-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне, Брикет паливний вугільний, Паливні гранули (пелети)
Завершена
5 349 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 490.00 UAH
мін. крок: 1% або 53 490.00 UAH
Номер:
509e59cc508d42e7beb6a9151cc806a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-22-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.11.2023 00:00
Період моніторингу:
22.11.2023 17:13 - 14.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.11.2023 № 59-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2023-08-17-008531-a 17.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.08.2023 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «МЕТКРІПСЕРВІС ЛТД», протокольне рішення уповноваженої особи від 30.08.2023 б/н щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МЕТКРІПСЕРВІС ЛТД», тендерну пропозицію ТОВ «ТОПОБЛПАЛИВО», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 09:18 год 05.09.2023, протокольне рішення уповноваженої особи від 05.09.2023 б/н щодо визначення ТОВ «ТОПОБЛПАЛИВО» переможцем закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 05.09.2023, договір про закупівлю від 18.09.2023 № 44, укладений Замовником з ТОВ «ТОПОБЛПАЛИВО» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 19.09.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 29.11.2023.
Період усунення порушень:
14.12.2023 13:32 - 20.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2023 13:32
Запити/Пояснення
Номер:
84e6d1e1735e4d86b07941d3a1ad5ad1
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
24.11.2023 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі Вугілля кам’яного, Брикету паливного вугільного, Паливних гранул (пелет), очікуваною вартістю 5 349 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-008531-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 18.09.2023 № 44, укладеного з ТОВ «ТОПОБЛПАЛИВО».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eb6e29511f1c46229ae477b917d184ce
Назва:
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2023 17:52
Опис:
Пояснення Відділу освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Чернігівській області згідно наказу від 22.11.2023р. № 59-3 про проведення моніторингу закупівлі Вугілля кам’яного, Брикету паливного вугільного, Паливних гранул (пелет), очікуваною вартістю 5 349 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-008531-a) повідомляємо, що:
1) Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість здійснено згідно комерційних пропозицій, які надходили до відділу (додаються).
2) Власний веб-сайт у відділі освіти, молоді, спорту та культури Суворовської селищної ради Ізмаїльського району Одеської області відсутній, тому надаємо посилання на розміщене обґрунтування на офіційному сайті Суворовської селищної ради https://suvotg.gov.ua/news/1701270354/.
3) Щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 18.09.2023 №44, укладеного з ТОВ «ОБЛПАЛИВО», повідомляю, що станом на 29.11.2023 постачання товару виконано частково (оплачені видаткові накладні додаються), відповідно до п. 5.2. Договору строк поставки Товару: до 31.12.2023 року.