-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Свинина тушкована ж/б 525г
Завершена
29 298 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 292 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 292 980.00 UAH
Номер:
8c1c32339a844895b17ad54374e2ce7e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-19-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2023 00:00
Період моніторингу:
19.10.2023 12:19 - 09.11.2023 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2023-08-11-009910-a 11.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ», ТОВ «ТПК «Укрпроменерго», ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» та ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ», стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.08.2023 № 116, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ» (далі - ТОВ «ОХТИРКА М'ЯСОПРОДУКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТПК «Укрпроменерго» (далі - ТОВ «ТПК «Укрпроменерго»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ» (далі – ТОВ «ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ФАБРИКА СМАКУ» (далі – ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ»), вимога про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ФАБРИКА СМАКУ» до 21.09.2023, рішення комісії АМКУ від 13.09.2023 № 14625-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.09.2023 № 148, № 149 та № 150, та від 25.09.2023 № 157, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.09.2023, договір про закупівлю від 03.10.2023 № 61 (далі – Договір) на суму 21 264 180,00 (в т.ч. ПДВ), додаткову угоду від 03.10.2023 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення та документи Замовника надані 30.10.2023 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.11.2023 15:47 - 16.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2023 15:47
Запити/Пояснення
Номер:
4d3d8affe2334f00981d1aa72c18cf81
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2023 16:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі свинини тушкованої ж/б 525г (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-009910-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3ce29c536f5b46db9c6560b3a36f0848
Назва:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-08-11-009910-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-10-19-000013
Дата опублікування:
30.10.2023 16:01
Опис:
Щодо Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2023-08-11-009910-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2023-10-19-000013
19.10.2023 через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі такого змісту:
Запит про надання пояснень:
Питання 1: Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь на перше питання
Рішенням Криворізької міської ради від 30.11.2022 № 1521 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 № 1182 «Про затвердження Програми соціальної підтримки населення у 2017-2022 роках» затверджено планові призначення бюджетних коштів на 2023 рік у сумі 70,0 млн грн на забезпечення продуктами харчування цивільного населення. Рішенням виконкому Криворізької міської ради від 25.01.2023 № 83 «Про затвердження Порядку надання в період дії воєнного стану в Україні продуктових наборів мешканцям м. Кривого Рогу на безоплатній основі» у затверджено перелік продуктів харчування, що входять до складу продуктового набору та визначено категорії сімей, які мають право на отримання продуктових наборів. Рішенням Криворізької міської ради від 27.06.2023 № 1994 «Про внесення змін до рішення міської ради від 21.12.2016 № 1182 «Про затвердження Програми соціальної підтримки населення у 2017-2023 роках» на продовження роботи з забезпечення продуктами харчування мешканців Кривого Рогу додатково виділено кошти у сумі 40,6 млн грн.
Технічні характеристики предмету закупівлі визначалися з урахуванням вимог, які встановлено нормативно-правовими актами України, а також вимогам діючим в Україні (ДСТУ, ГОСТУ, ГОСТів, ТУУ, СОУ).
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Департаментом соціальної політики виконкому міської ради було зроблено запити цінових пропозицій (скан-копії додаються) потенційним постачальникам, та отримано комерційні пропозиції, відповідно до яких визначалась вартість предмета закупівлі (скан-копії додаються). Крім того, у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 департаментом проведено збір загальнодоступної інформації про ціну на товар у торговельних мережах міста (скан-копії додаються). На підставі отриманих інформацій складено очікувану вартість предмета закупівлі (тушонку).
Питання 2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
Відповідь на друге питання
Щодо оприлюднення обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру витрат очікуваної вартості предмету закупівлі пояснюю. Відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до Постанови КМУ від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710, було внесено зміни до п.3 Постанови №710, а саме: «З метою ефективного та раціонального використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Постанова КМУ від 16.12.2020 року №1266 набрала чинності з 19.12.2020. Тож, саме з 19.12.2020 року Замовники зобов’язані розміщувати «обґрунтування» на власному Web-сайті.
Департамент соціальної політики є структурним підрозділом виконкому Криворізької міської ради і не має окремого власного офіційного вебпорталу. Офіційний вебпортал міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр», створено виконавчим комітетом Криворізької міської ради, але на період воєнного стану обмежується робота офіційного вебпорталу міста Кривого Рогу «Криворізький ресурсний центр» і немає технічної можливості ознайомлення з оприлюдненою інформацією.
Додатки на 21 арк.
Уповноважена особа Бойко І.В.