-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ГІОЦ-23Т_113_ВО Комп’ютерна техніка (Київське відділення)
Завершена
76 429 872.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 764 298.72 UAH
мін. крок: 1% або 764 298.72 UAH
Номер:
be98962706234c4fa6b69091edb2a039
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-19-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2023 00:00
Період моніторингу:
19.10.2023 12:26 - 09.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-18-011498-a 18.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушення не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 18.08.2023 № 473, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ»), протокол уповноваженої особи від 31.08.2023 № 523, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2023, договір поставки від 07.09.2023 № ФГІОЦ-ТК-100/2023 на суму 69 398 828,40 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 26.10.2023.
Період усунення порушень:
06.11.2023 18:13 - 10.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2023 18:13
Запити/Пояснення
Номер:
dea475e10e064814b4d5692f2cc427ce
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2023 09:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-18-011498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме: надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5dc8e7d7b8614620b19fc90b3209178c
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
26.10.2023 12:08
Опис:
Питання
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь
Фахівцями АТ «Укрзалізниця», враховуючи потребу та цілі використання, розроблені технічні та якісні характеристики комп’ютерної техніки, яку необхідно закупити ,та затверджені в вигляді корпоративних стандартів на комп’ютерну техніку для робочих місць працівників структурних підрозділів AT ’’Укрзалізниця”, які додаються.
Філією «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Укрзалізниця» проведено моніторинг комп’ютерної техніки, яка підпадає під затверджений корпоративний стандарт на комп’ютерну техніку для робочих місць працівників структурних підрозділів AT ’’Укрзалізниця”. За результатами моніторингу та вивчення ринку визначена очікувана вартість закупівлі ua-2023-08-18-011498-а.
Результати моніторингу додаються.
Уповноважена особа Юрій ШВАБ