-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44810000-1 Фарби (Фарби для дорожньої розмітки)
Завершена
16 126 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 161 263.40 UAH
мін. крок: 1% або 161 263.40 UAH
Номер:
8e32b8d533104c58b5a4becb98e3c721
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-19-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2023 00:00
Період моніторингу:
19.10.2023 12:13 - 09.11.2023 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-08-11-009057-a 11.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ «Виробниче підприємство «Київський лакофарбовий завод» встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НПО СВАРОГ», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на момент проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово - експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокольне рішення від 11.08.2023 № МІ-129/23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НПО СВАРОГ» (далі - ТОВ «НПО СВАРОГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Київський лакофарбовий завод» (далі - ТОВ «Виробниче підприємство «Київський лакофарбовий завод»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23.08.2023 № МІ-132/23, від 30.08.2023 МІ-134/23, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 30.08.2023, договір про закупівлю товару від 11.09.2023 № 110923 на суму 14 835 180,00 грн (далі – Договір), пояснення Замовника від 26.10.2023, недані через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктів 4, 5 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема, надання документів, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
В розділі ІІ додатку 3 тендерної документації визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, щодо розчинника 647: масова частка води за фішером, %, не більше – 0,7; леткість за етиловим ефіром – 5-15; кислотне число мг КОН, не більше – 0,07; число коагуляції,%, не менше – 24. На підтвердження надати скановані оригінали чи завірені учасником копії чинних документів: 4.1. сертифікат якості, паспорт безпеки.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Виробниче підприємство «Київський лакофарбовий завод» надано лист від 17.08.2023 № 17-18/08-2023 «Розділ ІІ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», в пункті 4 таблиці 1 якої зазначив, що виробником запропонованого ним до постачання товару – розчинник 647, є ТОВ «Промколортайм» та надав сертифікат якості на цей товар, який виданий виробником.
При цьому паспорт безпеки на даний розчинник у складі пропозиції учасника відсутній, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пунктів 4, 5 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання документів: у разі якщо учасник не є виробником товару надати копію договору з підприємством-виробником або лист про представництво/лист дилера та гарантійний лист від виробника товару або офіційного представника/дилера, що поставки будуть здійснені у повному обсязі у встановлені терміни.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Виробниче підприємство «Київський лакофарбовий завод» надано лист від 17.08.2023 № 17-18/08-2023 «Розділ ІІ. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі», в пункті 5 таблиці 1 якої зазначив, що виробником запропонованого ним до постачання товару, склокульки, є ІНТЕРМІНГЛАСС СП.З О.О., Польша, м. Валбжих, вул. Ворцлавська.
При цьому копія договору з підприємством-виробником або лист про представництво/лист дилера та гарантійний лист від виробника товару або офіційного представника/дилера, що поставки будуть здійснені у повному обсязі у встановлені терміни у складі тендерної пропозиції учасника, відсутні, чим не дотримано вимоги пунктів 1, 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «Виробниче підприємство «Київський лакофарбовий завод», як такого, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
10.11.2023 15:59 - 25.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2023 15:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розірвати договір про закупівлю товару від 11.09.2023 року № 110923, укладеного між комунальним підприємством «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва та товариством з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Київський лакофарбовий завод» (ЄДРПОУ 44536564) шляхом направлення товариству з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Київський лакофарбовий завод» (ЄДРПОУ 44536564) листа-повідомлення про розірвання договору відповідно до пункту 10.3. даного договору.
Дата публікації звіту:
14.11.2023 13:43
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
23.11.2023 15:07
Запити/Пояснення
Номер:
8ebeff8f5b724afe960ef66fbe2bde6a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2023 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фарби для дорожньої розмітки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-11-009057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
69821df78b7347828f132abe5a6ea67a
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2023 18:42
Опис:
Закупівля була оголошена на підставі Заявки на проведення закупівлі наданої Старшим майстром дорожньої розмітки 11.07.2023 (Додаток № 1) за власні кошти підприємства.
Закупівля обумовлена наміром підприємства надати послуги з нанесення дорожньої розмітки стороннім організаціям (на комерційній основі) та здійснення з метою гарантованого забезпечення необхідними матеріалами підприємство.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами).
Тендерна документація була затверджена та оголошена Уповноваженою особою на підставі Протокольного рішення від 11.08.2023 № МІ-129/23 (Додаток № 2).
Обґрунтування розміру витрат здійснено на підставі необхідних запланованих об’ємів щодо послуг з нанесення дорожньої розмітки на комерційній основі, досвід використання якого є в минулому та виходячи з об’ємів запланованих робіт. При цьому враховувалась потреба закупівлі фарби для нанесення дорожньої розмітки для здійснення виробничої та комерційної діяльності передбаченої Статутом підприємства по наданню послуг (здійсненню робіт) на договірних засадах з метою одержання прибутку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначаються у Додатку 3 до тендерної документації, де конкретизується відповідність до вимог норам ДСТУ, ТУ та СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування» та СОУ 42.1-37641918-089:2012 «Мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування».
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710). Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), ШЕУ Оболонського району не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки. При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.01.2023 №Н-12 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2023 році» ШЕУ Оболонського району визначено одержувачем бюджетних коштів. Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710. ШЕУ Оболонського району не має власного веб-сайту, але публікує вищевказану інформацію у власному кабінеті на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/4069BF3EE092CFECC2258A0800452388.
Зауважень зі сторони Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації щодо процедури закупівлі не надходило.
Очікувану вартість закупівлі визначено виходячи з середньої ціни прайс-листів отриманих від виробників товару, який є предметом закупівлі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість закупівлі складає: 16 126 340,00 грн з ПДВ. Надаємо документи, що обґрунтовують визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
- Комерційна пропозиція ТОВ «МАЕСТРІА» від 11.08.2023 (Додаток № 3);
- Комерційна пропозиція ФОП Василик Олена Іванівна від 11.08.2023 (Додаток № 4);
- Конкурентний лист від 11.08.2023 (Додаток № 5).»