• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт частини головного режимного корпусу №3, літ. К-2 Державної установи “Бердичівська виправна колонія (№ 70)”, по вул. Низгірецька, 1 в м. Бердичеві,Житомирської області

Процедура відкритих торгів проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). _Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Електронний аукціон (у разі застосування) також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник-переможець процедури закупівлі являтиметься платником ПДВ, при укладанні договору про закупівлю ціна договору включатиме ПДВ відповідно до вимог чинного законодавства України. _Інша інформація зазначена у тендерній документації.

Завершена

1 771 676.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 858.38 UAH
Номер: b3388131180e4a2eaa9e3df6de555632
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-09-12-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.09.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 12.09.2023 17:26 - 04.10.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.09.2023 № 55-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 12.09.2023 № 55-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2023-08-11-004655-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пунктів 14, 17 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, абзаців 1 та 8 пункту 28 Особливостей та не враховує вимоги пунктів 17 та 83 Постанови № 668. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерних пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10, пунктів 14, 17 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, пункту 10, абзаців 1, 8 пункту 28 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству у сфері закупівель, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Державної установи «Бердичівська виправна колонія (№70)» (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 11.08.2023 № 7, тендерна пропозиція учасника-переможця ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 22.08.2023 № 8, протокол (пояснення) від 08.09.2023 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2023, договір про закупівлю від 30.08.2023 № 3-К, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 15.09.2023 та 26.09.2023 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: - в порушення вимог пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій; - в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, Замовником не зазначено в тендерній документації посаду та електронну адресу посадової особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками; - в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника містить вимогу що «учасник підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з вимогами пункту 44 Особливостей», тоді як відповідно до змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей; - в порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей, в пунктах 1 та 5 розділу 3 тендерної документації, Замовником не встановлено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників, що визначені абзацом 14 пункту 47 Особливостей; - в порушення вимог пунктів 17 та 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) в проєкті договору на закупівлю відсутній календарний графік виконання робіт та план фінансування робіт, які мали бути його невід’ємною частиною; Також, моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме: - в пунктах 1 та 5 розділу 3 тендерної документації Замовником зазначено, що «учасник підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з вимогами пункту 44 Особливостей», без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471; - в пункті 3.3 розділу 3 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) Замовником встановлено вимогу, що «Договірна ціна складається згідно з Правилами визначення вартості будівництва – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень)», при тому, що зазначений нормативний акт з 08.11.2021 втратив чинність; - в пункті 3 розділу 5 тендерної документації Замовником зазначено підстави відхилення тендерних пропозицій, що визначені в пункті 41 Особливостей, тобто без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471, якою передбачено, що підстави відхилення тендерних пропозицій передбачені в пункті 44 Особливостей; - в пункті 2 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу до виконавця робіт, що при складанні розрахунків договірної ціни необхідно враховувати «Розмір кошторисної заробітної плати рекомендовано – 18 000,00 грн», що суперечить вимогам пункту 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2016 року за № 1469/29599, яким передбачено визначати розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва; - в пункті 2 розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу до виконавця робіт, що при складанні розрахунків договірної ціни необхідно враховувати «Усереднений показник для визначення розміру адміністративних витрат відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва - не вище 3,89 грн./люд.-г», що суперечить вимогам пункту 5.17 Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281, якою визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови. Крім того, в пункті 4 розділу 6 тендерної документації Замовником встановлено умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». Проте відповідно до даних оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як роботи. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить підпункт 2 пункту 19 Особливостей. Відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. За результатами моніторингу своєчасності оприлюднення укладеного договору про закупівлю установлено, що Замовником договір про закупівлю від 30.08.2023 № 3-К в електронній системі закупівель оприлюднено 01.09.2023 року, при цьому Додаток № 2 (локальний кошторис № 02-01-04) та Додаток № 5 (дефектний акт «водопостачання, каналізація») до вказаного договору, які відповідно до розділу 13 договору про закупівлю від 30.08.2023 № 3-К є його невід’ємною частиною, Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель 08.09.2023, а не протягом трьох робочих днів з дня його укладення, чим не дотримано вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону та пункту 10 Особливостей.
Період усунення порушень: 03.10.2023 15:58 - 18.10.2023 00:00
Дата публікації висновку: 03.10.2023 15:58

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку моніторингу державною установою ''Бердичівська виправна колонія (№70)" було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, викладені у висновку, а як документальне підтвердження даного факту додатково завантажуємо наказ керівника про притягнення особи до дисциплінарної відповідальності у вигляді оголошення їй догани.
Дата публікації звіту: 09.10.2023 15:15

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Так
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності особи якою допущено порушення.
Дата публікації: 09.10.2023 16:21

Запити/Пояснення