-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)
Завершена
195 192 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 122 398.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 122 398.00 UAH
Номер:
63e9acdf8a75495caa39ca0e32b67705
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-26-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.09.2023 00:00
Період моніторингу:
26.09.2023 11:43 - 18.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.09.2023 № 284
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 21 вересня 2023 року № 277-в «Про надання відпустки Басалаєвій А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-08-17-003141-a 17.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям № 1275 установлено порушення вимог частини третьої статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду пропозиції ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС» в частині її відхилення за лотом 5 установлено порушення вимог підпункту 1 пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору та його оприлюднення, своєчасності оприлюднення внесених змін до договору установлено порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, з урахуванням положень пункту 8 Особливостей № 1275.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозицій ТОВ «ТУСМО» (Лот 1, 5), ТОВ «Текстиль-Контакт» (Лот 2), ПрАТ «ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА» (Лот 3), ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (Лот 4, 5, 6, 7), ТОВ «АнВа» (Лот 4, 6), ТОВ «ФОРМТЕКС» (Лот 6), ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ГАЛАНТ» (Лот 7), ТОВ «МІК» (Лот 8) – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель договорів за лотами 1-8 та додаткових угод за лотами 6, 7 з приховуванням інформації, яка може нести загрозу замовнику та/або постачальнику, в подальшому розробляти оголошення про проведення спрощених закупівель та здійснювати розгляд пропозицій у відповідності до умов та у порядку визначеному Законом, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом засідання Колегіального органу Міністерства оборони України від 22.08.2023 № 2/84/3, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТУСМО» (далі – ТОВ «ТУСМО») (Лот 1, 5), товариства з обмеженою відповідальністю «Текстиль-Контакт» (далі – ТОВ «Текстиль-Контакт») (Лот 2), приватного акціонерного товариства «ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА» (далі - ПрАТ «ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА») (Лот 3), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» (далі – ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ») (Лот 4, 5, 6, 7), товариства з обмеженою відповідальністю «АнВа» (далі – ТОВ «АнВа») (Лот 4, 6), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЛЕН-БІЗНЕС» (далі – ТОВ «АЛЛЕН-БІЗНЕС») (Лот 5), товариства з обмеженою відповідальністю «ФОРМТЕКС» (далі – ТОВ «ФОРМТЕКС») (Лот 6), товариства з обмеженою відповідальністю «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ГАЛАНТ» (далі – ТОВ «ШВЕЙНА ФАБРИКА «ГАЛАНТ») (Лот 7), товариства з обмеженою відповідальністю «МІК» (далі – ТОВ «МІК») (Лот 8), вимоги про усунення невідповідностей до 05.09.2023, 08.09.2023, 12.09.2023, протоколи розкриття пропозицій, повідомлення про намір укласти договори, звіт до договору про закупівлю за лотом 1 від 14.09.2023 № 286/3/23-361, звіт до договору про закупівлю за лотом 2 від 14.09.2023 № 286/3/23-362, звіт до договору про закупівлю за лотом 3 від 14.09.2023 № 286/3/23-363, звіт до договору про закупівлю за лотом 4 від 18.09.2023 № 286/3/23-365, звіт до договору про закупівлю за лотом 5 від 19.09.2023 № 286/3/23-368, звіт до договору про закупівлю за лотом 6 від 18.09.2023 № 286/3/23-366, повідомлення про внесення змін від 13.10.2023 № 1, звіт до договору про закупівлю за лотом 7 від 18.09.2023 № 286/3/23-367, повідомлення про внесення змін від 13.10.2023 № 1, звіт до договору про закупівлю за лотом 8 від 14.09.2023 № 286/3/23-364, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 02.10.2023, 10.10.2023, 12.10.2023 та 17.10.2023 року.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до звітів до договорів про закупівлю за результатами проведення закупівлі Міністерством оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України (далі – Замовник) укладено: за Лотом 1- договір про закупівлю від 14.09.2023 № 286/3/23-361 (далі - Договір за Лотом 1), за Лотом 2 - договір про закупівлю від 14.09.2023 № 286/3/23-362 (далі - Договір за Лотом 2), за Лотом 3- договір про закупівлю від 14.09.2023 № 286/3/23-363 (далі - Договір за Лотом 3), за Лотом 4 - договір про закупівлю від 18.09.2023 № 286/3/23-365 (далі - Договір за Лотом 4), за Лотом 5 - договір про закупівлю від 19.09.2023 № 286/3/23-368 (далі - Договір за Лотом 5), за Лотом 6 - договір про закупівлю від 18.09.2023 № 286/3/23-366, додаткова угода від 13.10.2023 № 1 про внесення змін до договору від 18.09.2023 № 286/3/23-366 (далі - Договір за Лотом 6), за Лотом 7 - договір про закупівлю від 18.09.2023 № 286/3/23-367, додаткова угода від 13.10.2023 № 1 про внесення змін до договору від 18.09.2023 № 286/3/23-367 (далі - Договір за Лотом 7), за Лотом 8 - договір про закупівлю від 14.09.2023 № 286/3/23-364 (далі - Договір за Лотом 8).
