-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Товар - код CPV 18140000-2 по ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу (Аксесуари до робочого одягу). РПЗ: 9.315
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК – Авраменко Юрій Володимирович, тел.: 05136 (4-41-93), e-mail: yu_avramenko@sunpp.atom.gov.ua
Завершена
3 661 339.41
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 36 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 36 700.00 UAH
Номер:
33b4f298523843318661da1643adf2e9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-12-22-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2023 00:00
Період моніторингу:
22.12.2023 14:27 - 13.01.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 № 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
8 UA-2023-08-14-003093-a 14.08.2023
інформація, отримана від органів державної влади, народних
депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність
ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних
закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОТЕКС», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Відокремленого підрозділу «Південноукраїнська атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» від 14.08.2023 № 458 (далі - ДП «НАЕК "Енергоатом» ВП ПАЕС), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕКС» (далі – ТОВ «ЕКОТЕКС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ПАЕС від 11.09.2023 № 486, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 12.09.2023, договір на постачання товару від 25.09.2023 № 53-123-01-23-08549 на суму 4 245 580, 28 грн з ПДВ, додаткову угоду від 12.10.2023 №1, пояснення та документи Замовника надані 02.01.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.01.2024 17:53 - 12.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.01.2024 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
eedd5278ce2348b8850aadb38b819b64
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.12.2023 09:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Товар - код CPV 18140000-2 по ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу (Аксесуари до робочого одягу). РПЗ: 9.315» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-14-003093-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
65c43f06e9474bbe82c131727f9966c3
Назва:
Відповідь Замовника на Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.01.2024 10:33
Опис:
Розмір витрат визначено відповідно до реальної потреби у постачанні продукції підрозділів ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ПАЕС (ВП «Южно-Українська АЕС»
(ВП ЮУАЕС) перейменовано на ВП «Південноукраїнська АЕС» (ВП ПАЕС) згідно наказу ДП «НАЕК «Енергоатом» від 21.04.2022 №01-228-н) та річного плану закупівель 2023 року.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до спрощеної технічної специфікації на продукцію, що опубліковані на сайті закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-14-003093-a (файл «Додаток 1 - Спрощена технічна специфікація.xls»).
Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до «Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 17.07.2023. Товар - код СPV 18140000-2 по ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу (Аксесуари до робочого одягу).
РПЗ - 9.315», яка розроблена на підставі діючих нормативних документів
ДП «НАЕК «Енергоатом».
Посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів (дотримання норм пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266)):
https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023paes.html
Додатки:
1. Копія Інформаційної довідки про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на 17.07.2023. Товар - код СPV 18140000-2 по ДК 021:2015 – Аксесуари до робочого одягу (Аксесуари до робочого одягу). РПЗ - 9.315 на 9 аркушах.