- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Програмований екзоскелет для пересування, клінічний (НК 024:2023 – 58943 Екзоскелет амбулаторний, клінічний), ДК 021:2015 - 33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії»
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                5 688 333.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 1% або 56 883.33 UAH
        мін. крок: 1% або 56 883.33 UAH
                    Номер:
                    e11544c1e4c94d84b1055721be3fa570
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2023-10-30-000021
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    30.10.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    30.10.2023 11:37 - 21.11.2023 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Завершено
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА  АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2023   №39-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ: 
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 13.10.2023 № 003100-18/11797-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління       Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 жовтня 2023 року № 39-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2023-08-14-013493-а від 14.08.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 
Начальник відділу контролю у сфері закупівель      Катерина СКУТАР
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами розгляду питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне підприємство «Криворізька міська клінічна лікарня № 2» Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (ID: UA-P-2023-08-14-003563-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.08.2023 № 289 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДІСТАРЛАБ» (далі – ТОВ «МЕДІСТАРЛАБ»;) повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ «МЕДІСТАРЛАБ»; протокол уповноваженої особи Замовника від 25.08.2023 № 307; повідомлення про намір укласти договір від 25.08.2023; договір про закупівлю товару від 31.08.2023 № 363; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 06.11.2023.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    08.11.2023 16:23 - 14.11.2023 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    08.11.2023 16:23
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    a875fc6d8ed4461387636e4c14f10c0c
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    01.11.2023 11:50
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    07.11.2023 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Програмований екзоскелет для пересування, клінічний (НК 024:2023 – 58943 Екзоскелет амбулаторний, клінічний), ДК 021:2015 - 33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-013493-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином і на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте такі документи.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
                
                        
                    Номер:
                    a5aabd9cd7b448dc927a92f1ee97d544
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення до моніторингу по процедурі відкритих торгів UA-2023-08-14-013493-a
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    06.11.2023 15:16
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                                   На Ваш запит щодо надання інформації повідомляю наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін, визначеного на підставі цін 3-х постачальників відповідного товару (проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro»), направлено запити цінових пропозицій постачальникам відповідного товару).
             При визначені вимог щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі враховувалися потреби медичного закладу, який є опорною лікарнею для надання екстреної медичної допомоги населенню. Технічні характеристики визначалися, такі які відповідають запитам для  відновлення функцій руху та ходьби, для пацієнтів з травмами спинного мозку, після оперативних втручань та інсульту, паралічем нижніх кінцівок.
                
                        