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822.
Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-17-003141-a Замовник здійснив зазначену закупівлю шляхом проведення спрощеної закупівлі.
При цьому порядок проведення спрощених закупівель не передбачає можливість розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не зобов’язує Замовника вимагати від учасника надання ним протягом 24 годин уже після кінцевого строку подання, довідки «Цінової пропозиції» із зазначенням початкової ціни та ціни за результатами аукціону.
Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що у разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже виходячи зі змісту норми частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Замовник може застосувати лише при проведені замовником конкурентних процедур визначених статтею 13 Закону.
Однак Замовник у пункті 12.4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначив, що «учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). При цьому, загальна вартість закупівлі лоту не повинна відрізнятися від пропозиції, поданої під час аукціону. Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 штуку) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ, а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ та загальну вартість з ПДВ (з двома десятковими знаками без округлення).».
Отже Замовник в пункті 12.4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі установив до учасників умови, які не передбачені частиною третьою статті 14 Закону.
Окрім цього, відповідно до пояснень наданих Замовником 17.10.2023 підставою для відхилення учасника ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС» за лотом 5, пропозиція якого визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, стало не завантаження останнім протягом 24 годин сканованої заповненої форми «Цінова пропозиція» із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення) відповідно до вимог пункту 12.4 Оголошення.
З огляду на викладене, Замовник безпідставно відхилив пропозицію ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС» за лотом 5 через невиконання зазначеним учасником умов, які не передбачені порядком проведення спрощених закупівель, чим недотримався вимог підпункту 1 пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону.
Відповідно до пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Згідно пункту 6 частини першої статті 1 Закону договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
При цьому, за результатами проведення спрощеної закупівлі за номером UA-2023-08-17-003141-a Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договори за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, а також додаткові угоди до Договорів за лотами 6, 7.
На запит Держаудитслужби від 05.10.2023 Замовник надав 10.10.2023 пояснення через електронну систему закупівель у якому, зокрема, зазначив, що відповідно пункту 3-8 Розділу Х Закону Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місце місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
При цьому, надане Замовником пояснення не корелюється із тією інформацією, яка уже розміщена ним в електронній системі закупівель, зокрема, оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить інформацію про юридичну та фактичну адреси Замовника, його електрону адресу, орієнтовне місце постачання товару та проект договору.
Окрім цього постачальник у складі своєї пропозиції, на вимогу Замовника, надав відомості про себе: повне та скорочене найменування, юридичну та поштову адресу, реквізити банку в якому обслуговується, дані про осіб, які мають право підпису.
Однак, за потреби нерозголошення такої інформації, яка несе ризики для безпеки Замовника та/або постачальника, саме в укладених договорах за лотами 1-8, а також в додаткових угодах до Договорів за лотами 6, 7, Замовник мав змогу оприлюднити їх в електронній системі закупівель, не відображаючи при цьому усю необхідну інформацію за якою можна б було ідентифікувати фактичне місцезнаходження сторін, адреси поставки товарів, тощо.
