• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі

Завершена

19 644 270.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 221.35 UAH
Номер: c45f446de37b4b5ea8d5b9a85a76ae3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-31-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.12.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.12.2023 11:22 - 12.01.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 19.12.2023 № 227 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023 та №003100-18/14492-2023 від 13.12.2023, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 19.12.2023 № 227 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2023-08-14-016178-a 14.08.2023 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 05) 722-22-69, nora_2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-08-14-003692-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 14.08.2023 №14/01-23-2, протокольне рішення (протокол) від 28.08.2023 № 28/08-23/3 та від 29.08.2023 № 29/08-23-6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28 серпня 2023, тендерну пропозицію - ТОВ "ВСЕБУД 4", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднено 29 серпня 2023, договір від 04.09.2023 № 04/09-1 та додаткові угоди до нього від 29.09.2023 № 1, від 05.10.2023 № 2, від 20.12.2023 № 3, пояснення замовника отримане 28.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу від 25.12.2023.
Період усунення порушень: 15.01.2024 17:02 - 19.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 15.01.2024 17:02

Запити/Пояснення