-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт з заміною вікон та дверей в Державному навчальному закладі «Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування » за адресою: пл.Домнобудівників,10, Металургійний район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області
Завершена
7 234 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 171.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 171.70 UAH
Номер:
815897ee57ae4f87ae006e9ac869601a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-16-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.10.2023 00:00
Період моніторингу:
16.10.2023 17:37 - 06.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2023 № 59-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.10.2023 № 59-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6
UA-2023-08-15-001501-a 15.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогами про усунення порушення, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує врахувати виявлені порушення та дотримуватись вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 11.07.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації, своєчасності надання відповіді на звернення з вимогами про усунення порушення, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Державного навчального закладу «Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування», оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.08.2023 № б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 23.08.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКНА ВІКОНДА» (далі – ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.08.2023 № 29 повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.08.2023, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації 17,18 серпня 2023, відповідь Замовника від 18.08.2023, звернення з вимогою про усунення порушення від 28.08.2023 за номером UA-2023-08-15-001501-a.b1, відповідь Замовника від 30.08.2023, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» (до 26.08.2023), документи, завантажені через електронну систему закупівель учасником ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 12.09.2023 № 14550-р/пк-пз, договір про надання послуг від 22.09.2023 № 15/09, пояснення та документи від 20.10.2023, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду Колегії АМКУ не здійснювався.
Відповідно до пункту 24 Особливостей оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до цих особливостей здійснюється Замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено пункт 24 Особливостей.
Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 містить наступну позицію щодо групи цифр за категорією та відповідають назві, що описує послугу, яка становить предмет закупівлі та який має намір придбати Замовник згідно інформації, розміщеної у пункті 5 річного плану закупівель, а саме:
45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій;
45421130-4 Встановлення дверей і вікон.
Період усунення порушень:
26.10.2023 12:41 - 09.11.2023 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2023 12:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Лист-пояснення
Дата публікації звіту:
01.11.2023 11:00
Запити/Пояснення
Номер:
c861210502d4449ca1b7a4e1806f4676
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
18.10.2023 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2023-08-15-001501-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e2b7c9c04d0d4a0a8e7892a31ac2d0ac
Назва:
Відповідь з наступних запитань по моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
20.10.2023 13:03
Опис:
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розраховано на підставі середньої ціни на ринку, шляхом монітирингу ринкових цін на аналогічний товар, а також допоміжною таблицею, що склало Міністерство розвитку громад території України.
Розмір бюджетного призначення виділений на підставі розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 07.08.2023р. №293/0527-23 (Довідка про зміни до кошторису на 2023р. КЕКВ 2240- оплата послуг (крім комунальних)- 7 700 000,00грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства, з метою забезпечення належних умов праці працівників центру, а саме ( внаслідок ракетного удару вчиненого російською федерацією 13 червня 2023р.було пошкоджено вікна та вхідні двері в навчальному корпусі №1), оголошено процедуру “відкриті торги з особливостями” на закупівлю товару згідно ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні та теслярні вироби((Поточний ремонт з заміною вікон та дверей в Державному навчальному закладі «Криворізький центр професійної освіти металургії та машинобудування » за адресою: пл.Домнобудівників,10, Металургійний район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області. Учасником надаються сертифікати відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022, сертифікати відповідності на профіль ПВХ, сертифікати відповідності на фурнітуру, сертифікати відповідності на виріб згідно ДСТУ EN 14351-1:2020, протоколи випробувань на виріб (коефіцієнт опору теплопередачі виробу - не менше 0,9 м2*К/Вт, так як наш регіон знаходиться у першій кліматичній зоні), висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на блоки віконні, сертифікат на систему управління якістю згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018.
Додатково:
Станом на 20.10.2023р. продовжуються роботи згідно договору №15/09 від 22.09.2023р.Оплата послуг за вище вказаним договором не здійснювалась.
Посилання на сторінку власного вебсайту : https://kcpomm45.dp.ua/informatsiia/zamovlennia-pidruchnykiv-zso.html