• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області

закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету

Завершена

29 660 223.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 296 602.23 UAH
Номер: 1f99e147a89042219b657aaf963c91a3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-11-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.09.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 11.09.2023 10:54 - 03.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.09.2023 №59-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 11.09.2023 № 59-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-08-16-005010-a 16.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178 встановлено порушення вимог пунктів 2 та 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, а саме: направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель вищезазначених Додатків до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 вересня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 11.07.2023) (далі Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління благоустрою та інфраструктури Долинської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, тендерну пропозицію ТОВ "БУДТЕХ-ДОЛИНА 2016", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.08.2023 № 28, повідомлення про намір укласти договір від 31.08.2023, договір про закупівлю робіт від 14.09.2023 №111, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 18.09.2023 та від 22.09.2023. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Постанови №1178. За результатами моніторингу встановлено, що згідно вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості як вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Однак, при здійсненні Замовником закупівлі робіт (реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області), на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у ТД Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У пункті 8 розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що інформація про субпідрядника (у разі закупівлі робіт або послуг) – «Не передбачено». За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено Додатки до Договору, а саме: договірна ціна, пояснювальна записка, локальні кошториси, відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок, які відповідно до пункту 17.1 Розділу 17 Договору є невід’ємною частиною договору.
Період усунення порушень: 22.09.2023 14:43 - 07.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 22.09.2023 14:43

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши висновок Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській обл. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція дощової та господарсько-побутової каналізації по вул. Чорновола та вул. Молодіжна в м. Долина Івано-Франківської області» Управління благоустрою та інфраструктури ДМР повідомляє наступне: зобов’язуємося здійснити заходи, а саме: направлені на недопущення у подальшому встановленого порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Постанови №1178 при складанні тендерної документації (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та зобов’язуємося здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додатків до Договору (договірну ціну, пояснювальну записку, локальні кошториси, відомість ресурсів, зведений кошторисний розрахунок), які відповідно до пункту 17.1 Розділу 17 Договору є невід’ємною частиною договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації звіту: 26.09.2023 16:40

Запити/Пояснення