-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Капітальний ремонт будівлі Юрівської школи, за адресою: вул. Шевченка, 3, с. Юрівка, Фастівського району, Київської області в частині влаштування благоустрою, ремонту відмостки та гідроізоляції фундаментів
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Завершена
8 699 552.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 497.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 43 497.76 UAH
Номер:
d3f0f0a6bcad43cfb16ce1cfd36c5cd6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-31-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.10.2023 00:00
Період моніторингу:
01.11.2023 09:15 - 23.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.10.2023 № 280
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 31.10.2023 № 280.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-15-014720-a, 15.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178, а також пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру встановлено порушення вимог пунктів 3 та 49 Особливостей №1178.
Крім того, укладений договір про закупівлю не відповідає нормам статті 884 Цивільного кодексу України, пункту 103 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, пунктів 3, 17 та 28 Особливостей №1178, пунктів 17 частини другої статті 22 Закону та частини першої статті 41 Закону при складанні тендерної документації, а також пунктів 3 та 49 Особливостей №1178 при укладенні договору про закупівлю.
Крім того, привести у відповідність до норм чинного законодавства, що регулює питання укладання та виконання договорів підряду у будівництві (статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668) умови укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі договору в частині встановлення гарантійних строків якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва).
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гатненської сільської ради Фастівського району Київської області (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-08-15-006559-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол уповноваженої особи Замовника від 29.08.2023 №89; тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ ЕРГО ПЛЮС» (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 04.09.2023 №93 та від 07.09.2023 №94; тендерну пропозицію ТОВ «Інженерно-будівельна компанія «АЛТАНА» (далі – ТОВ «ІБК «АЛТАНА»); опубліковане Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ІБК «АЛТАНА» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «ІБК «АЛТАНА» як переможцем тендеру документи; договір від 15.09.2023 №191, додаткову угоду від 15.11.2023 №1 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
У пункті 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) постановлено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації джерелом фінансування закупівлі за ID:UA-2023-08-15-014720-a є кошти місцевого бюджету. Також, відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
У наданому під час моніторингу на запит щодо надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі поясненні Замовником зазначено, що таке обґрунтування розміщено за наступним посиланням: https://gatne-rada.gov.ua/novyny/4469.
Водночас, проведеним під час моніторингу аналізом інформації за вказаним Замовником посиланням (https://gatne-rada.gov.ua/novyny/4469), встановлено що інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ID:UA-2023-08-15-014720-a на вказаному сайті опублікована лише 06.11.2023, тобто з порушенням строку, визначеного у пункту 4-1 Постанови КМУ №710.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
У підпункті 2.3 «Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено: Уповноважена особа: Биховченко Іван, телефон: +38 (066) 688-74-36, e-mail: відсутній.
Слід зазначити, що згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Замовник має право визначати уповноважену особу (осіб) для організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель як серед наявних працівників організації, так і шляхом введення нових посад або укладення трудового контракту з дотриманням вимог статті 11 Закону, Кодексу законів про працю України та законодавства в цілому (роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 10.04.2020 №3304-04/24218-06).
Національним класифікатором України «Класифікатор професій» ДК 003:2010 (затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.07.2010 №327) посади «уповноважена особа з публічних закупівель» не визначено, натомість зазначений Класифікатор містить посаду «фахівець з публічних закупівель» (код 2419.2, належить до класифікаційного розділу «Професіонали»).
На запит Західного офісу Держаудитслужби щодо надання інформації про посаду уповноваженої особи Замовника, яку уповноважено здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі Замовником під час монітортингу опубліковано в електронній системі закупівель відповідь, у якій вказано, що посада уповноваженої особи Замовника Биховченка Івана – спеціаліст 1 категорії (уповноважений з питань державних закупівель) відділу бухгалтерського обліку та звітності.
Крім того, в електронних полях в електронній системі закупівель за ID:UA-2023-08-15-014720-a вказано електронну адресу: mashagurinenko@ukr.net.
Таким чином, у тендерній документації Замовника не вказано посади та електронної адреси посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що є порушенням вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Перелік підстав, за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію, наведений у пунктах 44, 45 та 47 Особливостей №1178.
Моніторингом встановлено, що у підпункті 5.3 пункту 5 (Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей та статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством) розділу ІІІ, а також у пункті 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V тендерної документації Замовника до переліку підстав, за яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, включено підставу, яка відсутня у вищевказаних пунктах Особливостей №1178, а саме: учасник процедури закупівлі не надав акт огляду об'єкта.
Отже, Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178 при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
Також моніторингом встановлено, що у примітках Додатку №8 до тендерної документації, у якому наведено проєкт договору про закупівлю робіт, зазначено, що зазначений проєкт договору не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.
Водночас, відповідно до норм пункту 18 Особливостей №1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Крім того, згідно з пунктом 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Отже, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування умов договору про закупівлю під час його укладання суперечить нормам пунктів 19 та 49 Особливостей №1178, що є порушенням пунктів 3 та 28 Особливостей №1178.
За нормами пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Частиною першою статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до норм частини першої статті 884 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV (далі – Цивільний кодекс України) підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Відповідно до пункту 5 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ №668) договір підряду укладається у письмовій формі та його істотними умовами, зокрема, є гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва).
