-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області
закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету
Завершена
29 660 223.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 296 602.23 UAH
мін. крок: 1% або 296 602.23 UAH
Номер:
1f99e147a89042219b657aaf963c91a3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-11-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.09.2023 00:00
Період моніторингу:
11.09.2023 10:54 - 03.10.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.09.2023 №59-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 11.09.2023 № 59-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-08-16-005010-a 16.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пунктів 2 та 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, а саме: направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищезазначених Додатків до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 11.07.2023) (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.08.2023 № 28, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2023, договір про закупівлю робіт від 14.09.2023 №111, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 18.09.2023 та від 22.09.2023.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Постанови №1178.
За результатами моніторингу встановлено, що згідно вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості як вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Однак, при здійсненні Замовником закупівлі робіт (реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області), на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у ТД Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У пункті 8 розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що інформація про субпідрядника (у разі закупівлі робіт або послуг) – «Не передбачено».
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено Додатки до Договору, а саме: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси, відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, які відповідно до пункту 17.1 Розділу 17 Договору є невід’ємною частиною договору.
Період усунення порушень:
22.09.2023 14:43 - 07.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
22.09.2023 14:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши висновок Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській обл. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області» Управління благоустрою та інфраструктури ДМР повідомляє наступне:
зобов’язуємося здійснити заходи, а саме: направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та зобов’язуємося здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додатків до Договору (договірну ціну, пояснювальну записку, локальні кошториси, відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок), які відповідно до пункту 17.1 Розділу 17 Договору є невід’ємною частиною договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту:
26.09.2023 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
5515859a942a4c6683519bd001d18504
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
13.09.2023 13:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-16-005010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
a2a47931584a47049c728f3a82fb29d4
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.09.2023 15:27
Опис:
Розглянувши запит про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській обл. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області» Управління благоустрою та інфраструктури ДМР повідомляє наступне:
Розмір бюджетного призначення по закупівлі UA-2023-08-16-005010-a., здійснено згідно розпорядження Івано-Франківської Обласної Державної Адміністрації від 31.05.2023р. №212 та рішенням Долинської міської ради від 04.07.2023р. №2250-33/2023 м. Долина Про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022 № 1925-26/2022 «Про бюджет Долинської міської територіальної громади на 2023 рік» Технічні і якісні характеристики по предмету закупівлі UA-2023-08-16-005010-a., визначено відповідно до робочого проекту «Реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області», очікувана вартість визначена згідно зведеного кошторисного розрахунку робочого проекту (кошторисна документація).
Через відсутність фінансування, Управління благоустрою та інфраструктури ДМР не має власного веб-сайту.
Номер:
ac15c8ddf9124a09a5cf4072cd008dd3
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
19.09.2023 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-16-005010-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016", а саме:
1. Чому не надано учасником ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" (далі-Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу Замовника у Додатку 2 до тендерної документації посвідчення та протокол на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки, електробезпеки (група допуску електробезпеки не нижче ІV) інженерів?
2. Чому Учасником ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" надано інформацію у файлі «6.2.Дир вик роб електро.pdf», в якому зазначено, що директором ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" являється КИРИК Роман Богданович, тоді як відповідно до паспорту файл «9.5.Паспорт та код директора.pdf.p7s.zip» та наказу про вступ на посаду керівника ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" файл «9.2.Наказ на призначення дирек.pdf.p7s.zip» - КИДИК Роман Богданович, та група знань його електробезпеки – ІІ гр, тоді як вимагалось не нижче ІV. Також, у Посвідченні вказано дату наступної перевірки – 28.05.2022 (тендерну пропозицію подано 23.08.2023)?
3. На вимогу замовника у Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність, зокрема: фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату. Чому Учасником ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" надано інформацію у файлі «6.8. Неруйнівний контроль.pdf», в якому є сертифікат фахівця - метод контролю – UT (ультразвуковий) , однак відсутні дані про візуально-оптичний (VT- метод)?
4. Чому не надано Учасником інформацію щодо ступеня зносу на будівельні машини і механізми, як вимагалося Замовником у Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
37664d9205ab4e3aa925538ca6b86f0f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.09.2023 11:39
Опис:
В відповідь на ваш запит повідомляємо наступне:
1. Питання: Чому не надано учасником ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" (далі-Учасник) у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу Замовника у Додатку 2 до тендерної документації посвідчення та протокол на підтвердження перевірки знань з питань пожежної безпеки, електробезпеки (група допуску електробезпеки не нижче ІV) інженерів?
Відповідь: Ми вимагали кваліфікованих працівників з підтверджуючими документами з питань пожежної безпеки, електробезпеки. Учасник надав підтверджуючі документі в додатку «6.2.Дир вик роб електро.» В відповідності до технічного завдання, а також НПАОП 40.1-1.28-98. Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); НПАОП 40.1-1.07-01. Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); Правила улаштування електроустановок (ПУЕ); Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів ) (ПТЕЕС); дані працівники мають право виконувати вказані в технічному завданні роботи.
2. Питання: Чому Учасником ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" надано інформацію у файлі «6.2.Дир вик роб електро.pdf», в якому зазначено, що директором ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" являється КИРИК Роман Богданович, тоді як відповідно до паспорту файл «9.5.Паспорт та код директора.pdf.p7s.zip» та наказу про вступ на посаду керівника ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" файл «9.2.Наказ на призначення дирек.pdf.p7s.zip» - КИДИК Роман Богданович, та група знань його електробезпеки – ІІ гр, тоді як вимагалось не нижче ІV. Також, у Посвідченні вказано дату наступної перевірки – 28.05.2022 (тендерну пропозицію подано 23.08.2023)?
Відповідь: Інформація в довідках і копіях документів перевіряється замовником. Зі сторони учасника документи на тендер готує не директор, а відповідальна особа. При підготовці пропозиції може бути допущена формальна помилка яка не впливає на зміст пропозиції. Як в даному випадку з «Прізвищем» директора. Інформація наявна в відкритих реєстрах та перевірена на відповідність. Щодо перевірки знань, і продовження посвідчення працівників нами перевірена, і до моменту початку робіт перевірка знань буде продовжена.
3. Питання: На вимогу замовника у Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність, зокрема: фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) з наданням відповідного сертифікату. Чому Учасником ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016" надано інформацію у файлі «6.8. Неруйнівний контроль.pdf», в якому є сертифікат фахівця - метод контролю – UT (ультразвуковий) , однак відсутні дані про візуально-оптичний (VT- метод)?
Відповідь: Учасник надав інформацію щодо наявність фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації. Інформація щодо його кваліфікації підтверджена. Основний контроль здійснюється ультразвуковим обладнанням, котре є в наявності і спеціаліст сертифікований. Додатковий контроль це візуально- оптичний, він є похідним від ультразвукового, і здійснюється наступним чином : Візуально-оптичний контроль, Візуальним контролем називається контроль, який проводиться шляхом огляду об'єкта неозброєним оком або із застосуванням нескладних оптичних засобів: дзеркал і луп. Під час візуального контролю оператор повинен виявити неозброєним оком дефект типу тріщини або точки корозії розміром 0,1 мм і більше. Дзеркала застосовуються для огляду важкодоступних місць. Їх основна функція - зміна кута зору.
4. Чому не надано Учасником інформацію щодо ступеня зносу на будівельні машини і механізми, як вимагалося Замовником у Додатку 3 до тендерної документації?
Відповідь: Учасник надав в тендерні пропозиції інформацію щодо власних і орендованих будівельних машин і механізмів. Інформація щодо орендованих машин і механізмів є у власника даних машин і механізмів. В відповідності до наданих договорів оренди відповідальним за облік даної інформації є орендодавець даної техніки. В орендаря є право використовувати, а не обліковувати. Щодо технічного стану, то техніка в відповідності до договорів оренди є повністю справна, готова до роботи. Причин для відхилу пропозицій ми не бачимо.