-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Завершена
792 859.26
UAH без ПДВ
Номер:
c2540fc4df554b71bc095d65b59c1bbd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-09-28-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2023 00:00
Період моніторингу:
28.09.2023 16:42 - 20.10.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.09.2023 №42-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 26.09.2023 №003100-18/11032-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 28.09.2023 №42-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-15-006050-a 15.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявності підстав для укладання договору без використання електронної системи закупівель – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного міського підприємства «Івано-Франківськтеплокомуненерго» (далі – Замовник) на 2023 рік, договір від 14.08.2023 № 23-52, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, пояснення та документи Замовника, надані 05.10.2023 на запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
17.10.2023 15:09 - 21.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.10.2023 15:09
Запити/Пояснення
Номер:
653b66ef04604d8f9acefbbb933adb8a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
02.10.2023 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-15-006050-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для його постачання саме ФОП Козоріз Лідію Богданівну (код 2845502569), з якою укладений договір від 14.08.2023 № 23-521 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3483ffff489348a38b9dc94244e27e53
Назва:
Пояснення для Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області.
Дата опублікування:
05.10.2023 21:49
Опис:
Пояснення
Керуючись ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення на запит органу державного фінансового контролю від 02.10.2023.
1. Державне міське підприємство «Івано-Франківськтеплокомуненерго» - комунальне комерційне підприємство, воно не здійснює бюджетних призначень, тому бюджетні призначення підприємством не здійснювалися.
Джерелом фінансування закупівлі товару за процедурою, що є предметом моніторингу, - власні обігові кошти підприємства.
2. Предметом закупівлі, його технічні та якісні характеристики були визначені первинно уповноваженою особою ДМП «Івано-Франківськтеплокомуненерго» на підставі службової записки начальника автотранспортної дільниці підприємства Курмана В.Р. від 19.07.2023, яка додається до цих пояснень.
З метою придбання необхідних запчастин для автомобілів підприємства, що зазначені в вказаній службовій записці, уповноважена особа оголосила проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі ДК021:2015 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» № UA-2023-07-24-011149-а.
Очікувана вартість предмета закупівлі за вказаною процедурою закупівлі становила 865 000,00 грн.
Вказані відкриті торги були відмінені електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
З огляду на зазначене, керуючись підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), уповноваженою особою замовника 14.08.2023 було прийняте рішення про закупівлю запасних частин за кодом ДК021:2015 34330000-9 «Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Вказаний договір було укладено 14.08.2023, реєстраційний номер 23-521.
При цьому було дотримано всі вимоги підпункту6 пункту 13 Особливостей.
3. ФОП Козоріз Лідія Богданівна (код 2845502569) 08 серпня надала свою комерційну пропозицію на поставку товару, що був предметом закупівлі. Вартість товару, згідно вказаної тендерної пропозиції становить 792 859.26 грн.
На запит підприємства 09 серпня 2023 надало свою комерційну пропозицію приватне підприємство «Бояр-Д». Вартість товару згідно вказаної комерційної пропозиції -957 463,44 грн.
Також додатково уповноважена особа здійснювала моніторинг цін на запчастини до автомобілів, що були предметом закупівлі за допомогою інтернет ресурсів.
Отже, критерієм оцінки можливих потенційних постачальників товару була ціна товару.