-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція деаераторів ВПУ атмосферного типу на вакуумний СТ-2»
Завершена
167 815 441.15
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 678 154.41 UAH
мін. крок: 1% або 1 678 154.41 UAH
Номер:
0df436a0d5964ebda7793701e1652376
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.10.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 13:21 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-17-007170-a 17.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛАД Монтаж», ТОВ «Атомрембуд», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.08.2023 № 1580, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАД Монтаж» (далі – ТОВ «ЛАД Монтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Атомрембуд» (далі – ТОВ «Атомрембуд»), протокол про відхилення учасника ТОВ «ЛАД Монтаж» від 15.09.2023 № 1643 ВС, протокол про визначення переможем ТОВ «Атомрембуд» від 26.09.2023 № 1665 ВС, повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2023, договір про виконання робіт від 11.10.2023 № 2936/КТМ-31-23 на суму 91 159 706,85,00 грн., у тому числі ПДВ 20% - 19 031 941,37 грн (далі - Договір), пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 06.10.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
25.10.2023 10:02 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2023 10:02
Запити/Пояснення
Номер:
df75b486c3854b9caf1f4c1dc4930e09
Назва:
Запит на отримання інформації
Дата опублікування:
04.10.2023 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція деаераторів ВПУ атмосферного типу на вакуумний СТ-2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-007170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1585635d3d4441e9a3a83a950ea0a434
Назва:
Пояснення на запит від 04.10.2023 о 16.29 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-10-02-000013
Дата опублікування:
06.10.2023 15:11
Опис:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція деаераторів ВПУ атмосферного типу
на вакуумний СТ-2», ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-17-007170-a, надає пояснення.
1 Питання:
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649),
яка встановлює порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт
та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена на підставі позитивного експертного звіту
від 28.04.2023 № 152/КЕ/2023 (копія додається), зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (копія додається) та проєктно-кошторисної документації (копія додається).
2 Питання:
Інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення:
Згідно з частиною 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним
не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі».
Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації Замовник вимагає
від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок
на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору.
Нормою абзацу 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 за № 1178 Кабінету Міністрів України передбачено, зокрема: «Замовник укладає договір про закупівлю
з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі».
Замовником 26.09.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення
про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «АТОМРЕМБУД»,
що підтверджується опублікованим протокольним рішення уповноваженої особи Замовника від 26.09.2023 за № 1665 ВС. Останній строк укладання договору – 11.10.2023. Станом на дату подання цього пояснення (06.10.2023) договір про закупівлю на стадії укладання.