-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модульне найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди
Завершена
31 580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 157 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 157 900.00 UAH
Номер:
8a5447db2ed44b7ca7bbede1cbfe0a63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-23-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2023 00:00
Період моніторингу:
23.11.2023 12:39 - 15.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2023 № 336
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-17-011805-a 17.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту одинадцять частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення установлено порушення пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ», ТОВ «НВО «БІОЕНЕРГЕТИКА», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення установленого порушення в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Новомосковської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.08.2023 № 13, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІНДУСТРІЯ ЛВ» (далі – ТОВ «ІНДУСТРІЯ ЛВ»), товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «БІОЕНЕРГЕТИКА» (далі – ТОВ «НВО «БІОЕНЕРГЕТИКА»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 29.08.2023, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2023 № 23, від 29.08.2023 № 24 та від 12.09.2023 № 37, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.08.2023, договір поставки від 14.09.2023 № 39 на суму 30 010 000,00 грн (без ПДВ)(далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 14.09.2023 № 1, від 28.09.2023 № 2, від 18.10.2023 № 3, від 28.11.2023 № 4, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 30.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Відповідно до вимог частини сьомої статті 41 Закону у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Пунктом одинадцять частини першої статті 10 Закону встановлено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Так, 14.09.2023 Замовником з ТОВ «НВО «БІОЕНЕРГЕТИКА» з урахуванням пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) укладено додаткову угоду від 14.09.2022 № 1 про внесення змін до пункту 1.1. Договору та уточнення в Додаток №1 «Специфікація», однак Замовником повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та додаткову угоду від 14.09.2022 № 1 оприлюднено в електронній системі закупівель 20.09.2023, чим порушено вимоги пункту одинадцять частини першої статті 10 Закону (протягом трьох робочих днів з дня внесення змін).
Також за результатами здійсненого моніторингу установлено, що Замовник 18.10.2023 та 28.11.2023 уклав з ТОВ «НВО «БІОЕНЕРГЕТИКА» додаткові угоди № 3 та № 4 до Договору на продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі у власність Замовника товару.
Однак у повідомлені про внесення змін до договору про закупівлю в частині випадки для внесення змін до істотних умов договору Замовник зазначив підставу: «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», чим недотримався вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону, оскільки зазначена підстава не корелюється із змістом укладених додаткових угод.
Період усунення порушень:
08.12.2023 17:20 - 23.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.12.2023 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок від 08.12.2023 року повідомляємо, що уповноваженою особою опрацьовано та прийнято до уваги встановлене порушення. Зобов’язуємось здійснити заходи, направлені на недопущення установленого порушення в подальшому.
Дата публікації звіту:
14.12.2023 11:02
Запити/Пояснення
Номер:
695b45f33490430688a8640a8b584ca8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2023 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі модульного найпростішого укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-011805-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо), експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання учасником ТОВ «Науково-виробничого об’єднання «БІОЕНЕРГЕТИКА» вимога встановлених додатком № 3 до тендерної документації, а саме: документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару технічним вимогам (Технічний паспорт/Сертифікати відповідності (якості)/декларації про відповідність.\висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на кожний вид товару (якщо отримання таких висновків необхідне відповідно до чинного законодавства України), якщо отримання висновків не обов’язкове, Учасник надає довідку із зазначенням відповідної інформації та посиланням на відповідні правові акти чинного законодавства України), що зазначені в технічних вимогах.
А також надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності у учасника ТОВ «Науково-виробничого об’єднання «БІОЕНЕРГЕТИКА» сертифікату відповідності «Швидкоспоруджувальні захисні споруди модульного типу» вимогам ДСТУ 9195:2022 п.п. 5.8, 6.1.5, 6.1.9, 6.1.16, 6.1.17, 6.1.18, 6.1.20, 6.1.23, протоколу випробувань «Швидкоспоруджувальні захисні споруди модульного типу» чи «Модульне укриття цивільного захисту»та Експертну оцінку – «Окремо розташована швидкоспоруджувальна захисна споруда цивільного захисту тимчасового перебування людей із спеціальних конструкцій (виробів) місткістю до 50 осіб.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 14.09.2023 № 1, від 28.09.2023 № 2, від 18.10.2023 № 3 до договору від 14.09.2023 № 39. А також заначити підстави щодо зменшення елементів споруди (кільця модульні основні) на 2 одиниці при не зменшенні суми договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
06b07d7847984f1aa922b6860bbb1ad7
Назва:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 28.11.2023 року повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
30.11.2023 10:17
Опис:
Щодо питання першого надаємо комерційні пропозиції на закупівлю модульного найпростішого укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди, на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також для вищезазначених цілей нами було задіяно мережу Інтернет.
Щодо питання другого. Станом на 30.11.23 року Постанова від 11.10.16р. № 710 є чинною, а підпункт 1 пункту 4 звучить так: «4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування … забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Отже дотримання підпункту 1 пункту 4 є рекомендацією, а не обов’язком замовників. Разом з тим надаємо посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів – Новомосковської міської ради: https://novomoskovsk-rada.dp.gov.ua/. На вкладці «Про місто» - «Закупівлі» - «Prozorro» розміщені посилання на веб-сторінки комунальних підприємств, управлінь, комітетів міста, у тому числі і Управління ЖКГ та КБ на електронній платформі Prozorro. За посиланням кожен охочий у вільному доступі має змогу ознайомитись із напрямками використання бюджетних коштів, у тому числі обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предметів закупівель, обґрунтуванням розмірів бюджетних призначень, очікуваними вартостями та іншими вимогами до предметів закупівель і про всі укладені Управлінням договори.
Щодо питання третього повідомляємо, що відповідно до пункту 6.2. Договору поставки №39 від 14.09.2023 року (далі – Договір) та Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі за предметом: «Модульне найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди» Постачальник ТОВ «Науково-виробничого об’єднання «БІОЕНЕРГЕТИКА» під час укладання Договору надав всі затребувані документи, а саме: паспорт на модульне найпростіше укриття цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваної споруди «МЗС-50» (з технічною специфікацією, комплектацією укриття, наповненням, матеріалами, обладнанням, гарантійними обов’язками), відомості про рекламації, схему укриття та елементів, протокол випробувань, сертифікат відповідності, технічні умови, експертну оцінку (позитивну). Документи додаються.
Щодо четвертого питання повідомляємо наступне. Додаткову угоду №1 від 14.09.2023 року до Договору було укладено задля реєстрації Договору в органах ДКСУ згідно чинного законодавства. Зміни були внесені з метою уточнення відповідності номенклатурної позиції предмету закупівлі в Додатку №1 «Специфікація» до Договору та Звіту про результати проведення процедури закупівлі. Про що в системі Прозорро опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №51 від 19.09.2023 року та Додаткову угоду №1 до Договору.
Додаткову угоду №2 від 28.09.2023 року було укладено за згодою сторін Договору, а саме у зв’язку з виробничою необхідністю, про що надаємо лист від Постачальника. Зазначаємо, що внаслідок зменшення кількості елементів споруди на 2 одиниці, збільшилась довжина кільця модульного основного з 1,0 м до 1,2 м, що в загальному не вплинуло на довжину споруди. Отже товар, що поставляє Постачальник відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам щодо предмету закупівлі, визначених у Додатку №3 до тендерної документації.
Додаткову угоду №3 від 18.10.2023 року було укладено за згодою сторін Договору, а саме у зв’язку з потребою Замовника у додатковому часі для визначення / уточнення місць дислокації модульних найпростіших укриттів цивільного захисту у вигляді швидкоспоруджуваних споруд. Лист додається.