-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі
Завершена
19 644 270.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 221.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 98 221.35 UAH
Номер:
c45f446de37b4b5ea8d5b9a85a76ae3c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-31-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2023 00:00
Період моніторингу:
21.12.2023 11:22 - 12.01.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
19.12.2023 № 227 Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023 та №003100-18/14492-2023 від 13.12.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 19.12.2023 № 227
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-08-14-016178-a 14.08.2023
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон № 922-VIIІ) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2023 рік, у тому числі UA-P-2023-08-14-003692-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 14.08.2023 №14/01-23-2, протокольне рішення (протокол) від 28.08.2023 № 28/08-23/3 та від 29.08.2023 № 29/08-23-6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28 серпня 2023, тендерну пропозицію - ТОВ "ВСЕБУД 4", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднено 29 серпня 2023, договір від 04.09.2023 № 04/09-1 та додаткові угоди до нього від 29.09.2023 № 1, від 05.10.2023 № 2, від 20.12.2023 № 3, пояснення замовника отримане 28.12.2023 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу від 25.12.2023.
Період усунення порушень:
15.01.2024 17:02 - 19.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.01.2024 17:02
Запити/Пояснення
Номер:
f21bbe67e3e84c81916494b84f11354c
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
25.12.2023 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.12.2023 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон № 922-VІІІ) та ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (UA-2023-08-14-016178-a) очікуваною вартістю 19 644 270,00 грн., яку проведено ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Моніторингом встановлено, що учасником не підтверджено кваліфікаційний критерій, якій визначено пунктом 1 додатку 3 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме учасником не підтверджено наявність або частково підтверджено:
- робітників – будівельників в кількості 12216,91 люд./год.;
- робітників-монтажників в кількості 1686,94 люд./год.;
- пусконалагоджувального персоналу в кількості 354 люд./год.;
- робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту в кількості 41,3 люд./год.;
Також пунктом 2 додатку 3 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», а саме учасником підтверджено з 19 орендованих машин та механізмів 3 одиниці техніки.
Кількість людино/годин та вартість машиногодин роботи вказаного обладнання врахована у підсумковій відомості ресурсів
Зазначене є порушенням підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
Крім того, пунктом 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатком 4 тендерної документації Замовником визначено тип ціни – динамічна. Учасником надана пропозиція із зазначенням типу договірної ціни – тверда.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
Пояснення/інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Номер:
9d36a6dc824d4ea68de7e047946935ff
Назва:
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт: ««Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту № 12831» по вул. Старокозацькій, 52 А в м. Дніпрі», ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-016178-a) (далі -Закупівля), (ID моніторингу: UA-M-2023-08-31-000021). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
Дата опублікування:
28.12.2023 13:58
Опис:
1. Щодо інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Тендерною документацією вимагалось надання інформаційної довідки про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тендерна документація не містить інших вимог щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, тендерна документація не містить окремих вимог щодо кількості наявних працівників та їх кваліфікації.
А отже, на підтвердження вищезазначеної вимоги учасникам тендерної закупівлі було достатньо надати інформаційну довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації.
У складі тендерної пропозиції переможця - ТОВ " ВСЕБУД 4" (далі – Учасник), міститься довідка з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (файл - Довідка про працівників відповідної кваліфікації.pdf), яка містить інформацію про працівників, які займають відповідні посади і будуть безпосередньо залучені до виконання робіт за предметом закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, учасник не порушив вимог тендерної документації та його тендерна пропозиція відповідає встановленим замовником вимогам.
2. Щодо інформації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
Тендерною документацією вимагалось надання інформаційної довідки, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та на підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, Учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій. У разі, якщо не планується застосовувати технології для надання послуг / виконання робіт Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі.
У складі тендерної пропозиції переможця - ТОВ " ВСЕБУД 4", міститься довідка з інформацією про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, та довідка про застосування чи незастосування технологій (файл - Довідка МБТ.pdf, Довідка про технології.pdf), які містять інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій чим повністю виконано вимоги тендерної документації. Слід зазначити, що тендерною документацію не встановлено окремих вимог щодо наявності у учасника окремих видів обладнання та механізмів, та не встановлено вимог щодо відповідності інформації зазначеної в довідці про наявність обладнання до запропонованої відомості ресурсів.
Враховуючи вищезазначене, учасник не порушив вимог тендерної документації та його тендерна пропозиція відповідає встановленим замовником вимогам.
З огляду на вищевказане, Учасником, надано всю необхідну інформацію та документи у повному обсязі, як того вимагала Тендерна документація, а отже у Замовника були відсутні правові підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Також слід зазначити що, вимогами Закону та Особливостей не передбачено можливість відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність умовам Тендерної документації, що нею не встановлені.
Крім того, відповідно частини сьомої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та абзацу 19 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) - у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Тобто якщо для виконання робіт за Закупівлею залучатимуться субпідрядники/співвиконавці в обсязі менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю то Учасник не зобов’язаний підтверджувати його/їх відповідність кваліфікаційним критеріям (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі).
3. Щодо зазначення виду договірної ціни:
Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних та якісних характеристик по пропозиції надано розрахунок вартості у вигляді договірної ціни з пояснювальною запискою, локальними кошторисами, підсумкову відомість ресурсів, розрахунками загальновиробничих та адміністративних витрат, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва. Водночас, пункт 2.1 Проекту договору тендерної документації передбачав, що Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (додаток 1), є динамічною. Учасником закупівлі у складі тендерної пропозиції також було надано лист-згоду із вказаним проектом договору (файл - Лист-згода з проектом договору.pdf), засвідчений підписом уповноваженої особи учасника – директором Володимиром Смеля, а також було надано засвідчений печаткою та підписом уповноваженої особи проект договору аналогічного змісту, що підтверджує згоду цього учасника, в тому числі із умовами п. 2.1 щодо виду ціни договору.
На виконання вимог тендерної документації, Учасником надано інформацію про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, в тому числі тому числі відповідній технічній специфікації (технічному завданню), встановленим в Додатку 4 до Документації у вигляді листа згоди (файл - Лист-згода про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам.pdf), що також додатково підтверджує згоду учасника з видом договірної ціни.
Також слід зазначити те, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно пункту другого Переліку формальних помилок, помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Враховуючи усю вищезазначену інформацію допущення Учасником технічної помилки у вигляді некоректного зазначення виду договірної ціни не призводить до спотворення пропозиції та не стосується характеристик предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Вид договірної ціни жодним чином не впливає на ціну тендерної пропозиції та/або на технічні та якісні характеристик предмета закупівлі та несе суто інформаційний характер.
У результаті процедури закупівлі було укладено договір відповідно до умов проекту договору в п.2.1 якого зазначено, що вид договірної ціни є динамічна, як того вимагала тендерна документації.
У такому випадку Замовник не мав достатніх підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Також, дана позиція підтверджується рішенням ДНІПРОПЕТРОВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ по справі № 160/604/21 від 30.04.2021.
4. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.