-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі медичні (шафа медична ШМ-М (НК 024:2023 код 10535 – Медична шафа), тумба приліжкова ТП-Р (НК 024:2023 код 10531 – Приліжкова шафа), ліжко функціональне КФ-2-МП з матрацом (НК 024:2023 код 34871 – Меблі для лікарень з гідравлічним приводом))
Завершена
4 461 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 618.00 UAH
мін. крок: 1% або 44 618.00 UAH
Номер:
f621e8b86cef410eb00262e6727f8680
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-30-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2023 00:00
Період моніторингу:
30.11.2023 12:43 - 22.12.2023 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-18-004552-a 18.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору та його оприлюднення, своєчасності оприлюднення внесених змін до договору установлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, з урахуванням положень пункту 8 Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275, питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договору та додаткової угоди з приховуванням чутливої інформації, яка може нести загрозу замовнику та/або постачальнику та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі Військовою частиною 3078 Національної гвардії України (далі – Замовник), затверджене протоколом уповноваженої особи від 18.08.2023 № 2011, пропозиції Науково-виробничого приватного підприємства «МЕДПРОМСЕРВІС» (далі – НВПП «МЕДПРОМСЕРВІС») та товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» (далі – ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ»), протокол розкриття пропозицій, протокольні рішення уповноваженої особи від 06.09.2023 № 2054, 07.09.2023 № 2055, повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2023, звіт до договору про закупівлю від 27.09.2023 № 168/ВОЗ-2023, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 07.12.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до звіту до договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі Замовника укладено договір про закупівлю від 27.09.2023 № 168/ВОЗ-2023 та додаткову угоду від 19.10.2023 № 1 про внесення змін до договору від 27.09.2023 № 168/ВОЗ-2023.
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-18-004552-a Замовник здійснив зазначену закупівлю шляхом проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Згідно пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
При цьому, за результатами проведення спрощеної закупівлі за номером UA-2023-08-18-004552-a Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договір від 27.09.2023 № 168/ВОЗ-2023 та додаткову угоду від 19.10.2023 № 1 про внесення змін до договору від 27.09.2023 № 168/ВОЗ-2023.
На запит Держаудитслужби від 04.12.2023 Замовник надав 07.12.2023 пояснення через електронну систему закупівель у якому, зокрема, зазначив, що договір про закупівлю містить чутливу інформацію, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану в Україні може нести загрозу, а саме в договорі зазначено адресу поставки товару. Додаткова угода також містить чутливу інформацію.
При цьому, надане Замовником пояснення не корелюється із тією інформацією, яка уже розміщена ним в електронній системі закупівель, зокрема, оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить інформацію про юридичну та фактичну адреси Замовника, його електронну адресу, орієнтовне місце постачання товару та проєкт договору.
Окрім цього постачальник у складі своєї пропозиції, на вимогу Замовника, надав відомості про себе: повне та скорочене найменування, юридичну та поштову адресу, реквізити банку в якому обслуговується, дані про осіб, які мають право підпису.
Однак, за потреби нерозголошення такої інформації, яка несе ризики для безпеки Замовника та/або постачальника, саме в укладеному договорі, а також в додатковій угоді до Договору, Замовник мав змогу оприлюднити їх в електронній системі закупівель, не відображаючи при цьому усю необхідну інформацію за якою можна б було ідентифікувати фактичне місцезнаходження сторін, адреси поставки товарів, тощо.
Однак, на порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, з урахуванням положень пункту 8 Особливостей № 1275, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договір від 27.09.2023 № 168/ВОЗ-2023 укладений за результатами проведення спрощеної закупівлі та додаткову угоду від 19.10.2023 № 1.
Період усунення порушень:
22.12.2023 14:55 - 06.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2023 14:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу закупівлі, яким Замовника зобов'язано усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлене органом державного фінансового контролю, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель Договір № 168/ВОЗ-2023 та Додаткову угоду № 1 до Договору з приховуванням інформації, яка може нести загрозу замовнику та/або постачальнику.
Дата публікації звіту:
25.12.2023 14:10
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
22.03.2024 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
5fc6594488534b55aa8c3da62708c068
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
04.12.2023 22:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури придбання меблів медичних (шафа медична ШМ-М (НК 024:2023 код 10535 – Медична шафа), тумби приліжкової ТП-Р (НК 024:2023 код 10531 – Приліжкова шафа), ліжка функціонального КФ-2-МП з матрацом (НК 024:2023 код 34871 – Меблі для лікарень з гідравлічним приводом)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-18-004552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення спрощеної закупівлі.
3. Надати інформацію щодо причин неоприлюднення договору про закупівлю та додаткової угоди.
4. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких прийнято рішення щодо необхідності внесення змін до умов договору від 27.09.2023 № 168/ВОЗ-2023 у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин стосовно покращення якості предмета закупівлі відповідно до додаткової угоди від 19.10.2023 №1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.