наявності) та кількість згідно з Додатком 4 до ТД та/або копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета закупівлі згідно умов ТД у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними ТД та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника) та/або документи, що підтверджують наявність предмета закупівлі у власності учасника у кількості, передбаченій ТД та тендерною пропозицією. Дозволяється зміна виробника протягом періоду постачання товару за умови постачання предмету закупівлі, технічні та якісні характеристики якого будуть не гіршими, ніж характеристики предмету закупівлі, запропонованого на торгах. В підтвердження цієї вимоги учасник надає гарантійний лист. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав вищезазначені документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 6.2 пункту 6 розділу 3 ТД. Відповідно до Додатка 4 до ТД існує необхідність виконання термінових заявок на невелику кількість товару, і свою згоду на виконання даної вимоги учасник підтверджує гарантійним листом. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав такий гарантійний лист у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог Додатка 4 до ТД. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформацію (гарантійний лист) на заміну персоналу у разі його тимчасової непрацездатності або звільнення; довідку (або інший документ), видана(ий) Державною податковою службою України (або територіальним органом або державною податковою інспекцією) про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до ТД, який повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника; довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що учасник ознайомився з проектом договору та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним; довідку/лист у довільній формі, яка/який підтверджує, що у замовника, який проводить процедуру закупівлі, відсутні підстави для застосування до учасника торгів, який подав тендерну пропозицію, оперативно-господарських санкцій, передбачених пунктом 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України; гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. Проте учасник ФОП Гризан Н.М. не надав вищезазначені документи у складі тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу 3 ТД. Відповідно до вимог підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 ТД переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у тому числі у підпунктах 5, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, а саме: витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який повинен бути отриманий не раніше дня оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю в електронній системі закупівель у порядку, визначеному наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про те, що фізична особа, яка є учасником, не була притягнута до кримінальної відповідальності, не має судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Вказаний витяг повинен бути наданий у вигляді електронного документу з відповідним кваліфікованим електронним підписом та/або кваліфікованою електронною печаткою установи/організації, яка відповідальна за видачу таких витягів (документів); довідку у довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не має невиконаного зі своєї сторони зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, який проводить процедуру закупівлі, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 44 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Проте переможцем ФОП Гризан Н.М. у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищезазначені документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 розділу 3 ТД. Отже, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Гризан Н.М. як таку, що не відповідає вимогам, встановленим у ТД відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, а також у зв’язку з тим, що він як переможець не надав у спосіб, зазначений в ТД, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень: 29.09.2023 16:35 - 14.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 29.09.2023 16:35

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-19-000462-a Держаудитслужбою зобов’язано замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому та зобов’язано замовника протягом п’яти робочих днів оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Цією інформацією замовник підтверджує вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому, а також додає та оприлюднює в електронній системі закупівель додаткову угоду № 1 до договору № 41 від 04.09.2023 року про розірвання договору в зв’язку з невідповідністю вимогам дотримання Закону України « Про публічні закупівлі» Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
Дата публікації звіту: 06.10.2023 17:05

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • other: Так
Опис: .
Дата публікації: 09.10.2023 16:02