-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пісок
код ДК 021:2015:14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (код ДК 021:2015-14211000-3 Пісок)
Завершена
10 866 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 100 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 100 000.00 UAH
Номер:
4ed323b9dfaa41fc9f14d4142994c592
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-01-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2023 00:00
Період моніторингу:
01.11.2023 14:39 - 23.11.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2023 № 64-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 01.11.2023 № 64-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
7. UA-2023-08-11-002748-a від 11.08.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, питання наявності підстав щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МОМОТ-БЕТОН», розгляду тендерної пропозиції ФОП Давидов С.І., своєчасності укладення договору про закупівлю товару, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківводоканал» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.08.2023 за №56/2, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МОМОТ-БЕТОН» (далі - ТОВ «МОМОТ-БЕТОН») та фізичної особи-підприємця Давидов Сергій Іванович (далі – ФОП Давидов С.І.), вимога про усунення невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи від 28.08.2023 за №56/5 та від 01.09.2023 за №56/6, повідомлення про намір укласти договір від 01.09.2023, договір про закупівлю товару від 07.09.2023 за №11/9-ПЦ/23, пояснення Замовника від 07.11.2023, отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
08.11.2023 11:46 - 14.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2023 11:46
Запити/Пояснення
Номер:
cc8da810eb5f4ec4b060e98c09b71e99
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.11.2023 09:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Пісок» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-11-002748-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6193d95991b34c4282e57a98a2d9f578
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2023 14:56
Опис:
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих комерційних пропозицій від постачальників товару (ФОП Давидов Сергій Іванович; ПрАТ «АТП 16329»; ТОВ «ІФРІТ»).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано на підставі існуючої виробничої потреби замовника, з урахуванням вимог ДСТУ Б В.2.7-32-95 «Пісок щільний природний для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт.Технічні умови».
Вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами) розповсюджуються на головних розпорядників бюджетних коштів(розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня).
Відповідно до змісту п.38 ч.1 ст.2 Бюджетного кодексу, одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів замовник має статус одержувача, що підтверджується за посиланням: https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/03361715/info