• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Розроблення науково-проєктної документації на об’єкт будівництва «Реставрація (ремонт реставраційний) будівлі Ратуші на площі Центральній, 1 в м. Чернівці з пристосуванням до сучасних умов використання та впровадженням заходів з енергоефективності (пам’ятка архітектури національного значення, охоронний №1738)»

Завершена

1 499 247.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 496.24 UAH
Номер: d33944bd3c394392b0cf09cf5675a8bc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-08-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2024 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 08.04.2024 12:33 - 30.04.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.04.2024 №15-З Суми Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 08.04.2024 №15-З Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-08-15-010215-a 15.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; доручення Держаудитслужби від 18.03.2024 №003100-18/3653-2024. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для проведення спрощеної закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для проведення спрощеної закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Глігана Віталія Степановича, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.08.2023, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2023, договір від 11.09.2023 №471, додаткові угоди від 24.11.2023 №1, від 27.12.2023 №2, від 27.02.2024 №3, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 10.04.2024.
Період усунення порушень: 15.04.2024 17:02 - 19.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.04.2024 17:02

Запити/Пояснення