Також, згідно з пунктом 103 Постанови КМУ №668, гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Однак, моніторингом встановлено, що укладений за результатами проведеної закупівлі за ID:UA-2023-08-15-014720-a договір від 15.09.2023 №191 не містить інформації стосовно гарантійного строку якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), яка згідно з пунктом 5 Постанови КМУ №668 є істотною умовою договору, чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю не у відповідності до норм статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови КМУ №668.
Як зазначено вище, відповідно до пункту 49 Особливостей №1178 замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Водночас, аналізом відповідності умов укладеного за результатами досліджуваної процедури закупівлі договору умовам тендерної документації встановлено, що укладений договір від 15.09.2023 №191 відрізняється від змісту тендерної документації Замовника в частині строку виконання робіт, а саме: за умовами тендерної документації – до 31 грудня 2024 року (підпункт 4.4 пункту 4 розділу І), тоді як у Додатку №1 (Календарний графік виконання робіт) та Додатку №3 (План фінансування робіт) до договору від 15.09.2023 №191 зазначено, що роботи здійснюватимуться з вересня по грудень 2023 року.
Також в укладеному договорі від 15.09.2023 №191 (пункт 17.1 розділу 17) вказано, що договір діє до 31 грудня 2023 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання сторонами тоді, як згідно з пунктом 17.1 розділу 17 Додатку №8 (проєкт договору) до тендерної документації договір діє до 31 грудня 2024 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання сторонами.
Крім того, у пункті 10.1 проєкту договору (Додаток №8 до тендерної документації) зазначено: «Підрядник гарантує якість виконаних робіт протягом таких строків: (розписуються гарантійні строки на кожен вид робіт)». Проте, зазначена умова відсутня в укладеному договорі від 15.09.2023 №191.
Таким чином укладений за результатами досліджуваної процедури закупівлі договір від 15.09.2023 №191 не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено вимоги пунктів 3 та 49 Особливостей №1178.
Слід зазначити, що на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником під час моніторингу надано пояснення у якому зазначено, що при підписані договору на закупівлю робіт допущено технічну описку стосовно строку дії договору та виконання робіт.
Під час моніторингу Замовником опубліковано в електронній системі закупівель додаткову угоду від 15.11.2023 №1 до договору від 15.09.2023 №191, відповідно до якої сторонами договору погоджено, що договір діє до 31 грудня 2024 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання сторонами, а також визначено строк виконання робіт: вересень 2023 року - грудень 2024 року.
Період усунення порушень:
21.11.2023 15:22 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2023 15:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Гатненською сільською радою вже ініційовано внесення змін до договору від 15.09.2023 №191 в частині визначення гарантійних строків робіт. Найближчим часом відповідні зміни до договору від 15.09.2023 №191 будуть оприлюднені в електронній системі PROZORRO. Крім того, уповноважену особу Гатненської сільської ради зобов’язано постійно пiдвищувати квалiфiкацiю у сферi пyблiчних закупiвель шляхом своєчасного вивчення змiн та доповнень чинного законодавства у сферi пyблiчних закупiвель, проходити курси пiдвищення квалiфiкацiї, відвідувати семінари, вебінари, тематичні курси, тощо) щодо недопущення в подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
29.11.2023 13:16
Запити/Пояснення
Номер:
1cc0d1e7035645ad9126db1a0b4da15e
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Гатненській сільській раді Фастівського району Київської області
Дата опублікування:
01.11.2023 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.11.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-08-15-014720-a, яка проводилась Гатненською сільською радою Фастівського району Київської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормою пункту 17 частини другої статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Згідно підпункту 2.3 «Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» пункту 2 «Інформація про замовника торгів» розділу І «Загальні положення» тендерної документації Замовника зазначено: Уповноважена особа: Биховченко Іван.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо посади уповноваженої особи Замовника (Биховченко Іван), яку уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
5aa673249a3d4c9b934f68445b7d1715
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Гатненській сільській раді Фастівського району Київської області
Дата опублікування:
06.11.2023 16:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.11.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-08-15-014720-a, яка проводилась Гатненською сільською радою Фастівського району Київської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за ІD:UA-2023-08-15-014720-a, та у тендерній документації Замовника (підпункт 4.4 пункт 4 розділ І) строк виконання робіт – до 31 грудня 2024.
Проте, у Додатку №1 (Календарний графік виконання робіт) та Додатку №3 (План фінансування робіт) до договору від 15.09.2023 №191 зазначено, що роботи здійснюватимуться тільки у 2023 році.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини невідповідностей щодо строку виконання робіт в оголошенні про проведення відкритих торгів за ІD:UA-2023-08-15-014720-a, тендерній документації та у договорі від 15.09.2023 №191.
Згідно пункту 17.1 розділу 17 Додатку №8 (Проєкт договру) до тендерної документації Замовника даний договір набирає чинності з дати його укладення Сторонами та діє до 31 грудня 2024 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання Сторонами.
Проте, згідно з пунктом 17.1 розділу 17 укладеного за результатами тендеру договору від 15.09.2023 №191 даний договір набирає чинності з дати його укладення Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання Сторонами.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Пояснити причини невідповідностей щодо терміну дії договору у тендерній документації та у договорі від 15.09.2023 №191.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
600919d561e74bf6b9b983fe9d45963e
Назва:
Відповідь на запит моніторингу
Дата опублікування:
09.11.2023 09:55
Опис:
Відповідь на запит моніторингу