-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція. Впровадження системи відеоспостереження за обладнанням турбінних відділень та приміщень ЕЕТП, блочних насосних станцій, насосних станцій градирень енергоблоків № 1-4 ВП РАЕС
Завершена
38 594 581.18
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 385 945.81 UAH
мін. крок: 1% або 385 945.81 UAH
Номер:
e4a723dae3664adb9cc5000324e4d7a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-17-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.10.2023 00:00
Період моніторингу:
17.10.2023 16:52 - 07.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 № 229
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 17.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.10.2023 № 229
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
9 UA-2023-08-17-000834-a 17.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності розгляду запитань до процедури; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НВО Укрсовпроект»; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); своєчасності розгляду запитань до процедури; розгляду тендерної пропозиції; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.08.2023 № 2 (зі змінами); тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НВО Укрсовпроект» (далі – ТОВ «НВО Укрсовпроект»); вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «НВО Укрсовпроект»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель від 13.09.2023 № 07/59; протокол № 7291 від 04.10.2023 року; повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2023 року; відповідь Замовника на пояснення від 24.10.2023 року.
Період усунення порушень:
25.10.2023 16:48 - 30.10.2023 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2023 16:48
Запити/Пояснення
Номер:
832a0ee886314a898968f42853ef5ef5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.10.2023 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція. Впровадження системи відеоспостереження за обладнанням турбінних відділень та приміщень ЕЕТП, блочних насосних станцій, насосних станцій градирень енергоблоків № 1-4 ВП РАЕС» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-17-000834-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту 43 Постанови № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, Вами надано можливість ТОВ "НВО УКРСОВПРОЕКТ" виправити невідповідність пов'язану з технічною специфікацією до предмета закупівлі (нформацію (документ), щодо гарантійних термінів камер IPC2128SE-ADF28KM-WL-10, IPC2124SS-ADF28KM-10, IPC2124SS-ADF40КМ-10).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
17cbcd9254434428a3aac959e2a8cac2
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 19.10.2023 (процедура закупівлі UA-2023-08-17-000834-a)
Дата опублікування:
24.10.2023 16:49
Опис:
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 17.10.2023 № 229 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Реконструкція. Впровадження системи відеоспостереження за обладнанням турбінних відділень та приміщень ЕЕТП, блочних насосних станцій, насосних станцій градирень енергоблоків № 1-4 ВП РАЕС) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-17-000834-a] через електронну систему закупівель 19.10.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. Відповідно до вимог пункту 43 Постанови № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, Вами надано можливість ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» виправити невідповідність пов’язану з технічною специфікацією до предмета закупівлі (інформацію (документ), щодо гарантійних термінів камер IPC2128SE-ADF28KM-WL-10, IPC2124SS-ADF28KM-10, IPC2124SS-ADF40КМ-10).
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник надає пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Встановлення системи відеоспостереження в зонах розташування критично важливого обладнання турбінних відділень, блокових насосних станцій та насосних станцій градирень енергоблоків № 1-4 ВП РАЕС та доступу персоналу до цих критичних зон підвищить безпеку і надійність експлуатації енергоблоків ВП РАЕС в цілому за рахунок своєчасного виявлення стану обладнання в критичних зонах, упередження експлуатаційних подій, наявності можливості встановлення причин та наслідків експлуатаційних подій на технологічному обладнанні, проведення дистанційного візуального контролю виконання ремонтних робіт з усунення наслідків експлуатаційних подій та відновлення працездатності обладнання («Обґрунтування виробничої необхідності закупівлі…» додається).
Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ДК 021:2015: 45312000-7 — Встановлення систем аварійної сигналізації та антен (Реконструкція. Впровадження системи відеоспостереження за обладнанням турбінних відділень та приміщень ЕЕТП, блочних насосних станцій, насосних станцій градирень енергоблоків № 1-4 ВП РАЕС) викладені у Технічній специфікації до предмета закупівлі «Система відеоспостереження за обладнанням турбінних відділень та приміщень ЕЕТП, блочних насосних станцій, насосних станцій градирень енергоблоків № 1-4 ВП РАЕС» ТСдоПЗ.152.8-2023, яка є Додатком 3 до тендерної документації (далі – ТД), сформовані на підставі нижченаведених нормативних документів, та є обов’язковими до виконання ДП НАЕК «Енергоатом», як експлуатуючою організацією:
1. Закон України від 15.01.2015 № 124-VІІІ «Про технічні регламенти і оцінку відповідності»;
2. ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво;
3. ДБН А.3.1-5:2016 Організація будівельного виробництва;
4. НПАОП 40.1-1.01-97 Правила безпечної експлуатації електроустановок (Вид. 2 із змінами та доповненнями 2000 р.);
5. НП 306.2.141-2008 Загальні положення безпеки атомних станцій;
6. НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій;
7. ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов;
8. ДСТУ 3321:2003 Система конструкторської документації. Терміни та визначення основних понять;
9. ДСТУ 3278-95 Система розроблення та поставлення продукції на виробництво. Основні терміни та визначення;
10. ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи;
11. ДСТУ ГОСТ 30668-2002 Вироби електронної техніки. Марковання;
12. СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії;
13. СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження;
14. СОУ НАЕК 114:2016 Інженерна, наукова і технічна підтримка. Реконструкція, модернізація, технічне переоснащення. Загальні положення.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено аналіз комерційних пропозицій потенційних постачальників, а саме: ТОВ «Експертно-технологічний центр «Еталон», ELBALT UAB, ТОВ «СПЕЦТЕПЛОЕНЕРГОМОНТАЖ».
2. За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення – очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні найнижчої з отриманих комерційної пропозиції (від ELBALT UAB) 962 300,00 Євро.
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html 17.08.2023 ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи UA-2023-08-17-000834-a.
3. Відповідно до пп. 4 п. 5 ч. ІІ (А) р. ІІІ ТД учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати паспорти або інші документи, за якими виготовляються телевізійні камери, що використовуватимуться у системі відеоспостереження, та підтверджують відповідність їх технічних характеристик характеристикам, визначеним у п. 1, 2, 3 таблиці 1 Розділу 1 Додатку 3 до ТД.
На виконання вимоги пп. 4 п. 5 ч. ІІ (А) р. ІІІ ТД учасником у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» надано «Довідку щодо технічних характеристик телевізійних камер» від 31.08.2023 № 290/30-23 з інформацією про те, що запропоновані телевізійні камери, які використовуватимуться у системі відеоспостереження, за своїми технічними характеристиками відповідають характеристиками, визначеним у п. 1, 2, 3 таблиці 1 Розділу 1 Додатку 3 «Технічна специфікація до предмета закупівлі» ТСдоПЗ.152.8-2023 (зі змінами № 2) до ТД. Також надано специфікації з технічними характеристиками запропонованих телевізійних камер IPC2128SE-ADF28KM-WL-10, IPC2124SS-ADF28KM-10, IPC2124SS-ADF40КМ-10.
Відповідно до вимог пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) в чинній на момент оголошення тендера редакції, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Довідкою щодо технічних характеристик телевізійних камер від 31.08.2023 № 290/30-23 ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» підтвердив відповідність технічних характеристик запропонованих камер характеристикам, зазначеним у Додатку 3 до ТД, проте у наданих специфікаціях на телевізійні камери було відсутнє підтвердження гарантійного терміну телевізійних камер, що визначений у п. 1.15, 2.15, 3.15 таблиці 1 Додатку 3 до ТД тому Замовник скористався п. 43 Особливостей та опублікував 29.09.2023 вимогу про усунення невідповідностей, оскільки було виявлено невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції.
ТОВ «НВО УКРСОВПРОЕКТ» 30.09.2023 у відповідь на вимогу надано лист «Гарантійні зобов’язання» від 30.09.2023 № 305/2-23 яким повідомив, що він як Дилер з правом установки, гарантійного та післягарантійного обслуговування надає гарантію 24 місяці з моменту введення телевізійних камер IPC2128SE-ADF28KM-WL-10, IPC2124SS-ADF28KM-10, IPC2124SS-ADF40КМ-10 в експлуатацію, чим ще раз підтвердив відповідність технічних характеристик запропонованих камер характеристикам встановленим у Додатку 3 до ТД.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з абз. 2 п. 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Згідно з п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.
Таким чином, інформація щодо гарантійного терміну не належить до інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, тому не може призвести до його зміни, і не стосується найменування товару, марки, моделі тощо.
З огляду на вищезазначене замовник відповідно до п. 43 Особливостей звернувся до учасника з вимогою про усунення виявлених ним невідповідностей у наданих у складі тендерної пропозиції інформації та документах.
Додатки: на 49 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Анатолій ДУМЕНКО