-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш).
Місцезнаходження замовника: 79057, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Генерала Т.Чупринки,85. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова.
Завершена
11 680 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 404.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 404.35 UAH
Номер:
bd69a8ba8b6145e4a4a4eb0b05a1d13f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-09-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2023 00:00
Період моніторингу:
09.11.2023 16:54 - 01.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2023 № 100-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.11.2023 № 100-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-08-16-006481-a, 16.08.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Франківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.08.2023 № 25/1; вимога про усунення порушення A-2023-08-16-006481-a.c1 від 18.08.2023 та рішення замовника від 18.08.2023; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЗІО-СПОРТ»; вимога про усунення невідповідностей до 29 серпня 2023 учаснику ТОВ «ЗІО-СПОРТ»; повідомлення про намір укласти договір від 29.08.2023; договір про закупівлю від 11.09.2023 № 76/23 на суму 10368000,00 грн (з ПДВ); відповідь замовника від 22.11.2023 на запит органу державного фінансового контролю; офіційний веб-сайт замовника https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivskaraiadministratsiia/ obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/26498
За результатами проведення процедури закупівлі між замовником та учасником ТОВ «ЗІО-СПОРТ» укладено договір про закупівлю від 11.09.2023 № 76/23 на суму 10368000,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
24.11.2023 15:04 - 30.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2023 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
9cc16a67d46b46d683cf473ef38c2e29
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2023 10:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)», очікуваною вартістю 11680870,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-16-006481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bdcde9b15e3f4cc1ac20aa4c729fa542
Назва:
Надання пояснень на запит
Дата опублікування:
22.11.2023 14:43
Опис:
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 21.11.2023 щодо закупівлі «ДК 021:2015: 24950000-8 – Спеціалізована хімічна продукція. Пісок з домішками (піскосоляна суміш)» (UA-2023-08-16-006481-a) у межах здійснення моніторингу UA-M-2023-11-09-000011 повідомляємо наступне:
Обгрунтування Франківської районної адміністрації Львівської міської ради технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення опубліковано на веб-сайті Львівської міської ради за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik/26498 та надаємо скан-копію обґрунтування оприлюдненого на веб-сайті Львівської міської ради.
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується замовником з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення належного утримання вулично-шляхової мережі району у зимовий період, враховуючи показники минулих років на підставі закупівельних цін власних закупівель, а також шляхом порівняння цін на даний вид товар (аналіз ринку). Очікувана вартість – це гранична ціна товару, яка формується за рахунок коштів бюджетних асигнувань.
Бюджетні призначення визначено відповідно до ухвали Львівської міської ради від 06.12.2022 №2583 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік».
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: у відповідності до ДСТУ Б.В.2.7.-32-95 «Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів та конструкцій і робіт. Технічні умови», до ДСТУ 4246:2023 «Сіль для промислового переробляння», Наказу Мінрегіонбуду від 17.07.2013 «Про затвердження Методики підготовки вулично-дорожньої мережі населених пунктів до зимового періоду», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», тощо.
Технічні та якісні характеристики викладені у Додатку 3 до Тендерної документації, за ІД закупівлі є у вільному доступі на сайті Проззорро.