Однак, на порушення вимог пунктів 10 та 11 частини першої статті 10 Закону, з урахуванням положень пункту 8 Особливостей № 1275, Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель договори за лотами 1-8, та додаткові угоди до Договорів за лотами 6, 7, укладених за результатами проведення спрощеної закупівлі.
Період усунення порушень:
18.10.2023 17:33 - 01.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
18.10.2023 17:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
В електронній системі закупівель оприлюднено договори за лотами 1-8 та додаткові угоди до договорів (лот 6 та лот 7).
Дата публікації звіту:
27.10.2023 18:58
Запити/Пояснення
Номер:
8a82910dc2584b9e81dfb009d95b1964
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2023 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами не оприлюднено в електронній системі закупівель річний план закупівель.
4. Надати інформацію з посиланням на нормативно-правові документи, у відповідності до яких вами розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей (при розгляді документів, поданих учасниками за лотами 1-8).
5. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцями за Лотами 1-8 вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
45fc0f020d484eac9d968751dbd247df
Назва:
Про надання інформації на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
02.10.2023 18:11
Опис:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a), надається інформація згідно додатку (лист від 02.10.2023 № 286/6341)
Номер:
e3d0a66927fa4101ade6512f5eaebcb2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.10.2023 11:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію щодо причин неоприлюднення договорів про закупівлю (за лотама 1-8).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c1c74fd924924747ab79c02c76f3305c
Назва:
Про надання інформації на запит
Дата опублікування:
10.10.2023 19:19
Опис:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a),
Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію відповідно до листа від 10.10.2023 № 286/6506.
Номер:
05751af494274476bd3056a68afbf990
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.10.2023 09:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати комерційні пропозиції, надані потенційними учасниками на запити цінових пропозицій, які використані для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та згідно з якими визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов надання забезпечення виконання договорів про закупівлю (платіжні інструкції та виписки з рахунку, які підтверджують надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договорів про закупівлю (Лот 1–8).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
23e877f5cb664594a8eaba01202649fa
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
12.10.2023 18:21
Опис:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a),
Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію відповідно до листа від 10.10.2023 № 286/6571.
Номер:
bb4ee07b918b47988607de6c1eec04eb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.10.2023 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-003141-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до інформації розміщеної у «протоколі засідання колегіального органу Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель - комісії Міністерства оборони України з питань оборонних закупівель за напрямком тилового забезпечення щодо розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі товару «Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2)» (далі – Протокол) Замовник відхилив пропозицію ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ» за лотами 4, 5, 6, 7, пропозицію ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС» за лотом 5 та ТОВ «ФОРМТЕКС» за лотом 6 у зв’язку з тим, що пропозиції цих учасників не відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. При цьому іншої інформації щодо причин відхилення цих учасників Замовник в Протоколі не зазначив.
З огляду на викладене, просимо надати інформацію (конкретизувати) з посиланням на відповідний пункт(ти) та із зазначенням умови(в) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, якій(им) пропозиції учасників ТОВ «УКРСПЕЦТЕКСТИЛЬ», ПП «АЛЛЕН-БІЗНЕС», ТОВ «ФОРМТЕКС» за лотами 4, 5, 6 та 7 не відповідали, та як наслідок були відхиленні Замовником.
. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
00bed8bd7c264e2d9956b59546c63758
Назва:
Про надання інформації на запит Держаудитслужби
Дата опублікування:
17.10.2023 17:11
Опис:
На виконання частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівліˮ на запит Державної аудиторської служби України від 12.10.2023 щодо закупівлі Індивідуального обмундирування (35810000-5) (Костюм вітровологозахисний демісезонний, вид 2, клас 2) (ідентифікатор: № UA-2023-08-17-003141-a), Департамент ресурсного забезпечення Міністерства оборони України надає інформацію відповідно до листа від 13.10.2023 № 286/6614 (додається)