-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна (ДК 021:2015 - 03410000-7 – Деревина)
Категорія замовника: 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
1 045 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Номер:
8375fcd8ebba4cdd84226a24a645e3bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-16-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 11:30 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.10.2023 № 36-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 16 жовтня 2023 року № 36-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-08-17-011862-a від 17.08.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасність його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вашківецької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-08-17-004074-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.08.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ФОП Чокой Вадим Васильович (далі – ФОП Чокой В.В.) та ФОП Омельченко Роман Олександрович; вимогу про усунення невідповідностей ФОП Чокой В.В.; протоколи уповноваженої особи від 04.04.2023 № 4, від 06.09.2023 № 5, від 07.09.2023 № 7; повідомлення про намір укласти договір від 07.09.2023; договір від 18.09.2023 № 355; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 19.10.2023 (далі – Пояснення).
Період усунення порушень:
20.10.2023 10:52 - 26.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.10.2023 10:52
Запити/Пояснення
Номер:
4abf4eb4f68c42a8b20c8fdc6e9c0dca
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.10.2023 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Деревина дров’яна (ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-011862-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чому Вами не відхилена пропозиція учасника ФОП Омельченко Р.О. оскільки ним не виконана умова пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації щодо надання Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі або фізичної особи, яка є учасником.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
2c718261e87b411eb478512828fb0ed3
Назва:
Пояснення на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
Дата опублікування:
19.10.2023 11:08
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 17.10.2023р. в межах проведення моніторингу надаємо пояснення з поставлених питань.
Щодо питання першого. Закупівля деревини дров’яної здійснюється для сталого проходження опалювального сезону в закладах освіти Вашківецької ТГ. Обсяг закупівлі визначено на підставі розрахунків, наданих в службовій записці начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Вашківецької міської ради (додається) з урахуванням потреби в опалювальній деревині та наявних залишків. З метою дотримання таких принципів здійснення закупівлі, як максимальна економія, ефективність та пропорційність технічні та якісні характеристики визначені з урахуванням оптимального співвідношення порід дерев для забезпечення максимального рівня тепловіддачі, тривалості горіння та нижчої ціни. Очікувану вартість закупівлі визначено згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (далі – Примірна методика) шляхом проведення дослідження цінової ситуації на ринку деревини дров’яної, використовуючи загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту продукції, яка міститься у відкритих джерелах, в результаті якого отримано інформацію щодо рівня цін виробників продукції, станом на 14.08.2023р., та розраховано очікувану ціну за одиницю як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за формулою, наведеною в Примірній методиці. Довідка щодо аналізу ринку деревини дров’яної та відповідні розрахунки додаються.
Щодо питання другого. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на офіційному вебсайті Вашківецької міської ради у розділі «Постанова 710» за посиланням: https://vashkivetska-gromada.gov.ua/news/1697617159/.
Щодо питання третього. Учасником ФОП Омельченко Р.О. надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", сформований в електронній формі, шляхом завантаження його в електронну системи закупівель 08 вересня 2023 о 13:31, назва файлу «Витяг-1478207-ОМЕЛЬЧЕНКО-2023-09-08.pdf» та «Витяг-1478207-ОМЕЛЬЧЕНКО-2023-09-08.pdf.p7s» (додаються), тим самим учасником виконана умова пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, відповідно підстави для відхилення учасника відсутні.