-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сирні продукти
Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється у відповідності до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Завершена
6 502 228.61
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 511.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 511.15 UAH
Номер:
57ea7f70bb464cf795a90364a4ec4478
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-11-02-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2023 00:00
Період моніторингу:
02.11.2023 16:56 - 24.11.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.11.2023 №50-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/12568-2023 від 01.11.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 02.11.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
02.11.2023 №50-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-10-003012-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання дотримання Замовником вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 встановлено порушення пункту 4-1 вищезазначеної Постанови.
За результатом розгляду питання своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатом розгляду питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21.11.2023.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції станом на 11.07.2023 (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради (далі - Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи, протокол від 11.08.2023 №166; пропозицію учасника ТОВ «Молокозавод №1» (далі – Учасник); протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 28.08.2023 №188; повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2023; договір про закупівлю від 05.09.2023 № 59ВТ; додаткову угоду №1 від 13.09.2023; додаткову угоду №2 від 19.09.2023; додаткову угоду №3 від 22.09.2023; додаткову угоду №4 від 27.09.2023; додаткову угоду №5 від 28.09.2023; додаткову угоду №6 від 30.10.2023; пояснення Замовника від 14.11.2023 та 20.11.2023 надані на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що Замовником не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), чим недотримано вимоги пункту 4-1 Постанови №710.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 02.11.2023 звернулась із запитом через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів).
При цьому, відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Однак, на запит Держаудитслужби від 02.11.2023 Замовник оприлюднив інформацію та документи в електронній системі закупівель лише 14.11.2023, перевищивши строк у три робочі дні, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Разом з цим, моніторингом установлено, що на запити Управління щодо питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) 02.11.2023 та 15.11.2023 Замовником надані: відповідь 14.11.2023, яка містить посилання у мережі Інтернет на національні стандарти України «Сири тверді» та «Сир кисломолочний» та відповідь 20.11.2023, яка містить посилання у мережі Інтернет на гугл документ (створений 16.11.2023) «Технічні та якісні характеристики предметів закупівлі на 2023 рік» Замовника, що не спростовує порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
Період усунення порушень:
21.11.2023 11:49 - 06.12.2023 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2023 11:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок по моніторингу
Дата публікації звіту:
28.11.2023 09:45
Запити/Пояснення
Номер:
8149b48de8f24304a71f43b1e388a17a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.11.2023 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сирні продукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-10-003012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ea956457ffc04d1faf924332566a5944
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2023 17:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.11.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сирні продукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-10-003012-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Запит Замовнику на пояснення від 02.11.2023 містив звернення, щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
У відповіді Замовника на пояснення від 14.11.2023 зазначено, що: «Відповідно до положень п. 4-1 вищевказаної постанови головним розпорядником бюджетних коштів є Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради.
https://ksv.do.am/GOST/DSTY_ALL/DSTY2/dsty_6003-2008.pdf Сири тверді
https://ksv.do.am/GOST/DSTY_ALL/DSTY2/dsty_4554-2006.pdf Сир кисломолочний»
Проте, при переході за вищезазначеними посиланнями завантажуються «ДСТУ 6003:2008 Сири тверді. Загальні технічні умови» та «ДСТУ 4554:2006. Сир кисломолочний. Технічні умови».
Поясніть, яким чином посилання на завантаження «ДСТУ 6003:2008 Сири тверді. Загальні технічні умови» та «ДСТУ 4554:2006. Сир кисломолочний. Технічні умови» підтверджує розміщення обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.