-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт частини приміщень будівлі літ. В для встановлення обладнання деконтомінації медичних відходів за адресою вул. Фастівська, 2, в м. Чернівці
Завершена
5 097 342.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 486.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 486.71 UAH
Номер:
0afedd040c184b0693c1f40bd096ba82
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-18-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
18.10.2023 11:17 - 08.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.10.2023 № 30-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від17.10.2023 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-08-18-006410-a 18.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель ОКНП «Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22 травня 2023 № 158; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Унітарного приватного підприємства «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «СІТІ БУД»; протокол визначення переможця від 01 вересня 2023 № 234; повідомлення про намір укласти договір; договір від 11.09.2023 №11/09-23ГП, додаткова угода до Договору від 24.10.2023 №2, відповідь Замовника на запит Управління від 23.10.2023.
Період усунення порушень:
03.11.2023 11:52 - 09.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
03.11.2023 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
270f845fbb3f4833b289716c46b27efd
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2023 13:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури Капітальний ремонт частини приміщень будівлі літ. В для встановлення обладнання деконтомінації медичних відходів за адресою вул. Фастівська, 2, в м. Чернівці, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2023-08-18-006410-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6049c24dd98848d7abd4ec543d44af72
Назва:
Інформація та пояснення на запит
Дата опублікування:
23.10.2023 16:04
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснення у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-10-18-000034 від 18.10.2023р. 13:23 год. повідомляємо наступне:
Щодо першого питання – Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Повідомляємо, що лікарня є комунальним некомерційним підприємством, основним джерелом фінансування якого є кошти Національної служби здоров’я України (далі – НСЗУ), що отримуються внаслідок власної діяльності лікарні, а саме надання медичних послуг за програмою медичних гарантій пацієнтам. Надання та оплата зазначених послуг здійснюється на підставі Договору укладеного між лікарнею та НСЗУ. Враховуючи зазначене, обгрунтовувати розмір бюджетного призначення недоцільно, оскільки бюджетне фінансування в лікарні присутнє тільки для оплати комунальних послуг.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначено відповідно до проектно-кошторисної документації, невід’ємною частиною якої є зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (скан-копія додається), відповідно до якого визначено очікувану вартість закупівлі.
Щодо другого питання – Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду
Інформуємо, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Як уже зазначалось вище, ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" є комунальним некомерційним підприємством, основним джерелом фінансування якого є кошти НСЗУ, відповідно підприємство не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) або суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Відповідно до пункту 38 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу України: одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Відповідно до пункту 12 частини 1 Бюджетного кодексу України: бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими.
У той же час, відповідно до пункту 5.3.3. Статуту ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" (скан-копія додається) затвердженого розпорядженням голови Чернівецької обласної ради № 40 від 21 січня 2020 року одним із джерел формування майна та коштів Підприємства є власні надходження Підприємства: кошти від здачі в оренду (зі згоди Засновника) майна, закріпленого на праві оперативного управління; кошти та інше майно, одержані від реалізації продукції (робіт, послуг); грошові надходження від наданих платних послуг відповідно до чинного законодавства України; отримання оплати від пацієнтів за надані сервісні послуги пацієнтам (палати покращеного сервісу). Отже, відповідно до положень Бюджетного кодексу України ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги" є одержувачем бюджетних коштів.
Відтак, положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), ні тим більше Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає обов’язок ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги", як комунального підприємства, забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.