-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Устаткування для операційних блоків - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33160000-9 (Хірургічний апарат електрокоагулятор) (за кодом НК 024:2023 - код 44776 - Електрохірургічна система)
Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.
Торги відмінено
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Номер:
8043dc32837248ddab7c6194aa7aa6ad
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-27-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.05.2024 00:00
Період моніторингу:
27.05.2024 15:27 - 18.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.05.2024
№ 42-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 27.05.2024 № 42-З.
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, присвоєний електронною системою закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2023-08-10-010089-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІАР» установлено порушення частини 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, виконання рішення комісії АМКУ, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни тендера з урахуванням вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі), виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – комісія АМКУ), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.08.2023 № 440, тендерна пропозиція ТОВ «ЛІАР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.08.2023 № 459, рішення комісії АМКУ від 18.09.2023 № 14802-р/пк-пз, пояснення та документи, які надані Замовником через електронну систему закупівель 31.05.2024 та 10.06.2024.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛІАР» встановлено наступне.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 18.08.2023 до участі у процедурі закупівлі подано тендерну пропозицію лише одним учасником ТОВ «ЛІАР».
Замовником в електронній системі закупівель 18.08.2023 прийнято до розгляду тендерну пропозицію ТОВ «ЛІАР», проте на момент проведення моніторингу вказану тендерну пропозицію не розглянуто (перебуває в статусі «очікує рішення»).
В свою чергу, відповідно до пункту 41 Особливостей передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог передбачених частиною 10 статті 29 Закону та пунктом 41 Особливостей не розглянуто тендерну пропозицію подану ТОВ «ЛІАР» в строки передбачені вказаними нормами законодавства.
В свою чергу, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
11.06.2024 18:10 - 26.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.06.2024 18:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку моніторінгу Північного офісу Держаудитслужби процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Устаткування для операційних блоків - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 33160000-9 (Хірургічний апарат електрокоагулятор) (за кодом НК 024:2023 - код 44776 - Електрохірургічна система) очікувана вартість —400000,00 грн (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2023-08-10-010089-a), зазначена закупівля відмінена
Дата публікації звіту:
17.06.2024 22:56
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
18.06.2024 08:56
Запити/Пояснення
Номер:
c1d63c7264544e3eb4f89f9ba528a39b
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
28.05.2024 10:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» (далі – Замовник) по предмету «Устаткування для операційних блоків» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-10-010089-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (посилання на сайти, на яких здійснювався попередні моніторинги цін на товари, що є предметом даної закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до інформації, яку оприлюднено в електронній системі закупівель, на виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2023 № 14802-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення щодо відміни процедури закупівлі за ID: UA-2023-08-10-010089-a.
Разом з тим, з 18.08.2023 тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛІАР» перебуває в статусі очікує рішення щодо її розгляду.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 41 Особливостей (в редакції, яка була чинна на момент проведення процедури закупівлі) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В свою чергу, підпунктом 2 пункту 50 Особливостей передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити, чи розглянуто Вами тендерну пропозицію подану ТОВ «ЛІАР» на відповідність вимогам тендерної документації? У разі розгляду, в строки визначені частиною 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей, прошу надати відповідне документальне підтвердження (протоколи прийняття рішення уповноваженою особою Замовника тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
032cbed25daa412ca512bb85017afb6d
Назва:
надання пояснення на запит
Дата опублікування:
31.05.2024 18:30
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі яке проводило Комунальним некомерційним підприємством «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» (далі – Замовник) по предмету «Устаткування для операційних блоків» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-10-010089-a) на Ваш запит пояснюємо наступне: Підприємство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель за адресою https://prozorro.gov.ua та у відповідності до потреби Замовника та Законодавства України. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено за методикою, яка передбачена наказом №275 від 18.02.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
Номер:
57001c07bf8b4eba8ebc854a5509a9ed
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
05.06.2024 13:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним некомерційним підприємством «Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради» (далі – Замовник) по предмету «Устаткування для операційних блоків» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-10-010089-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, а також враховуючи надане Замовником 31.05.2024 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи).
Чи розглянуто тендерну пропозицію подану ТОВ «ЛІАР» на відповідність вимогам тендерної документації? У разі розгляду, в строки визначені частиною 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей, прошу надати відповідне документальне підтвердження (протоколи прийняття рішення уповноваженою особою Замовника тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
4234aad6ae664c70b519886ef6c4dabf
Назва:
надання пояснення
Дата опублікування:
10.06.2024 23:31
Опис:
На Ваш запит стосовно розгляду тендерної пропозицію поданої ТОВ «ЛІАР» на відповідність вимогам тендерної документації в строки визначені частиною 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей повідомляємо наступне:
Замовником тендерну пропозицію ТОВ «ЛІАР» в строки визначені частиною 10 статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей розглянуто не було