-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ЦЗВ-23Т_446_ВО: Рамні рейки (34940000-8 – залізничне обладнання)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
414 819 536.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 074 097.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 074 097.68 UAH
Номер:
f1524e8197a74a6681c3c38fdd1e8393
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2023 00:00
Період моніторингу:
21.11.2023 17:20 - 13.12.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.11.2023
№ 69-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.11.2023 № 69-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2023-08-17-010256-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 8 пункту 28 Особливостей та пункту 2 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущені порушення норм абзацу 8 пункту 28 Особливостей та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника від 24.08.2023, тендерні пропозиції учасників Rotors Tech s.r.o., ТОВ «ЛЕНД ХОЛДИНГ», тендерна пропозиція переможця АТ «ДнСЗ», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.09.2023 та від 11.09.2023 про продовження строку розгляду тендерних пропозицій, протоколи розгляду тендерних пропозицій учасників Rotors Tech s.r.o., ТОВ «ЛЕНД ХОЛДИНГ», від 06.09.2023 № 736_ВО, протокол розгляду тендерної пропозиції переможця АТ «ДнСЗ» від 11.09.2023 № 736_ВО, повідомлення про намір укласти договір від 11.09.2023 № 362_ВО/23, повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель від 11.09.2023, договір про закупівлю від 22.09.2023 № ЦЗВ-05-03823-01, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 27.11.2023.
Відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Разом з тим, відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Однак, за результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та абзацу 8 пункту 28 Особливостей, в тендерній документації Замовником не зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей.
Період усунення порушень:
15.12.2023 12:38 - 30.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.12.2023 12:38
Оскарження висновку в суді
Опис:
28.12.2023 до Київського окружного адміністративного суду філією «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» подано позовну заяву до Управління Північного офісу Державної аудиторської служби України в Житомирській області про визнання протиправними та скасування висновку від 15.23.2023 про результати моніторингу закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-08-17-010256-а.
Дата публікації:
29.12.2023 14:24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення за висновком Держаудитслужби
Дата публікації звіту:
19.12.2023 15:23
Запити/Пояснення
Номер:
63698af1b97e41d396b30b5d3bcd8376
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.11.2023 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Рамні рейки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-010256-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5077020cdd2a4aaea7d360a99ae7b42d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.11.2023 10:59
Опис:
Філія «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» на запит до моніторингу закупівлі ЦБД № UA-2023-08-17-010256-a надає відповідь:
Технічні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі державних будівельних норм України «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм. Норми проектування. ДБН В.2.3-19:2018». Вони враховують умови конкретних ділянок залізничної колії, де передбачено їхнє застосування. Технічні вимоги містяться у Додатку А тендерної документації. Зокрема: рейкові деталі повинні виготовлятися з рейок вищої (В) або І категорій згідно з ДСТУ 4344:2004 «Рейки звичайні для залізниць широкої колії. Загальні технічні умови». За узгодженням між замовником і виробником допускається виготовлення рейкових виробів з рейок ІІ категорії згідно з ДСТУ 4344. Вістряки повинні виготовлятися з рейок вістрякових типів ОР 50 і ОР 65 згідно з ДСТУ 4814:2007 «Рейки вістрякові типів ОР 50 і ОР 65. Загальні технічні умови», та типу 60Е1А1 згідно ДСТУ EN 13674-2 «Залізничний транспортю Колія. Залізниця. Частина 2. Стрілки та переїзди, які використовують рейки у поєднанні з залізничними рейками Вігноле 46 кг/м і вище».
Очікувана вартість предмета визначена відповідно до примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 р. № 275, методом порівняння ринкових цін (шляхом запиту цінових пропозицій, в першу чергу у єдиного в Україні виробника стрілочної продукції АТ «ДнСЗ») та на підставі закупівельних цін попередніх періодів.