-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Легкові автомобілі код ДК 021:2015 - 34110000-1 (Спеціалізований оперативний автомобіль на базі легкового автомобіля (мікроавтобус))
Завершена
3 248 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 242.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 242.00 UAH
Номер:
475067a364dd4939aab58600e6d2fc84
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-08-28-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2023 00:00
Період моніторингу:
28.08.2023 10:44 - 19.09.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.08.2023 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2023-08-11-002795-a 11.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО" – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Головного управління ДСНС України в Івано-Франківській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2023 №91, повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2023 року, відповідь Замовника на пояснення від 31.08.2023.
Період усунення порушень:
04.09.2023 11:30 - 08.09.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2023 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
ba490076211c4b008a138d051090f725
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
29.08.2023 13:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.09.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Легкові автомобілі код ДК 021:2015 - 34110000-1 (Спеціалізований оперативний автомобіль на базі легкового автомобіля (мікроавтобус))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-11-002795-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
070ae671216e49b4814ca03df7e1e8c2
Назва:
Відповідь замовника на пояснення
Дата опублікування:
31.08.2023 12:25
Опис:
Пояснення
Розмір бюджетного призначення закупівлі Спеціалізованого оперативного автомобіля на базі легкового автомобіля (мікроавтобуса) Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області визначався відповідно до Плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що закуповуються за кошти міжнародної технічної допомоги в рамках проекту: «Підвищення рівня безпеки населення у транскордонному регіоні шляхом посилення спільних заходів з навчання та співробітництва у сфері управління надзвичайними ситуаціями — BRIDGE», та становить 82 000 євро і відповідно до курсу InforEuro (статичний валютний конвертер, який надає офіційний щомісячний обліковий курс Європейської комісії для євро та курси конвертації, які встановлює Офіцер з бухгалтерського обліку Європейської комісії відповідно до статті 19 Фінансового регламенту) станом на серпень місяць 2023 року становить 40,66158 євро за одну гривню.
Таким чином розмір бюджетного призначення закупівлі Спеціалізованого оперативного автомобіля на базі легкового автомобіля (мікроавтобуса) Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області становить відповідно до курсу InforEuro 3 334 249,59 гривень.
Також відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) здійснено надсилання запитів для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до відповідей на запити цінових пропозицій та методики визначення очікуваної вартості відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) очікувана вартість становить 3 248 400,00 гривень.
Визачивши що найбільш економічно вигідним є методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі і тендер оголошено на суму 3 248 400,00 гривень.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://if.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/obruntuvannya-zakupivel/aparatgu
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до досвіду експлуатації аналогічних транспортних засобів в підрозділах системи ДСНС, який довів їх економічну доцільність застосування при перевезенні особового складу, практичність експлуатації та обслуговування.