-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Горошок свіжоморожений, кукурудза свіжоморожена, огірки солені, томатна паста, квасоля стручкова свіжоморожена, перець солодкий свіжоморожений, сушені фрукти для узвару, чорнослив, шипшина, родзинки, курага, вишня свіжоморожена, малина свіжоморожена, суміш компотна свіжоморожена, абрикоси свіжоморожені, помідори солені, капуста квашена, капуста цвітна свіжоморожена, капуста броколі свіжоморожена, капуста брюсельська свіжоморожена
Завершена
2 397 028.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 985.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 985.14 UAH
Номер:
740d948ac4414b848039d6b6da11faba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-10-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2023 00:00
Період моніторингу:
10.11.2023 15:17 - 02.12.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.11.2023 № 303
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-15-011023-a 15.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 11.07.2023 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.08.2023 № 199, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.08.2023 року, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «Руол Стандарт», протокол уповноваженої особи від 30.08.2023 № 254, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2023, договір від 05.09.2023 № 203/2023, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 16.11.2023.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника ТОВ «Руол Стандарт» з ціною 2 113 380,00 гривень з ПДВ.
Період усунення порушень:
23.11.2023 16:34 - 29.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2023 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
02238c3d59314671b5b11681483e658c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2023 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Горошок свіжоморожений, кукурудза свіжоморожена, огірки солені, томатна паста, квасоля стручкова свіжоморожена, перець солодкий свіжоморожений, сушені фрукти для узвару, чорнослив, шипшина, родзинки, курага, вишня свіжоморожена, малина свіжоморожена, суміш компотна свіжоморожена, абрикоси свіжоморожені, помідори солені, капуста квашена, капуста цвітна свіжоморожена, капуста броколі свіжоморожена, капуста брюсельська свіжоморожена», за кодом ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-15-011023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cbd92931a953430c96757679bfe61667
Назва:
Пояснення на запит Північного офісу Державної аудиторської служби України
Дата опублікування:
16.11.2023 13:43
Опис:
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (горошок свіжоморожений, кукурудза свіжоморожена, огірки солені, томатна паста, квасоля стручкова свіжоморожена, перець солодкий свіжоморожений, сушені фрукти для узвару, чорнослив, шипшина, родзинки, курага, вишня свіжоморожена, малина свіжоморожена, суміш компотна свіжоморожена, абрикоси свіжоморожені, помідори солені, капуста квашена, капуста цвітна свіжоморожена, капуста броколі свіжоморожена, капуста брюсельська свіжоморожена) (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-08-15-011023-a) Північним офісом Державної аудиторської служби України щодо надання інформації та документів на підставі яких здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» (Замовник) для розрахунку та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, а саме продуктів харчування, керувалося Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 (далі – Методика).
Так, Замовником були виконані наступні дії:
1. Визначено назву товару за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708;
2. Визначено очікувану вартість предмета закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (горошок свіжоморожений, кукурудза свіжоморожена, огірки солені, томатна паста, квасоля стручкова свіжоморожена, перець солодкий свіжоморожений, сушені фрукти для узвару, чорнослив, шипшина, родзинки, курага, вишня свіжоморожена, малина свіжоморожена, суміш компотна свіжоморожена, абрикоси свіжоморожені, помідори солені, капуста квашена, капуста цвітна свіжоморожена, капуста броколі свіжоморожена, капуста брюсельська свіжоморожена), яка складає 2 397 028,30 грн. з ПДВ.
3. Відповідно до Службової записки керуючої їдальні Державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» Ткачук К.І. від 01.08.2023 р. № 44/1 сформовано технічні, кількісні та якісні характеристики продуктів харчування у відповідності до потреб Замовника та сформовано тендерну документацію відповідно до вимог статті 22 Закону та з урахуванням Особливостей.
4. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено аналіз загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, а також направлено письмові запити цінових пропозицій постачальникам продуктів харчування.
За результатами направлених запитів отримано комерційні пропозиції від постачальників, здійснено їх аналіз та сформовано середню вартість продуктів харчування за формулою визначеною пунктом 1 розділу III Методики, яка склала 2 397 028,30 грн. з ПДВ.
Про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (горошок свіжоморожений, кукурудза свіжоморожена, огірки солені, томатна паста, квасоля стручкова свіжоморожена, перець солодкий свіжоморожений, сушені фрукти для узвару, чорнослив, шипшина, родзинки, курага, вишня свіжоморожена, малина свіжоморожена, суміш компотна свіжоморожена, абрикоси свіжоморожені, помідори солені, капуста квашена, капуста цвітна свіжоморожена, капуста броколі свіжоморожена, капуста брюсельська свіжоморожена) (оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-08-15-011023-a) Північним офісом Державної аудиторської служби України щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» є Замовником відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та діє виключно в межах цього Закону.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Так, згідно пункту 24 Особливостей (в редакції, яка діяла на початок проведення процедури закупівлі) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону та пункту 24 Особливостей не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Разом з тим, згідно пункту 2 Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для організації оздоровлення і відпочинку дітей, які потребують особливої уваги і підтримки, в дитячих оздоровчих таборах державних підприємств “Міжнародний дитячий центр “Артек”, “Український дитячий центр “Молода гвардія” і в дитячих закладах вищої категорії, що містяться в Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей та розташовані в карпатському регіоні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09 травня 2023 р. № 462, Державне підприємство України «Міжнародний дитячий центр «Артек» є одержувачем бюджетних коштів, передбачених для організації оздоровлення та відпочинку дітей, а тому не підпадає під вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону.