-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт дороги по вул. Миру від буд. №121 до примикання з дорогою загального користування С141801Довголука-Конюхів в с. Воля-Довголуцька Стрийського району Львівської області
11 липня 2023р. відмінено відкриті торги з особливостями закупівлі UA-2023-07-03-011197-a через відсутність учасника процедури закупівлі. Тому на виконання п. 6 п. 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», закупівля здійснюється без застосування процедури відкритих торгів. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог що були визначені замовником у тендерній документації.
Завершена
3 604 752.00
UAH без ПДВ
Номер:
ae61bedda928448db95534f1e584c0c1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-02-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2023 00:00
Період моніторингу:
02.10.2023 15:22 - 24.10.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2023 № 268
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-08-11-002019-a 11.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2023-08-11-002019-a, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір від 10.08.2023 №27 на суму 3 604 752,00 грн., додаткову угоду від 10.08.2023 №1, пояснення та документи Замовника надані 09.10.2023 на запит Північного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
23.10.2023 13:06 - 27.10.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.10.2023 13:06
Запити/Пояснення
Номер:
01c15e6d976c453d916c31175513e3a4
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2023 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.10.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з капітального ремонту дороги по вул. Миру від буд. №121 до примикання з дорогою загального користування С141801 Довголука-Конюхів в с. Воля-Довголуцька Стрийського району Львівської області поточного (ямкового) ремонту та експлуатаційного утримання інфраструктури у сфері дорожнього господарства (доріг комунальної власності Грабовецько-Дулібівської сільської ради Стрийського району Львівської області) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-002019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме фізичну особу підприємця Саргсяна Шагена Гарніковича (ІПН 2544018670), з яким укладений договір від 10.08.2023 № 27 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1b5b4677637141228e55a1b51c29f123
Назва:
Відповідь-пояснення
Дата опублікування:
09.10.2023 16:39
Опис:
У відповідь на Запит замовнику на пояснення повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням "Настанови з визначення вартості будівництва, затверджена Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування відповідно до Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 .
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника», глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд. Під час перемовин з Учасником фізичною особою-підприємцем "САРГСЯН ШАГЕН ГАРНІКОВИЧ" було узгоджено зменшення вартості договору на суму 103049.00 грн. Вартість договору про закупівлю в результаті перемовин склала 3604752.00 грн.
2. 03 липня 2023 року Замовником було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями за предметом «Капітальний ремонт дороги по вул. Миру від буд. 121 до примикання з дорогою загального користування С141801Довголука-Конюхів в с. Воля-Довголуцька Стрийського району Львівської області». В результаті не подання жодної цінової пропозиції відкриті торги з особливостями були автоматично відмінені. 11 серпня 2023 Замовником в електронній системі закупівель було опубліковано звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель. Серед переліку документів, які завантажені в електронну системі закупівель та підтверджують законність укладання договору містяться: протокол уповноваженої особи, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-07-03-011197-a. Вказані документи являються документальним підтвердженням для укладання договору без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель - відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
3. Відповідно до вимог тендерної документації розділу 5 ч.1 «Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %.». Керуючись підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель, Замовник після автоматичної відміни відкритих торгів з особливостями, у зв’язку з відсутністю жодної тендерної пропозиції, набув права на укладання договору без використання електронної системи закупівель.
Разом з тим, Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить порядку відбору потенційного Учасника з яким укладається договір на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Водночас, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля повинна здійснюватись з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. У зв’язку із цим, Замовником здійснено звернення до потенційних Учасників процедури закупівлі, з якими Замовник співпрацював/співпрацює з пропозицією укладання договору без використання електронної системи закупівель, за умови відповідності такого Учасника вимогам, що були визначені замовником у тендерній документації. В процесі звернень, жоден суб’єкт підприємницької діяльності, окрім ФОП "САРГСЯНА ШАГЕНА ГАРНІКОВИЧА" не виявив зацікавлення в участі в переговорах з метою укладання договору без використання електронної системи закупівель в майбутньому. ФОП "САРГСЯН ШАГЕН ГАРНІКОВИЧ", в результаті переговорів, надав замовнику весь перелік документів, які вимагались тендерною документацією та погодився зменшити вартість майбутньої угоди у відповідь на наше прохання. В результаті, вартість договору укладеного за результатами перемовин становила 3604752.00 грн., тобто менше очікуваної вартості закупівлі на суму 103049.00 грн. Завдяки вказаним діям, Замовнику вдалось зекономити значну суму бюджетних коштів та провести закупівлі відповідно до принципів здійснення публічних закупівель – максимальна економія те ефективність та пропорційність, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Слід наголосити, що Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не містить механізму проведення переговорів, критерії пошуку та відбору учасників, з якими планується укладання прямого договору без використання електронної системи закупівель. Як вже зазначалось вище, основним критерієм була ціна та відповідність всім умовам тендерної документації.
Окремо зазначаємо, що ФОП "САРГСЯНА ШАГЕНА ГАРНІКОВИЧА" зарекомендував себе як надійних підрядник, який здатен швидко, якісно виконувати весь об’єм робіт, які передбачені умовами договору. На час співпраці жодних зауважень щодо якості та термінів робіт не виникало.