-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення) ; код 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
5 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 53 000.00 UAH
Номер:
0a6a817eeaf54863a9e9ac5149d15e4c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-25-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2023 00:00
Період моніторингу:
25.10.2023 14:22 - 15.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.10.2023 № 53-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-08-14-011823-a 14.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанов № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.08.2023 № 186 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Ірідан» (далі – Учасник, переможець), протокол уповноваженої особи від 24.08.2023 № 194 щодо визначення переможця ТОВ «Ірідан», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.08.2023, договір про закупівлю від 04.09.2023 № 295, укладений Замовником з ТОВ «Ірідан» (далі – Договір), додаткова угода від 29.09.2023 № 295-1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 04.09.2023, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 02.11.2023 та 14.11.2023.
Період усунення порушень:
15.11.2023 11:30 - 21.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2023 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
ce0d4bd97dd9447cac468c79c1babe46
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.10.2023 15:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення)», код ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання; очікуваною 5 300 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-011823-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ec0ac905ccf34b7191eb4297012956fd
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
02.11.2023 12:17
Опис:
УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Я, Уповноважена особа Управління освіти Коломийської міської ради, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі( UA-M-2023-10-25-000002) по предмету закупівлі Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення) ; код 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-14-011823-a) повідомляю:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
розмір бюджетного призначення: за КЕКВ 3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування відповідно до програми «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти ( у тому числі з дошкільними підрозділами (відділеннями,групами)) » за КПКВК 0611021 КФКВК 0921 становить 19 130 000,00 грн. відповідно до бюджетного розпису Коломийської територіальної громади видатки спеціального фонду.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість 5 300 000 грн.
Замовником, для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін та інформації з веб-сайтів виробників і постачальників предмету закупівлі. Також при визначені очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, у тому числі в електронній системі Prozorro, станом на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, цінових пропозицій постачальників конкретного товару.
Було отримано 3 цінові пропозиції ТзОВ «Ірідан» на суму 155 800,00 грн. за комплект, ТОВ « «ЕДПРО ДИСТРИБЮШИН» на суму 155 280,00 грн за комплект та ФОП Власенко О.В. на суму 156 560,00 грн. за комплект. При потребі 34 комплекти панелей очікувана вартість закупівлі 5 300 000,00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
При плануванні закупівлі враховано орієнтовний кошторис для комп'ютерного обладнання згідно Рекомендацій спільного проекту Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України в рамках концепції «Нової Української Школи» Міністерства освіти та науки України на 23 жовтня 2017 (інформація в електронному вигляді на www.dfrr.minregion.gov.ua)
Вимоги до комп’ютерного обладнання, яким комплектуються навчальні кабінети і STEM-лабораторії, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440 (з урахуванням змін).
При проведенні закупівлі враховано Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженого наказом МОН від 22.06.2016 № 704 та вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів, пристосувань для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, що визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29 квітня 2020 року № 574.
Інтерактивні панелі в школі мають бути зручними у користуванні та безпечними.
Інтерактивні панелі повинні мати інтерфейси та можливості підключення.
Інтерактивне обладнання повинно відповідати технологіям для освіти.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та дозволяють придбати товар, який надасть можливість забезпечити навчання українською мовою учнів 5-11 класів та проведення інтерактивних опитувань за допомогою персональних пристроїв на базі Android або iOS в навчальних закладах м.Коломиї
2.Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» https://kolrada.gov.ua/p/publicfinance
Додатково додаються скан-копії цінових пропозицій постачальників, протокольних рішень щодо планування закупівлі та затвердження тендерної документації №185, №186, вимоги до технічної специфікації .
Уповноважена особа
Управління освіти міської ради
Завідувач сектором з питань
фінансово-господарської діяльності Ольга Палагнюк
Номер:
5e437e6a0e584ba1af85e49f72b0088e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2023 12:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення)», код ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання; очікуваною 5 300 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-011823-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
На підставі чого укладено договір про закупівлю від 04.09.2023 № 295 Управлінням освіти Коломийської міської ради з ТОВ «Ірідан» ціна якого становить 5297145,60грн при тому, що тендерна пропозиція учасника-перможця становила 5297200,00 гривень?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
71ddc30266604210bdb670d1837e1ad0
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2023 15:46
Опис:
УПРАВЛІННЮ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Я, Уповноважена особа Управління освіти Коломийської міської ради, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі( UA-M-2023-10-25-000002) по предмету закупівлі Інтерактивні панелі (в комплекті вбудований комп’ютер, мобільний стенд та додаткове оснащення) ; код 32320000-2: «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-14-011823-a) повідомляю:
У Тендерній документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи № 186 від 14.08.2023 року ( розділ 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» пунктом 4 «Умови договору про закупівлю») передбачено:
« Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
- визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
- перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі»
ТОВ "ІРІДАН", враховуючи умови тендерної документації, листом від 28.08.2023 Вих. №28/08/23.75 звернувся до Управління освіти із проханням, про зміну ціни договору в розмірі 5 297 145,60 грн. з ПДВ. (лист додається)
В результаті перерахунку ціни, в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця умови договору не змінено та вони повністю відповідають вимогам тендерної документації.
За результатом закупівлі не зменшено обсягів закупівлі, та відповідно не змінено технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Уповноважена особа
Управління освіти міської ради
Завідувач сектором з питань
фінансово-господарської діяльності Ольга Палагнюк