-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Морква, цибуля, цибуля зелена, перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, виноград, кавун, малина, мандарини, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок ґрунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий
Завершена
6 021 741.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 108.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 108.71 UAH
Номер:
7f6cb0d28efd4c3ab6d063f2a9db4cb5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-09-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.11.2023 00:00
Період моніторингу:
09.11.2023 16:56 - 01.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.11.2023 № 100-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
09.11.2023 № 100-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2023-08-15-012353-a, 15.08.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178, особливості); надання роз’яснень до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНИ «МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР «АРТЕК» (далі – замовник) на 2023 рік; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи 15.08.2023 № 200; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Руол Стандарт»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №244 від 28.08.2023; повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2023; договір постачання товару № 204/2023 від 05 вересня 2023 року, укладений з ТОВ «Руол Стандарт» на суму 5013690,00 грн, з ПДВ; відповідь замовника від 17.11.2023, на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами проведеної закупівлі замовником укладено договір постачання товару № 204/2023 від 05 вересня 2023 року з ТОВ «Руол Стандарт» на суму 5013690,00 грн, з ПДВ.
Період усунення порушень:
21.11.2023 09:28 - 25.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2023 09:28
Запити/Пояснення
Номер:
086722c8fde74ab3a37b69af71935b15
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2023 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2023 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 6021741,40 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-15-012353-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4bd9b229faad4f9e9ae9348afc5cead6
Назва:
Відповідь на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
Дата опублікування:
17.11.2023 15:22
Опис:
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, виноград, кавун, малина, мандарини, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок ґрунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий) (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-08-15-012353-a) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо надання інформації та документів на підставі яких здійснено здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (Замовник) для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме продуктів харчування, керувалося Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі – Методика).
Так, Замовником були виконані наступні дії:
1. Визначено назву товару за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708;
2. Визначено очікувану вартість предмета закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, виноград, кавун, малина, мандарини, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок ґрунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий), яка складає 6 021 741,40 грн. з ПДВ.
3. Відповідно до Службової записки керуючої їдальні Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» Ткачук К.І. від 11.07.2023 р. № 29 сформовано технічні, кількісні та якісні характеристики продуктів харчування у відповідності до потреб Замовника та сформовано тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону та з урахуванням Особливостей.
4. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовником у відповідності до пункту 1 розділу III Методики здійснено аналіз загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі та отримано від Головного управління статистики у місті Києві інформацію про середні споживчі ціни на продукти харчування у червні 2023 року (запит ДПУ «МДЦ «Артек» від 13.07.2023 р. № 249, довідка Головного управління статистики у місті Києві від 14.07.2023 № 20.3-06-74-23).
Так, для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі бралася до уваги інформація отримана від Головного управління статистики у місті Києві про середні споживчі ціни на продукти харчування у червні 2023 року.
Враховуючи відсутність інформації про актуальні ринкові ціни на деякі позиції товарів (продукти харчування) у довідці Головного управління статистики у місті Києві за червень 2023 року, Замовник керуючись пунктом 2 розділу III Методики також застосував метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-07-25-011831-a, договір постачання товару № 118/2023 від 20.07.2023 р., комерційні пропозиції постачальників продуктів харчування в рамках зазначеної процедури закупівлі.)
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (морква, цибуля, цибуля зелена, перець солодкий, петрушка (зелень), буряк, кріп, часник, яблука, персики, груші, сливи, лимони, капуста білокачанна, апельсин, банани, капуста червонокачанна, кабачки, капуста пекінська, капуста цвітна, виноград, кавун, малина, мандарини, цибуля червона, горіх волоський, зелений горошок, огірок ґрунтовий, томат грунтовий, перець солодкий грунтовий) (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-08-15-012353-a) Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» є Замовником відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та діє виключно в межах цього Закону.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Так, згідно пункту 24 Особливостей (в редакції, яка діяла на початок проведення процедури закупівлі) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону та пункту 24 Особливостей не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Разом з тим, згідно пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги і підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств “Міжнародний дитячий центр “Артек”, “Український дитячий центр “Молода гвардія” і в дитячих закладах вищої категорії, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей та розташовані в карпатському регіоні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 травня 2023 р. № 462, Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» є одержувачем бюджетних коштів, передбачених для організації оздоровлення та відпочинку дітей, а тому не підпадає під вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.