-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі, за адресою: вул. Набережна Перемоги, буд. 118, корп. 5, п. 1, 2
Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.Мова тендерної пропозиції – українська.Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
5 657 213.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 56 572.14 UAH
мін. крок: 1% або 56 572.14 UAH
Номер:
a902b7c7861a40ce91e47738a0f4ba6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-22-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2023 00:00
Період моніторингу:
22.11.2023 17:10 - 14.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2023 № 59-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-08-17-010379-a 17.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ЖИЛСЕРВІС-14» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.08.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП», протокольне рішення уповноваженої особи від 28.08.2023 № 1, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.08.2023, договір підряду від 07.09.2023 № 28-кап-1, укладений між Замовником та ТОВ «ТЕЛЛОР-ГРУП» (далі - Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 28.09.2023 № 1 та від 18.10.2023 № 2 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 08.09.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.11.2023.
В ході моніторингу 23.11.2023 Замовником оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень:
12.12.2023 17:34 - 16.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2023 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
921438f337424fac8143c778c2aac0fb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2023 17:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі, за адресою: вул. Набережна Перемоги, буд. 118, корп. 5, п. 1, 2», код ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, очікуваною вартістю 5 657 213,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-010379-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
725f26810bfd4befb1f23e587b08f09b
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
30.11.2023 11:07
Опис:
Комунальне підприємство "Жилсервіс-14" Дніпровської міської ради (надалі – Замовник) у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі, за адресою: вул. Набережна Перемоги, буд. 118, корп. 5, п. 1, 2» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-17-010379-a) надає наступні пояснення.
1. Щодо обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення очікуваної вартості. Очікувана вартість вказаного предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (експертного звіту) та становить 5 657 213,60 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення встановлений відповідно до Програми реформування та розвитку житлового господарства м. Дніпра на 2020-2024, затвердженої рішенням міської ради від 25.01.2023 №6/33, рішення міської ради від 21.06.2023 №3/38 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №3/31 «Про Програму економічного і соціального розвитку Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік», рішення міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік», рішення міської ради від 21.06.2023 №2/38 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2022 №2/31 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2023 рік».Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно проектної документації.
З метою дотримання принципів публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі, за адресою: вул. Набережна Перемоги, буд. 118, корп. 5, п. 1, 2» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-17-010379-a): https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-zhilservis-14-dnipropetrovskoi-miskoi-radi