-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження
Завершена
10 216 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 102 167.50 UAH
мін. крок: 1% або 102 167.50 UAH
Номер:
ff1c67784eea4a0b9170ddbe19a6c287
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-10-19-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.10.2023 00:00
Період моніторингу:
19.10.2023 12:16 - 09.11.2023 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2023-08-10-011576-a 10.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавства – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 листопада 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (в редакції від 11.07.2023) (далі – Особливості), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального спеціалізованого монтажно-експлуатаційного підприємства (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.08.2023 № 13-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю ЮГСТАЛЬ (далі – ТОВ «ЮГСТАЛЬ»), договір від 04.09.2023 № 04/09-1 (далі – Договір), пояснення Замовника від 31.10.2023 надані через електронну системі закупівель на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
10.11.2023 15:56 - 16.11.2023 00:00
Дата публікації висновку:
10.11.2023 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
8e63b27abf1b486b969cfa8a13dcbec9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.10.2023 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.10.2023 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі направляючого пішохідного огородження, стійки направляючого пішохідного огородження комунальним спеціалізованим монтажно-експлуатаційним підприємством (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-10-011576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та документів щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
41567efcfaf94208bb2be84f7e939253
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
31.10.2023 09:07
Опис:
Розглянувши запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26.10.2023р., який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-10-011576-a, повідомляю наступне.
Потреба закупівлі розрахована на підставі додаткового фінансування згідно рішення Миколаївської міської ради від 31.07.2023р. №22/122, відповідно плану використання додатково наданих коштів на 2023 рік складеного на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно розробленого та затвердженого проєкту архітипу направляючого пішохідного огородження. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі дефектного акту , при цьому Замовником враховано вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме запрошено цінові пропозиції з урахуванням ПДВ, вартості поставки товару. За найбільш економічно вигідними цінами розраховано вартість закупівлі. Посилання на сторінку веб-сайту департаменту житлово-комунального господарства ММР, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dgkh.mkrada.gov.ua/wp-content/uploads/2021/01/povidomlennya-npo.pdf.
На підтвердження надаю документи: дефектний акт, розроблений та узгоджений проєкт архітипу направляючого пішохідного огородження, реєстр змін №56 від 15.08.2023 розподілу показників зведених кошторисів на 2023 рік.
На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” переможцем надано документи: наказ №128 від 16.08.2022, протокол загальних зборів №45 від 03.08.2022, протокол загальних зборів №17/23 від 17.08.2023, довідка з інформацією про право підписання договору, довідка щодо ліцензування. (документи додаються)