-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
Завершена
4 262 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 620.00 UAH
мін. крок: 1% або 42 620.00 UAH
Номер:
25e82bb960ca49fa90cc155dc01eb082
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-19-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2023 00:00
Період моніторингу:
19.10.2023 12:31 - 09.11.2023 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-08-11-003466-a 11.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 цієї постанови.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує оприлюднити інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та в подальшому не допускати установлені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Управління з експлуатації майнового комплексу» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.07.2023 № 230, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БРАНД ТРЕЙД» (далі – ТОВ «БРАНД ТРЕЙД»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інженерно-технічний центр «Сигнал» (далі – ТОВ «Інженерно-технічний центр «Сигнал»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННІ СИСТЕМИ М» (далі – ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ М»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи про прийняття рішення уповноваженої особи від 23.08.2023 № 235, 24.08.2023 № 236, 25.08.2023 № 238, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.08.2023, договір від 12.10.2023 № 79000-01-12/145 на суму
4 104 999,42 грн, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) № 14951-р/пк-пз від 19.09.2023, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 30.10.2023 та 01.11.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016 №710» (далі – Постанова 1266) внесено зміни до Порядку № 631 та Постанови № 710. Зокрема, Постанову № 710 доповнено пунктом 4-1 такого змісту:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Отже, пункт 4-1 Постанови № 710 (із змінами внесеними Постановою № 1266) чітко визначає, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити здійснення зазначених заходів, отже цей пункт несе зобов’язальний характер, а не рекомендаційний характер.
За результатами моніторингу установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2023-08-11-003466-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), чим порушено вимоги частини 4-1 Постанови № 710.
Відповідно до пояснення Замовника факт вищезазначеного порушення не спростовується.
Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник у розділі ІІІ додатку 3 до тендерної документації встановив вимогу, що переможець торгів у строк, що не перевищує 15 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, через електронну систему закупівель надає замовнику наступну інформацію (документи):
А) розрахунок ціни тендерної пропозиції, що підтверджує інформацію про ціну тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону;
Б) інформацію (у форматі .pdf та/або .jpg та/або .jpeg), що підтверджують правомочність особи, якій надано право на укладання договору про закупівлю або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження, якщо такі документи не було надано в cкладі тендерної пропозиції;
В разі виявлення описок, арифметичних помилок, у розрахунку, який складено переможцем, замовник має право звернутись до переможця з вимогою про їх виправлення. Така вимога може направлятись замовником на електронну адресу, зазначену переможцем в електронній системі закупівель, чи в інший спосіб із зазначенням терміну для надання відповідних коригувань, але не пізніше кінцевої дати укладання договору про закупівлю. Ненадання відповіді переможцем на таку вимогу у визначений в ній термін або непогодження із виправленням виявлених описок/арифметичних помилок, буде вважатись замовником як відмова переможця від укладання договору. Датою відповіді переможця на запит замовника є дата оприлюднення переможцем відповідної інформації в електронній системі закупівель.
В) Ненадання переможцем таких документів у строк, визначений цим пунктом або надання таких документів з порушенням вимог, визначених цією частиною, примітки/-ок до неї, буде розцінене як відмова переможця від укладання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
Учасником ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ М» подано Форму тендерної пропозиції (додаток 2 до тендерної документації) з ціновою пропозицією 4 148 609,04 грн. За результатами проведеного аукціону остаточна пропозиція від учасника ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ М» становила 4 105 000,00 грн. Розрахунок ціни тендерної пропозиції, що підтверджує інформацію про ціну тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону від переможця торгів ТОВ «ОХОРОННІ СИСТЕМИ М» в сумі 4 105 000,00 грн в електронній системі закупівель відсутній.
Отже вимога Замовника щодо направлення на електронну адресу, зазначену переможцем в електронній системі закупівель, чи в інший спосіб, є порушенням вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору.
Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель.
Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
З результатом моніторингу установлено, що Замовник протоколом про прийняття рішення уповноваженої особи від 23.08.2023 № 235 (далі – протокол № 235) відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БРАНД ТРЕЙД» з наступних підстав, відповідно до абзацу 10 підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
Пунктом 46 Особливостей встановлено, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Враховуючи зазначене, протокол № 235 не відповідає вимогам пункту 46 Особливостей в частині відсутності посилання на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 25.10.2023 через електронну систему закупівель надано запит замовнику щодо підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРАНД ТРЕЙД» із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Замовником 30.10.2023 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує виявлених порушень.
Період усунення порушень:
10.11.2023 15:58 - 25.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2023 15:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднена на веб-сайті за посиланням:
https://ministersky-hotel.com.ua/content/purchases/Justification.pdf
Дата публікації звіту:
17.11.2023 14:23
Запити/Пояснення
Номер:
121ab604e846434f9af4db7c70af6169
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2023 09:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури процедури закупівлі послуг з технічного огляду та випробувань (ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-003466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРАНД ТРЕЙД» із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
27710d17bbe149de99bc4911f49ad82a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.10.2023 17:57
Опис:
25.10.2023 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного огляду та випробувань (ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-003466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРАНД ТРЕЙД» із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
З огляду на вищезазначене Замовник повідомляє наступне:
1. Державне підприємство «Управління з експлуатації майнового комплексу» є балансоутримувачем будівлі по вул. Межигірська, 11 приміщення якої орендує Міністерство фінансів України відповідно до договору оренди майна від 16.04.2018 № 8081/13010-05/43/1 (зі змінами). Підприємство утворено з метою сприяння організаційному забезпеченню діяльності Мінфіна в частині його матеріально-технічного, побутового та транспортного обслуговування, забезпечення потреб Мінфіна щодо утримання, експлуатації, обслуговування, ремонту будівель і споруд. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням рекомендацій наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", Порядком проведення технічного огляду, випробування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 за № 687 (далі - Постанова № 687) та Правилами охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики України від 05.03.2018 № 333 та на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників (копії додаються).
2. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Надання Замовником інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке буде доступне для перегляду, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі - не передбачено законодавством у сфері публічних закупівель.
3. Інформація стосовно підстав відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРАНД ТРЕЙД» зазначена в протоколі щодо прийнятя рішення уповноваженою особою від 23.08.2023 № 235, яка звільнена з посади фахівця з публічних закупівель з 23.08.2023 року.
Номер:
2c8e2ba6a4b9494aba5d9d696b9f9209
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.10.2023 10:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури процедури закупівлі послуг з технічного огляду та випробувань (ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-003466-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію стосовно виконання переможцем умов встановлених розділом ІІІ додатку 3 до тендерної документації, а саме надання через електронну систему закупівель таких документів:
А) розрахунку ціни тендерної пропозиції, що підтверджує інформацію про ціну тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону;
Б) інформації (у форматі .pdf та/або .jpg та/або .jpeg), що підтверджують правомочність особи, якій надано право на укладання договору про закупівлю або іншого документа, що підтверджує відповідні повноваження, якщо такі документи не було надано в складі тендерної пропозиції.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cb35cc595b9c4b27af2e11ad1b657e4b
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.11.2023 17:41
Опис:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6 і 12 та абзацу 14 пункту 47 Постанови 1178. З огляду на вищезазначене повідомляємо, що переможець надав всі документи шляхом розміщення їх в електронній системі закупівель.
До пояснення додаємо відповідні документальні підтвердження у форматі PDF.